zwanger van een tweeling

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door moeke01, 25 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Feny, wij leggen de kids meteen op hun eigen kamertje in hun eigen bedje. Niet op onze slaapkamer. Ik zou de hele nacht niet slapen omdat ik op de kids zou letten. En dan kom ik zelf niet toe aan mijn nachtrust. Ook hebben wij een mega bed.... en dan zou er aan iedere kant een kindje moeten staan... neej, dat doen wij niet.. ook al hadden wij een normaal bed, en konden er makkelijk 2 wiegjes langs elkaar staan, dan deden wij dat nog niet. Vandaar ook bewust geen babyfoon met camera gekocht ;) Ik ken mezelf... haha..

2. Nummer 10

Nummer 10 Actief lid

2 feb 2012
    382
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij ons komen ze wel op onze slaapkamer, we hebben geen keuze helaas want we hebben maar 2 slaapkamers en op de andere slaapt dochter al.
    Als ze de nacht doorslapen en/of uit hun wieg gegroeid zijn dan gaan ze bij dochter op de kamer waarschijnlijk, maar dat moeten we tegen die tijd nog even zien.

Dochter heeft een week of 6 bij ons op de kamer geslapen omdat we dat prettig vonden. Ze sliep toen in de kinderwagenbak.

3. MD81

MD81 Lid

15 jun 2012
    14
    0
    0
    Overijssel
    hoi dames,

ik ben ook zwanger van een tweeling 2 eiig :)
    Ik ben 8 weken 2 dagen maandag echo gehad en dinsdag 2 mooie hartjes zien kloppen en gehoord..
    We hebben een dochtertje van 19 maanden.
    Ik hoop dat de weken snel gaan en ik gauw over de 12 weken zit. Het maakt me nu zo onzeker.
    1 aug moet ik al weer voor controle word goed in de gaten gehouden..Vorige zwangerschap spoot ik met 12 weken al insuline.
    Het lijkt me leuk om met jullie mee te schrijven

gr

4. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Welkom!! Gezellig hoor!
    Ik ben ook zwanger van een twee eiige tweeling, bijna 33 weken zwanger.

Inderdaad is het de eerste weken altijd spannend, maar vooral niet gaan stressen hoor! Dan kan het juist verkeerd gaan;)
    Het is te hopen dat je niet weer insuline moet gaan spuiten... ik denk niet dat je daar nu op zit te wachten!

Fenyalara, wij leggen ze ook op hun eigen kamertje. Met dezelfde reden als ikke175. En ik heb genoeg verhalen gehoord van mijn schoonzus... hoewel het bij hun wel extreem was; ze waren aan het verbouwen en uiteindelijk lagen hun 3 kinderen bij hun op de kamer en de oudste was 3 jaar:)

5. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Welkom MD81 en natuurlijk van harte gefeliciteerd!
    Leuk zeg...zwanger van een 2 eiige tweeling. Hier ook... nu zowat 23,5 week... Idd niet te veel zorgen maken om je kindjes. En het is zeker spannend. Vooral de 1e aantal weken, maar ik moet zeggen dat ik het nog steeds spannend vind...hoe verder je boven de 20 weken komt, des te spannender het wordt ( tenminste dat vind ik ) maar het zijn wel onze 1e 2 kindjes... Geniet van je zwangerschap en klets gezellig mee met ons!

Elvninia, wat fijn dat iemand dezelfde mening deelt als mij :)

6. Nummer 10

Nummer 10 Actief lid

2 feb 2012
    382
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom MD81, inderdaad erg spannend die eerste 12 weken. Gelukkig heb je regelmatig controle, dat scheelt wel.
    Na de 12 weken was ik even gerust, tot ik tussen de 16 weken en 21 weken geen controle had en ook nog niet zoveel voelde. Daar werd ik wel weer onzeker van. Sinds ik ze dagelijks goed voel, is de ongerustheid pas echt weg.

Mem81, jij ook gefeliciteerd! Een jaartje jonger dan ik ben? Als 81 tenminste je geboortejaar is?

Mèn wat kunnen die ukken in mijn buik draaien zeg! Ik had vanmiddag heel erg last van maagzuur (heb ik niet zo vaak gelukkig) daarna een tijdje rustig op de bank gelegen, een hele hoop geschuif en gedraai in mijn buik en daarna was het maagzuur weg :D Er lag er dus eerst eentje verkeerd blijkbaar. Nu liggen ze gezellig allebei met hun kontje tegen mijn buikwand aan te duwen en heb ik 2 bobbels aan weerszijden. Het ziet er niet uit ;) (maar ik vind het geweldig als ik zo goed kan voelen wat ze doen en hoe ze liggen ;))

7. dewy

dewy Actief lid

4 apr 2012
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    welkom hier! Hier nog steeds alles goed gelukkig. Gisteren de foto`s van de fotoshoot opgehaald. Ik vind ze zoooo mooi geworden.

Bijgevoegde bestanden:

8. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    @NR10 en Mem81; te laat, maar alsnog gefeliciteerd!

@ikke175; oh dat is idd toevallig! Heb je dan ook een babykamer van Bopita:p haha! En misschien dat we ook wel hetzelfde in onze buik hebben alleen is dat nog even wachten totdat ik mag bevallen aangezien wij het ook geheim willen houden :D

@fenyalara; in eerste instantie willen wij de ukkies wel eerst bij ons op de kamer leggen alleen misschien dat ik daar nog wel van afzie. Ik denk idd ook dat ik om ieder geluidje wakker zou worden en dat ik zo *verliefd* ben dat ik continu naar ze zou kunnen kijken hihi.. Dus ik ga er nog maar even goed over nadenken en het er met mijn man over hebben.

@MD81; welkom en gefeliciteerd met de zwangerschap! Ik was in het begin ook zo onzeker omdat je juist niets merkt en voelt. Steeds na een echo was de zekerheid terug, maar omdat het nog zo onwennig voelde bij mij geloofde ik het soms ook niet. Inmiddels ben ik ruim 17 weken en ik voel nog steeds niets al ben ik nu wel minder onzeker als in het begin :) Probeer er steeds meer van te genieten, moet jij ook doen :D

@dewy; wat een mooie fotootjes! Ik wil ook een fotoshoot gaan doen. Gelukkig kan mijn man professionele foto's maken dus zal hij dat op zich gaan nemen. Alleen kunnen we niet gemakkelijk samen op de foto dus moeten tzt dan nog even kijken hoe we dat gaan oplossen.

@all; hier weer een heerlijk relaxed dagje.. Net pandancake in de oven gedaan en dat begint al heerlijk te ruiken. Verheug me er nu al op hihi.. Iedereen een fijne zondag!

9. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Leuke foto's dewy!!

Naatje, handig zeg, zo'n man! Ik wou dat ik er ook zo eentje had:D Maar bij ons twee ben ik meer degene van de fotomakerij, dus dat wordt een beetje lastig;)

Nummer10, lekker beweeglijk dus! Ik ben benieuwd of ze na de geboorte ook zo beweeglijk zijn! Hier namelijk ook twee kindjes die het leuk vinden om keihard te schoppen:p

Nou, het weer is iig opgeknapt! Heeeeerlijk die zon!! Ik ga zo maar eens heerlijk buiten zitten, kopje koffie erbij...

10. dewy

dewy Actief lid

4 apr 2012
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor de leuke reacties. hier ook lekker buiten, eindelijk kan het weer. ik voel me ook een stuk beter dan wanneer ik de hele dag naar buiten zit te kijken en t regent.:D

11. Jijdaar

Jijdaar Actief lid

2 jun 2012
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dewy, mooie foto's!

@kindjes op de kamer: hier ook niet. lekker in wiegje(s?) op de eigen kamer. wel zetten we 1 wieg bij ons op de kamer voor kraamweek overdag. ben meestal maar of 2 dagen boven haha.
    maar als alles goed mag gaan en de kleintjes mogen meteen mee naar huis dan wil ik ze wel ff overdag op de kamer hebben, ook als je wat moeilijkr loopt bv..
    moet hier og zoooolang wachtte..

Naatje; ideaal zon man:)

nr 10&Elvina; heerlijk dat gevoel in de buik :D ook al zal t soms wel btje pijnlijk zijn ja;)
    Moet zeggen dat ik dr wel zin in heb hoor, dat ik ze voel..

Wanneer voelden jullie de beebs? (heb nml t idee dat mensen van 1 ling beeb altijd wat eerder voelen?! voelde mijn vorige 2 x met 14 en 16 wk..spannend dus..)

12. Jijdaar

Jijdaar Actief lid

2 jun 2012
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    ow ja en mp shoppen.. Indd je gevoel volgen. zitten natuurlijk altijd oplichters bij.
    je kan ook altijd via mail om tel nummer vragen of soms staat t erbij, en dan ff bellen..met beetje mensenkennis weet je dan ook wel hoe of wat.
    ik heb in verleden altijd wel dingen via mp gekocht, zowel dichtbij als verweg, nog nooit een probleem met opsturen.

wel een keer kidnerboekjes besteld en bleken niet compleet te zijn, kapot..das wel heel erg jammer, maar ja, dat is t risico en was laag bedrag..

succes en veel plezier, want t zo leuk soms;)

13. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ fenya: wij leggen de twins in eerste instantie wel bij ons op de kamer. vinden we zelf fijn en ik wil ook graag weer borstvoeding gaan geven. denny heeft 8 maanden bij ons op de kamer gelegen.

14. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dag dames,
    Heerlijk he dat zonnetje.
    Gisteravond wat last van mijn buik, maar voor onze neus gebeurde een ongeluk. Auto sloeg over de kop in een greppel, dus meteen actie ondernomen. Meisje gelukkig levend uit de auto kunnen halen maar was wel ff heavy..vooral dus voor mijn buik.. Maar nu gaat het weer goed :D

Dewy, mooie foto's zeg! Super gedaan.

En idd handig dat jij zo'n man hebt naatje.. En toevallig hebben wij geen babykamer van bopita ;) Wel de tweeling box... haha..

De kids voel ik nu pas echt goed sinds een paar weken. Af en toe een schopje voor de 20 weken maar was niet veel. Daarna steeds vaker en nu elke dag. Zoo leuk :)

15. dewy

dewy Actief lid

4 apr 2012
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi wij hebben ook de babykamer van bopita;) En idd heerlijk dat zonnetje. Manlief heeft t zwembadje net opgezet kan ik morgen lekker in de zon in het zwembadje!:D

De kindjes gaan hier ook meteen op hun eigen kamertje. Gezellig met zn 2-tjes naast elkaar in hun ledikantjes.

16. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    dewy: mooie foto's

17. Nummer 10

Nummer 10 Actief lid

2 feb 2012
    382
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dewy, mooie foto's hoor! Toch ook wel leuk, zo'n zwangerschapsshoot.

Ikke, wat heftig om mee te maken zeg. Daar zal je inderdaad wel even van moeten bijkomen

Hopelijk wordt er niet teveel vocht vastgehouden met het warme weer? Hier valt het nog mee gelukkig. Lekker in de tuin zitten is wel fijn.

Vandaag lekker een dagje thuis met vriend om dingen in en om huis te doen en rustig aan te doen. Dochter gaat naar de opvang (en daar zijn we wel aan toe, ze is de laatste dagen nogal vermoeiend...)

18. mem81

mem81 Actief lid

21 jan 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaa, officieel 'vakantie'. En meteen komt de zon te voorschijn! Helemaal super! :cool:
    Vanmiddag weer voor controle. Kunnen we weer even de kids bewonderen. Moet zeggen dat ik ze niet heel veel of heel duidelijk voel. Maar dat kan ook komen doordat je minder met je buik bezig bent als er nog twee rondlopen/kruipen. ;)
    De verbouwing loopt helaas was vertraging op.. probeer me er niet druk om te maken. Gaat vast goed komen.

En augustus komt steeds dichter bij. Spannend. Ben benieuwd wie de eerste gaat zijn. :D
    Maar voor nu vooral genieten van het mooie weer. Heerlijk dat je weer naar buiten kunt zonder nat te worden van de regen. Hoe gaat het verder met iedereen?

19. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Lekker weer, he dames! Rafael logeert bij opa&oma, manlief is aan het klussen... huis is net helemaal schoon dus ik hoef lekker niets te doen!!
    Heerlijk in de tuin zitten... daar heb ik al de hele zomer naar verlangd:D

mem, super hé, verlof! Lekker rustig aandoen... succes vanmiddag bij de controle!

Ik ben inderdaad heeeeel erg benieuwd wie er het eerst gaat bevallen, bosaatje of ik. We schelen namelijk maar één dagje... Misschien wel tegelijk... Spannend:D

20. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oooooooooooh idd bijna augustus! Dat wordt spannend zeg! Ook ik ben wel benieuwd wie als eerste het nieuws komt vermelden... maar diegene hoeft niet als 1e te zijn bevallen toch... haha... ben benieuwd. Nog ff volhouden dames!

Idd heerlijk dit zonnetje. Ik heb vandaag echt lang moeten werken...gelukkig nu lekker buiten.. en we zijn aan het bbq-en :D Heerlijk!

Nummer10, het was idd wel ff gek om zoiets te zien gebeuren. En daarna ff lekker nog beneden op de bank gezeten. Maar gelukkig niks ernstigs aan de hand als het goed is...

Mem, hoe was de echo vandaag?

Morgen doe ik de 24 weken wave! Vind het toch wel weer een soort van mijlpaal. En morgen krijgen we ook weer een groei echo. Ben benieuwd hoe hard de kindjes zijn gegroeid. Wel wat, want ik merk met zitten dat de kindjes hoog liggen. Het liefst sta ik rechtop, of zit ik met een holle rug... dat is nog het fijnste voor mijn buik.. haha... tja.. dat heb je als je klein bent.. Nog meer mensen die ervaring van zo'n gevoel? Nu ga ik weer ff eten...

Deel Deze Pagina