zwanger van een tweeling

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door moeke01, 25 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nummer 10

Nummer 10 Actief lid

2 feb 2012
    382
    0
    0
    NULL
    NULL
    @moeke, wij moeten een wagen achter elkaar. Naast elkaar past ons gangetje niet door, en de stoep in onze straat is erg smal. Dat was met de enkele wagen al een probleem een paar jaar geleden. Wij gaan waarschijnlijk voor de Topmark Toppi 2. Niet zo achterlijk duur, maar wel alle mogelijkheden met wiegen en zitjes, incl Maxi cosi's erop. En een erg groot boodschappennet. Ook handig.

Ik voel de kleintjes ook met name als ik rustig zit/lig. Reageren op handen doen ze hier (nog) niet. Als ik duw, dan blijven ze juist stil. Ik heb de eerste weken dat ik ze voelde alleen de linkerbaby maar gevoeld en rechts sporadisch, maar dat is nu helemaal gelijk getrokken. Ik voel vaak wel of ze met hun rug naar mijn buikwand liggen, of juist met hun rug naar beneden, hele andere bewegingen.

@bosaatje, ik zal nog maar eens rustiger opstaan. Langzaam lopen helpt wel merk ik. Ik ben er alleen nog niet zo goed in ;)

2. eh1978

eh1978 Lid

17 sep 2009
    91
    0
    0
    leerkracht
    hengelo
    Hallo dames,

Ik ben een moeder van een tweeling van nu 26 maanden. Ik heb nog een aantal dingen in de verkoop waar jullie misschien iets aan hebben. Zie de links hieronder:

Marktplaats.nl > Tweelingbox Bopita Rocco inclusief met 2 boxkleden - Kinderen en Baby's - Tweelingen en Meerlingen

Marktplaats.nl > Maxi-cosi carbrio met voetenzak - Kinderen en Baby's - Autostoeltjes en Veiligheidszitjes

Ik heb ook nog kleertjes voor jongen en meisjes vanaf maat 56, maar die staan nog niet op marktplaats. Als jullie vragen hebben hoor ik het graag.

3. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Moeke, ja geweldig he dat de ICSI's zijn gelukt! Wat jullie zoon ook dmv ICSI? En heb je veel pogingen gehad? Onze dochter was de 2e poging en de tweeling ook weer de 2e poging. Dus in totaal hebben we er 4 pogingen op zitten voor onze kindjes :)
    Ik kan gelukkig smiddags meestal (als ik niet ah werk ben) nog wel slapen. Dochter slaapt meestal nog wel zo'n 1,5 uur (soms langer) en vaak ga ik dan idd ook even naar bed :)

Nummer10 wat fijn dat jullie 20 weken echo goed was. En waarschijnlijk dus een 2-eiige tweeling. Wat heerlijk dat je je kleintjes zo goed voelt (en ziet) bewegen. Hier heeeel af en toe maar een plopje waarvan ik twijfel of het ze waren.

Bosaatje, je buik dus nu al heel groot? Hier vind ik em ook al groot en hij lijkt iedere dag wel te groeien. En wat leuk dat het kamertje af is. Heb je ook foto's die we mogen bewonderen? :p En weten jullie al welke auto het gaat worden? Jullie waren toch ook op zoek :)

Dewi wat een superschattige muurschildering met gedichtje!! Leuk zeg!!

Kamertje hier nog niet aan begonnen. Maar we hoeven ook maar 1 muur te behangen want onze dochter is pas 1,5 en zij schuift door naar een ander kamertje. Daar moeten we nog aan beginnen (dit weekend misschien) en meubeltjes voor kopen. We hebben wel al op marktplaats van dezelfde babykamer als we al hebben een extra ledikantje kunnen ophalen. Dus in principe zijn de meubels voor de baby's in huis (maar dan kan dochter niet slapen :p)

Fenyalara wij hebben ook nog niet bedacht wie peetoom/peettante gaat worden. Bij onze dochter zelfs pas na de geboorte bedacht (komt bij ons ook niet op het geboortekaartje te staan). Wel wat 'gedoe' over gehad in de familie en heb er zoooo geen zin in om nu weer over na te moeten denken... wil eigenlijk voor beide dezelfde als bij dochter, mijn zusje en stiefzusje, maar goed, dan is mijn schoonfamilie waarschijnlijk gepikeerd... dus we zien dat nog wel...
    Wat moet je trouwens vaak naar de gyn. en vpg! Hier 1x per 4 weken. Tot nu toe is vriend wel meegeweest naar alle afspraken, maar meer omdat hij het zelf ontzettend leuk vind om de twins op de echo te zien.

Vervelend dat er al meiden minder of helemaal hebben moeten stoppen met werken. Maak me af en toe wel zorgen over de zomervakantie-periode. We zijn dan met echt minimaal personeel en er is geen 'achterwacht' voor als ik bijv. uitval of eerder weg zou moeten/willen. Tot 28 weken zwangerschap hoop ik dat het goed blijft gaan...(daarna zitten ze weer ieettttsss ruimer qua personeel) Ben erg benieuwd.

Gaan jullie trouwens ook nog iets van zwangerschapsgym/yoga of iets dergelijks doen? Heb t bij 1e zw. wel gedaan en dat was best gezellig en toch wat handige oefeningen (bekkenbodem) die ik anders toch niet doe. Maar twijfel omdat ik tegen de tijd dat het begint er misschien wel helemaal geen zin meer in heb.

Hier gaat het verder goed. Alleen afgelopen 2 weken aan het kwakkelen geweest met griep en bijholte/kaakholte ontsteking. Heb nu een ab-kuurtje, maar slik al 2 weken de maximum dosis paracetamol op een dag. Maar gaat langzaam de goede kant op!
    Verder genoten van het heerlijke weer :)

4. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    *breek even in*

Hier een tweeling mama van een 3 jarige tweeling(jongens)
    Alle meiden die in verwachting zijn van een tweeling Van harte Gefeliciteerd!!!!
    Uit ervaring weet ik dat het echt fantastisch is!
    Laat je niet gek maken door je omgeving ( wat dat gebeurt soms)
    En geniet erven, laat gewoon alles over je heen komen!

Nog even een tip zag net iets staan over gym of joga, maar meldt je optijd aan en vaak begin je dan eerder omdat een tweeling vaak niet helemaal voldragen wordt, daar houden ze bij yoga of gym rekening mee, dus dan kom je in een groepje met vrouwen die al iets verder zijn.

Succes allemaal!

*breek weer uit*

5. dewy

dewy Actief lid

4 apr 2012
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben de bugaboo donkey. En dan in de uitvoering zwart met off white. Super fijne kinderwagen die makkelijk door de deur kan en zelf in mijn polo kan ie makkelijk achterin, ik heb zelfs nog ruimte over!

En tja het stoppen met werken was wel even vervelend, verveel me soms kappot. Maar het is wel fijn dat ik nu zelf mn ritme kan bepalen en op tijd mn rust kan pakken als dat nodig is. Ik werkte in de zorg en moest veel bukken en staan dus was niet echt fijn.

Verder voel ik onze zoon en dochter ook vaak als ik rustig zit of lig. Sinds gisteren voel ik ze af en toe ook als ik sta of loop. Het beginnen nu duidelijke schoppen te worden.4

Bedankt voor alle complimentjes over de muurschildering. Als de meubeltjes dinsdag geleverd zijn en alles op zn plaats staat zal ik foto`s maken en plaatsen.

6. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook de bugaboo donkey maar dan in de kleuren zwart met rood. En toevallig net voor een andere auto gekeken waar achter ook deuren zitten, want beide hebben we een polo met alleen 2 deuren voor, en tja...daar kun je niet veel mee met 2 ukkies die je in een auto moet zetten... haha.

Kindjes voelen, ik dacht 2 dagen geleden dat ik iets van een golf beweging voelde in mijn buik, maar dat was maar 1x. Weet niet of het de kindjes waren, al hoop ik natuurlijk van wel... :D

Gym/yoga, ik ga er niet aan mee doen. Vind het een beetje onzin :) Ben zelf verpleegkundige en in de boeken staat ook hoe je moet puffen en dergelijke... hihi... dus mij niet gezien!

Dewy, idd een mooie muurschildering. Super zeg!

7. bosaatje

bosaatje Actief lid

30 mrt 2012
    124
    0
    0
    ' s Gravenzande
    Wij hebben de abc zoom wagen , dus achter elkaar , kan heel klein worden ingeklapt , de reiswiegjes helemaal plat.
    Als we ruimte genoeg hadden gehad in de auto was het de urban jungle geworden , die had ik eerder ook voor mn kids , omdat ze nog geen anderhalf jaar schelen.
    Maar nu met straks 6 personen in een auto houden we weinig bagageruimte over.;)
    De maxi cosi klik je er zo op

Ben er nog niet uit wat voor auto t gaat worden hier... 5 of 7 persoons....
    Van t weekend maar eens op zoek

Ikke175, bij mij begon het met n soort gevoel van bubbeltjes en vlindertjes in mn buik
    Het ligt er wel aan waar de placenta (s) liggen, weet je dat ?

Ik doe ook geen gym etc.
    Heb t bij de andere wel gedaan, zelfs nog contact met de eerste groep , nu 6 jaar geleden.

Maar voor tijdens de bevallig zelf heb ik er weinig aan gehad;)

Ik zal straks even goede fotos van t kamertje maken en proberen te plaatsen

Mijn ouders zijn nu hier om me te helpen met de kids , die zijn n weekje vrij.

Sinja , ben je al minder gaan werken, ik moest van de arbo ij 24 weken gaan afbouwen , met 2 uur per 2 weken , en dan zit ik op kantoor , bij 30 weken , moest ik stoppen
    Het is nu dan wat eerder geworden, geniet er wel van , geen gehaast , merk dat dat echt scheelt. De ene dag doe ik wat meer dan de andere , lekker op mn eigen tempo. Vervelen doe ik me niet hoor .

8. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bosaatje, ik weet niet waar de placenta's liggen. Heb ik eigenlijk ook niet naar gevraagd, en is me niet verteld. Ik kan het echt niet onderscheiden of ze bewegen of dat het mijn darmen zijn. Hopelijk ga ik ze binnenkort voelen... lijkt me echt geweldig!

Wat leuk dat je nog contact hebt met de meiden van het gym groepje. Dat is daar dan wel weer leuk aan he.... ik zie mezelf daar echt niet heen gaan... hihi..

9. bosaatje

bosaatje Actief lid

30 mrt 2012
    124
    0
    0
    ' s Gravenzande
    ikke 175, je weet het straks snel genoeg of je de babies voelt, in het begin soms , en na een tijdje steeds meer, en nu is het bij mij bijna de hele dag ..haha

maar het kan schelen als je placenta voor ligt dat ze minder voelt, ik voel nog steeds 1 beeb meer dan de andere

ik ga ook niet meer naar de gym hoor, maar het leek me toen ook leuk wat meer mensen te ontmoeten, kom hier niet vandaan, uiteindelijk hebben we nog wel contact maar meer via fb , en nu toevallig ook op de zwemles

ga even proberen een foto van de ledikantjes te plaatsen.. geen idee of het lukt hoor:p

Bijgevoegde bestanden:

10. dewy

dewy Actief lid

4 apr 2012
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat staat het toch geweldig 2 van die kleine bedjes naast elkaar! Kan niet wachten tot dinsdag dan kunnen wij ook eindelijk de babykamer afmaken.

En idd je voelt heel snel of het je baby`s waren, ook ik voel ze nu de hele dag door.

11. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bosaatje, oow wat mooi :D Helemaal leuk. Ik kan niet wachten tot onze spulletjes worden geleverd. Nog 6 weken wachten ongeveer! Dan kunnen we ook beginnen aan de babykamer. Wij zetten de bedjes wel iets verder uit elkaar als bij jou op de foto. Hebben zon grote lange muur... haha..

Dewy, ow jullie ook bijna verder met de babykamer? Ik vind het echt zo leuk. De tijd mag van mij wel een stuk sneller gaan....
    En wat gaaf dat je de kindjes ook voelt. Ik moet dus nog ff geduld hebben... dan wachten we maar af he.. haha

12. bosaatje

bosaatje Actief lid

30 mrt 2012
    124
    0
    0
    ' s Gravenzande
    Denk dat onze bedjes ook uit elkaar gaan , maar nu staan er ook nog 2 wiegjes naast , die straks op onze slaapkamer komen ,

Wil er ook tussen kunnen staan hoor, wel zo makkelijk met het in bed leggen

En boven de ledikantjes komen dan nog de namen op de muur

Spannend he als de meubels komen , dit zijn de meubeltjes van mn zoon , dus die stonden er nog , gelukkig op mp eenzelfde ledikant erbij gevonden

Weten jullie al welke kleuren je gaat gebruiken ?

Dewy, ben nieuwsgierig hoe het er straks uitziet als je meubeltjes er zijn en dan met die leuke muurschildering

13. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ow kijk, je hebt nog 2 wiegjes :) Leuk zeg, al gaan wij die niet gebruiken. Idd is het makkelijker als de bedjes wat uit elkaar staan. En wat fijn dat je nog zon zelfde ledikantje hebt kunnen vinden.
    Ik kan idd niet wachten tot de meubeltjes er zijn, maar helaas... toch moet het nog ff... haha...

De kleuren die wij gebruiken :
    Alle muren hebben dezelfde kleur. Ze zijn getext en het is eigenlijk grijs met een heel lichte paarse gloed erover.
    De meubeltjes zijn wit, en we hebben nog een antraciete kast. Die hadden we al, en is nu alleen maar makkelijk omdat hij heel groot is. Met schuif panelen. Dus die hebben we er staan.

Verder weet ik nog niet wat we doen met kleuren. We weten nog niet wat het worden, maar houden wel alles vrij neutraal. Mocht er ooit nog een 3e komen, hoeven we niet alles om te switchen :)

Ik vind het wel een erg leuk idee met de namen op de muur. Ik wilde eigenlijk een versje, maar weet niet of we dat nog doen. Vind het zo moeilijk he wat we allemaal moeten doen. Wel doen we plankjes tegen de muur en hebben we ( geloof 2 ) vierkante zwarte blokken die we aan de muur hangen. We zijn er dus nog niet helemaal uit ;)

Dewy, ik ben ook erg benieuwd naar jullie kamertje...Zal vast en zeker mooi worden!

14. moeke01

moeke01 Actief lid

3 mrt 2011
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    wauw wat zijn jullie allemaal goed en fanatiek bezig met de kinderkamer. vooral veel leuke ideeen en foto's gezien en gelezen. ben benieuwd na al het eind resultaat.

zal van het wkend ff buikfoto maken en plaatsen, ben wel erg benieuwd naar jullie buiken. Zelf ben ik al wel wat forser dus viel het tot een week geleden niet zo op.

zijn de trapjes etc van beide kinderen goed te onderscheiden? voel nu af en toe een vlinder door mijn buik gaan, maar alleen rechts. aan de linkerkant nog niets gevoeld.

Ikke175: we zijn ongeveer even ver heb je de afgelopen dagen ook last van je buik gehad? heb het idee dat die van mij zo hard aan het groeien is, dat het zeer doet. Herkennen andere dames dit ook van 17weken!

hoe vaak gaan jullie na controle? en hebben jullie al een x in het ziekenhuis de hartjes gehoord. zijn er meer dames die een GUO hebben gehad ipv een standaard 20wk echo?

hier: heb woensdag weer echo gehad. helaas geen wijdbeense kinderen, dus nog geen geslacht. willen heeeeel graag weten wat het word. dus misschien nog wel een pretecho volgende wk. kids doen het goed. 18 juni de GUO en 21 juni standaardcontrole.

15. bosaatje

bosaatje Actief lid

30 mrt 2012
    124
    0
    0
    ' s Gravenzande
    ikke175, ja de wiegjes komen bij ons op de kamer, zodat ik er niet elke keer uit hoef, en dan maar hopen dat de andere kids niet elke keer wakker worden..

ben wel nieuwsgierig naar jouw kleur muren, klinkt erg mooi, de namen heb ik in houten letters besteld en zilver gespoten , nu nog even kijken hoe dat mooi aan de muur komt, maarja ik wil nog niet dat mijn ouders de namen weten, dus hangen we ze nog niet op

Moeke , leuk buikfoto's ben altijd heel nieuwsgierig hoe het bij anderen groeit ! bij mij tot 15 weken weinig te zien..maar daarna..pffff
    ik heb om de 3 weken een controle met echo, en heb volgens mij een gewone 20 weken echo gehad, hij duurde dan wel anderhalf uur , ook omdat ze gekeken hebben naar bepaalde afwijkingen, die mijn overleden broertje had

wat houdt guo precies in?

die 17 weken herken ik wel, dat was dus echt een groeispurt , last van mn banden vooral snachts en bij het opstaan en lopen direct een harde buik , moet zeggen dat het rond de 20 weken weer een stuk minder was

ik voel de kinderen echt overal, maar welke het nou is en of het nou handjes of voetjes zijn... soms geen idee, vorige keer lagen ze allebei in stuit over elkaar heen.. :(

nou hierbij dan een buikfoto van een week geleden, dus 24 weken, maar ik vind wel dat het bij bepaalde kleding minder lijkt dan bij andere kleding;)

Bijgevoegde bestanden:

16. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Moeke, ja we schelen niet veel idd.ik moet zeggen dat mijn buuk echg hard groeit en steeds harder wordt.ik had afgelopen nacht ontzettend last van mijn buik.vond t best wel eng maar ik dacht daarna idd dat de kindjes flink aan t groeien zijn...en dat de pijn van mijn banden komt.

kamertje, als alles erin staat zal ik eens een foto maken.de kleur muur is heel apart.wij hebben die kleur ook op onze slaapkamer alleen dan een aantal tinten donkerder...tegen t zwarte aan.

Guo, weet ook niet wat t us eigenlijk...hihi.

controle, wij hebben veel echos gehad.vorige week de laatste en dat was met 15 weken.in totaal 5 echos gehad.de 20 weken echo hebben in een universitair iets vanwege hartproblemen van mijn vriend..over 3 weken hebben we die.

buikfoto,mooi hoor.ik zit nu op de tel dus zal er snel 1 plaatsen als ik op de comp zit.ik lijk wel 25 weken zwanger....haha

17. fenyalara

fenyalara Actief lid

28 jul 2009
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    zow daar ben ik ook weer eens. Lees wel alles mee. wat leuk dat jullie de beebs al voelen.. Hier nog niet maar het is ook nog erg vroeg.

hebben drukke rommelige week gehad. Auto kapot.
    bank stuk gegaan en moest naar bedrijfsarts
    ga vanaf vlg week om de dag werken en max 5 uur op een dag,om vroege uitval te voorkomen en te zorgen dat het met mij en de Twins goed gaat en ik mijn salaris behoud. Super lief dat ze zoveel rekening met me houden maar ik vind moeilijk om me bij neer te leggen..
    gaat in na vlg week dus is eigenlijk wel fijn. lekker werken en daarna of ervoor relaxen en bijkomen..

Wat lief 2 wiegjes op je kamer.. wij hebben niet zo veel ruimte.
    We willen witte muren en 1 lime groene muur en hebben vorige week op braderie groot geborduurd schilderij gekocht. Het is het alfabet met de winnie de pooh and friends figuren op achtergrond... dat is ook ons thema

verder hebben we nog geen idee kwa namen etc. ff afwachten wat ze zijn. ik denk nog steeds meisje en jongen maar zal vast niet..

prettig weekend dames.

xxx en geniet van de twins

18. Nummer 10

Nummer 10 Actief lid

2 feb 2012
    382
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben de gewone 20 weken echo gehad, duurde ongeveer een uur bij ons. Nu na 3 weken weer controle (aankomende maandag mag ik weer) en daarna weet ik de frequentie niet. Wel krijgen we elke keer een (korte) echo. Voelen aan de buik of hartje luisteren hebben ze tot nu toe niet gedaan.

Ik voel de baby's hier afzonderlijk (denk ik tenminste) Ze liggen dan ook echt naast elkaar, eentje links en eentje rechts. De eerste weken dat ik ze voelde,voelde ik de rechter amper, dat heeft ze nu helemaal ingehaald. Alleen als het echt in het midden is heb ik geen idee welke het is.
    Ik voelde de linker vanaf 16 weken af en toe, vanaf 18 weken regelmatig en vanaf 21 weken zodra ik even ga zitten/liggen en sinds vorige week ook duidelijk aan de buitenkant.

Leuk, al die kamertjes die vorm krijgen.

Bosaatje, mooie buik en mooi kamertje hoor! Zijn jullie al helemaal uit de namen? Wij uit één (inclusief tweede naam) maar de ander moet nog helemaal.

Hebben jullie allemaal al namen in gedachten?

Hier een dagje gehad met veel harde buiken en een erg gevoelige buik. Ik duik maar snel mijn bedje in, morgen maar een beetje rustig aan (proberen) te doen.

19. mem81

mem81 Actief lid

21 jan 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!!!

Net helemaal bij gelezen!! :D Haha.. nog een hele klus. :p
    Maar als het mag kom ik ook graag zo nu en dan meekletsen.
    Ben nu 14,5 week zwanger van een tweeling.
    Van tijd tot tijd kan ik het nog niet geloven. En het duurt mij dan ook veel te lang voordat ik weer op controle hoef te komen. (drie weken geleden geweest en moet nu nog 3 weken wachten...)

Ondertussen weet ik al wel wat de eerste reacties zijn van de mensen aan wie je het verteld.
    "ooh wat leuk, maar ohjee.. wat krijgen jullie het druk!!"
    en dan erna:
    "zit het bij jullie in de familie?"

Gelukkig voel ik me verder goed. De misselijkheid is voorbij. Maar nog wel snel moe. Maar wat wil je ook met twee kids hier over de vloer. De een te voet en de ander al buikschuivend. :D Ze zitten dan ook lekker vlot op elkaar. Zo nu en dan wel last van mijn banden. Dan schiet het er ineens doorheen. *au*

Leuk om te lezen hoe ver sommigen al zijn met de kamertjes!!
    Ook leuk om zo ideeetjes op te doen. ;)
    Hier moet eerst de zolder verbouwd worden, dan kunnen wij naar boven, en dan kunnen we aan de slag met de kinderkamer. Zal dus nog wel even duren...

Weten jullie trouwens hoe het nu zit met het aanvragen van de babydoos etc? Krijg je er twee? Of zien ze het als één zwangerschap dus één doos?

Ohja.. las iets over zwangerschapsgym of yoga. Hier met de eerste wel gedaan. Met de tweede niet. De info van de eerste zat nog vers in het geheugen. En nu ga ik waarschijnlijk ook niet. Weet niet wat voor toegevoegde waarde het zou geven..

Voor nu een goed weekend. Het begint hier met een redelijk blauwe lucht, dus nu snel de wasmachine maar aanzetten. Groetjes!!!

20. bosaatje

bosaatje Actief lid

30 mrt 2012
    124
    0
    0
    ' s Gravenzande
    Nummer10, dus nog 1 naam te gaan.haha
    Wij hadden direct 2 meisjesnamen , voordat we wisten wat we gingen krijgen , dus dat scheelde al

Ben wel op zoek naar leuke geboortekaartjes , dat vind ik wel lastig , dus alle tips zijn welkom:p

Rustig aan he , je lichaam geeft t direct aan als je teveel doet dat merk ik ook

Mem81 , gefeliciteerd hoor ! Dus straks ook 4 kids , hoe oud zijn jou andere ? En die reacties...ik wordt er nog steeds gek van:x
    Sommige zeggen gerust..oooh wat erg.. Verschrikkelijk , ik vreet me dan echt op
    Tuurlijk wordt t druk, maar het is zo bijzonder.
    Ik heb 2 kids met nog geen anderhal jaa ertussen , dat was ook druk, maar ze doen nu wel alles samen
    En dat verwacht ik straks met de tweeling ook
    Wij hebben ook moeten verbouwen hoor, extra kamer op zolder gemaakt voor de oudste ( cars ..)

Over de babydozen, bij prenatal en etos kreeg ik er 2 , bij babydump 1 , gewoon zeggen dat het een tweeling is

Nou fijn weekend allemaal, zo maar eens naar zwemles ....lekker warm

Deel Deze Pagina