Hier de easywalker duo plus special, en ik pas door de voordeur en daar is ook alles mee gezet hahaha... Sommige winkels zijn echt dramatisch qua wagen maar das met 1 pers kinderwagen ook drama. Anneke wat leuk maandag! Spannend J.ill & J.oy hebben een heldere dag vandaag, Je merk duidelijk dat J.ill het verder weg moet halen dan J.oy maar vandaag zijn ze erg aan het geluidjes maken en communiceren zo schattig... Ik zie hier nog een J.oy maar dan in een meisje hihi....
Wij vonden de zitjes van een naast elkaar wagen wat krap. Dat was voor ons ook een reden om voor een achter elkaar wagen te gaan. We willen onze peuterzoon er ook in vervoeren (en dan een baby in de draagdoek), dus dan moeten ze zitjes ook wel breed genoeg zijn en ook makkelijk om te wisselen zijn met de reiswieg. Echo van vandaag was weer goed. Nog uiterlijk 2,5 week en dan gaan ze ze halen. ALS ze er dan nog in zitten...
Strakke buik, volle buik, harde buik, harde buik met regelmaat. Ik herken het allemaal. Het hoort erbij. Vooral in het begin zijn het vaak groei spurtjes van je buik en van de baarmoeder. Wij hebben de bugaboo donkey twin. En ik ben nu al verliefd op die wagen. Anneke wat een heerlijk vooruitzicht. Geniet van je laatste dagen als zwangere.
Wat goed Elizabethbas: je hebt een eindpunt om naar toe te leven en het gaat nog goed! Lekker hoor! Dank jullie mamamars en Linda, gek idee hoor, zondag rond deze tijd ben ik in het ziekenhuis en gaan we aan de slag!
Dat zag ik ook! Ik ken eigenlijk alleen maar meisjes die zo heten. Hoe kwam jij erbij om je jongen zo te noemen dan?
Het is n unisex naam alleen hoor je hem bij jongens niet zo vaak... We hadden Jaimy (ook unisex) maar een bekende noemde haar zoontje zo... Toen ging de zoektocht verder en vonden dit bij elkaar passen, hier in de wijk heet een meisje zo en ken ook een jongen die zo heet hahaha... nog wel geteijfeld word het J.oy Dj.oy of J.oyy maar vind t een geweldige naam voor beide
Even snel een berichtje vanuit het ziekenhuis, van een trotse mama van 2 prachtige dochters! T.essa en E.smée zijn inmiddels alweer 9 dagen oud... De 12e ben ik ingeleid met 37+2 met de bedoeling natuurlijk te bevallen, dat liep ff anders en de meiskes zijn uiteindelijk met een spoedkeizersnee die middag geboren. T.essa met ca. 2600 gr en E.smée met ca. 3000 gr. T.essa heeft tot zondag in de couveuse gelegen en nu zitten we met zn drietjes in een eigen 'warmte kamer' in afwachting tot T.essa goed zelf kan drinken. E.smée en ik zijn eigenlijk al officieel ontslagen, maar we konden hier blijven of voor T.essa.
ja mama mars het is steed kijken voor mij het is echt raar voor mij. maar super goed keuze hoor echt ik blijf het een mooie naam vinden
Hoera Tierelier! Gefeliciteerd met je meiden, wat een leuke namen! Fijn dat het zo goed gaat en dat jullie bij T.essa mogen blijven totdat ze zelf kan drinken. Anneke is de volgende!
Van harte gefeliciteerd Tierelier, wat fijn dat het zo goed gaat, hoop dat jullie snel naar huis mogen! Waarom kreeg je een spoedkeizersnede en waarom moest Tessa nog in de couveuse? Ik denk en hoop idd de volgende te zijn Elizabethbas! We gaan gewoon voor de natuurlijke bevalling, maar het wordt wel spannend omdat baby B nog in dwarsligging ligt. Zondagavond melden en dan gaan we kijken of ik rijp ben en anders een ballonnetje in brengen...
Tierelier Gefeliciteerd!!!! Anneke hopelijk liggen ze goed zondag!! Spannend!! Mama mars ik wilde Jamie voor een jongen maar heb ook lang getwijfeld omdat je t ook veel bij meiden hoort. Ik vind joy wel een hele leuke naam hier word t waarschijnlijk Jason & Joëlle. Ook 2 J's dus haha
Tierelier gefeliciteerd en wat een mooie namen. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd waarom het een spoed is geworden. Hopelijk drinkt Tessa snel goed en kunnen jullie heerlijk naar huis.
Gefeliciteerd met je meisjes! T.essa en E.smee welkom op de wereld Fijn dat jullie nog bij T.essa mogen blijven!
Owjee.. Erg veel gemist zie ik.. Tierelier, gefeliciteerd met je twee meisjes! Hopelijk kunnen jullie snel lekker naar huis Anneke, hier ook baby 2 dwars.. Wat spannend, geniet van de laatste dagen Heb gister de 3e controle gehad en beide hartjes goed, nog 1 te gaan (maandag) en dan EIN DE LIJK terug naar de normale controles.. Qua gewicht gaan ze wel steeds verder uit 1 lopen, hoop dat de 'kleinste' wel d'r 'lijntje' blijft volgen.. Hier zijn we in principe uit over de namen (niet de 2e naam nog) maar twijfel wel mega vaak, 1 komt vrij vaak voor nl..
@m0es, dat heb ik ook met de namen al zijn we er nu wel uit dat we het gewoon doen. De namen voelen goed en passen voor ons gevoel bij de kindjes en ook bij de naam van mijn zoontje. Maar ik vind het nog steeds jammer dat die naam zo populair is.. ja echt al een aantal jaar in de top 10. Tja, mijn man zegt dat we er gewoon schijt aan moeten hebben....
Tierelier gefeliciteerd met je twee meiden! Mooie namen hoor! Geniet van de komende tijd en hopen dat jullie snel met zn viertjes naar huis kunnen!
Bevallings verhaal: op 10-10 om 8 uur konden we ons melden op de verloskamers om de vliezen te breken en aan het infuus gehangen te worden. Al met al zijn om 9.15 uur de vliezen gebroken bij 3cm ontsluiting en een stukje hardnekkig baarmoedermond. Ik kreeg direct weeen welke goed tot zeer goed te doen waren helemaal top, om 13.30 uur weer getoucheerd en nog steeds 3cm en dat hardnekkige stukje grrrr *SCHIET MIJ MAAR LEK* ik kreeg om 13.45 uur een speciaal spulletje in het infuus om dat stukje baarmoedermond weg te halen want dat hield de ontsluiting tegen. Ik zag alles 6x dubbel en ben op mn zij gaan liggen om niet misselijk te worden. Om 14.10 kreeg ik vreemde druk op mn onderkantje, mijn zus heeft op het belletje gedrukt de verlos kwam, toucheren volledige ontsluiting *SHOCK* gyn werd gebeld en mocht beginnen met persen en daar gebeurde iets wat we allemaal niet verwacht hadden letterlijk en figuurlijk was daar plop J.ill na 1x persen. Lief, klein, mooi en ze heeft HAAR! Apgar 10 de kinderarts komt J.ill ophalen want ja er moet er nog een uit daar is de gyn dan wel op tijd voor want ze besluit maar niet weg te gaan haha.. Onze man had 2 dagen voor levering besloten toch met zn benen eerst te komen, maar toen zijn spontaan braken werd meneer met zoveel kracht met zn kont in mn bekken gelanceerd dat het toch een onvolkomen stuit werd he foei maar dat wil ik niet! En dat hebben ze geweten ik heb wel 10x gezegd dat ze hem maar moeten halen met de keizersnee... Goed na een uur kreeg ik eindelijk weer eens een goede wee, en moest maar even op mn zij gaan liggen omdat dat bij mij de weeen sterker maakten, dus op mijn zij gelegd om 15.20 een wee 15.23 een wee BAM Mars nu moet je luisteren we draaien je op je rug de baby heeft het niet naar zijn zin en hij moet nu echt geboren worden, werd op mn rug gedraait mn benen werden in de beugels gegooit ik moest persen, maar hoe the piep moet je persen als je geen persweeen heb nou zo dus, gewoon knal hard duwen *knip AU* vloekkerdervloekvloek hoe haal je het in je h..... daar is J.oy om 15.26 uur ook in 1 zelf gemaakt persmomentje gewoon omdat het moest... Maar er kwam geen geluid uit, hij was bleek echt lijkbleek wat een nare kleur, als ze merken dat wij een beetje in paniek zijn om zijn kleur en het niet huilen word ie met spoed afgenaveld en naar de 'reanimatie' kamer gebracht ja goed hij is dus niet gereanimeerd maar hij moest wel heel ver weg komen, na een minuut of 4 hebben we ons manneke weer bij ons een buffel, intussen is de placenta al geboren en word J.oy in razend tempo opgehaald door de kinderarts en gaat A.lex mee om bij zijn dochter en zoon te kijken naar de couveuse afdeling. Hij werd daar zo raar van 'angst' dat ie weg is gegaan op aanraden van de kinderarts (infuusjes prikken etc etc) en heeft iedereen gebeld dat ze zijn geboren. Intussen werd ik gehecht en om 16.00 uur vragen ze of ik beschuit met muisjes wil, nou liever niet (gedeelte gebitsprothese) doe mij maar een broodje kaas.... De eerste berichten van de couveuse afdeling zijn geweldig! Deze bevalling was ten overstaande van die van F.aith een peuleschil, 2 weken voor de bevalling besloten om mijn zus erbij te willen, want stel je voor dat er wel wat gebeurt dan kan zij of A.lex bij mij blijven en ben ik niet alleen...
Heftig verhaal mama mars, vooral de spanning rond de geboorte van joy. Gelukkig is het helemaal goed gegaan, maar lijkt me echt heel eng!
Als morgenochtend mijn ctg goed is, mag ik een dagje naar huis! Moet wel weer terug zijn om 19:00 uur, maar verheug me er enorm op. Kunnen we ons 32-weekfeestje vieren! Anneke, geniet van je laatste dagje met z'n viertjes!