@ mamma jadebo O wat verschrikkelijk, ben er gewoon zelf ook stil en naar van. Heel heel veel sterkte . X
Meis toch! Ik had al een naar gevoel omdat ik nog geen berichtje van je had gezien! Heel veel sterkte!
Ik kwam hier eigenlijk voor een goed bericht. Zondag is Teun van de monitor af gegaan en na een aantal mega-spannende dagen mocht Hidde vandaag ook. Dus morgen mogen ze naar huis! Eindelijk, na 6,5 week ziekenhuis. We zijn er allemaal klaar voor, kom maar op met die slapeloze nachten!
Sterkte mama JaDeBo.. vreselijk Wat een goed nieuws heb je elisabethbas! Veel geluk met zn allen in eigen huisje!! Lekker genieten dus
aaah super!! wat fijn voor jullie zeg dat ze het zo goed doen!! heel veel plezier met ze 5-en lekker genieten eindelijk!!
Wat een goed nieuws elisabethbas! Dus sinds vandaag zijn jullie lekker met het hele gezinnetje thuis.. Lekker hoor, geniet ervan! Goed begin van het weekend Mooie buik trouwens marjonneke! ik kwam van de week het eerste streepje op m'n buik tegen helaas.. Had zo gehoopt ongeschonden erdoorheen te komen zal ook snel weer een foto'the plaatsen! volgende week maandag mag ik gelukkig weer naar gyn! Zit dan 3 weken tussen.. Vind ik best lang voor deze termijn of hadden/hebben jullie dat ook?
Dank je, ben benieuwd naar die van jou! Ik had 5 weken tussen een echo... week 28 en toen pas met 32 weken... wel controle tussen door gehad. Daarvoor om de 4 weken. Maar mijne zijn tweeeiig jouwe eeneiige dacht ik?
Wat lang ertussen.. Ik had vanaf 28 wk elke week controle en meteen korte echo. Met 30 wk groeiecho met 32 wk, 34 wk en straks met 36 wk ook als ik dat red hihi
Vind ik ook hoor! Ze hadden in het begin ook wat anders gezegd.. Maar deze gynaecoloog staat er duidelijk anders in.. Tja, mn kindjes doen het erg goed maar ik had me ook ingesteld op nu om de 2 weken een echo... er zit dus wel een controle tussen... maar toch... Heb je een voorgevoel over een datum?
Ik kreeg tot 28 weken om de 3 weken een echo en controle, daarna om de 2 weken en vanaf 34 weken om de week.. Wel elke keer een groeiecho ook, al vanaf week 26 is dat..
Ohhhh spannend meis! Ze zetten nog niet door? Lig je in het ziekenhuis? Hier alleen maar enorm klaar ermee pffff:x Mijn moeder heeft een sterk voorgevoel dat ze komen op de verjaardag van mijn zoontje... dat heeft ze al vanaf het begin. Haar voorgevoel komt vaak uit.. Dat zou betekenen nog 2 weken... dan ben ik 35.3 weken Ik hoop het enorm! Echt maakt me niet meer uit welke datum, behalve dan voor de kindjes dan vanaf 35 weken. Mijn zoontje heeft nu al 2 spooknachten gehad en dat trek ik nu echt niet meer.. Ben gewoon op... klaar... te dik... teveel last van mn bekkeninstabiliteit en teveel vocht.. Maar ja dat zal jij wel herkennen?
Nee zet niet door.. Nee ben gewoon thuis. Spannend hoor!! Ben benieuwd of je moeder gelijk heeft!! Ik ben het ook echt helemaal zat nu
En dan ben jij alweer 2 weken verder..... Spannend! Hoop voor je dat ze doorzetten en je kindjes er snel zijn en natuurlijk dat alles goed gaat en goed met ze is... Jaaaa, ik ben ook heel benieuwd! Ik hoop het ook echt. Ik kan gewoon niet meer echt voor mijn zoontje zorgen. Dat vind ik echt moeilijk. Mijn man en ik toen omstebeurt hem in de ochtend zodat de ander rust kan pakken. Nou, om een uur of 10 zit ik er dan helemaal doorheen met pijn en heel moe.... Misschien ben je nu wel aan het bevallen hihi
Hier zelfde probleem.. Kan ook echt bijna niet meer voor zoontje zorgen.. Hij kan nog niet lopen dus moet m iedere keer van de grond rapen.. 10,3kg is best zwaar dan.. En dat 100x per dag Ik heb zelf al heel lang een datum in m'n hoofd.. Weet niet waarom eigenlijk.. 24-2. Ben ik net over de 37wk dus zou voor de meisjes mooi zijn als het uitkomt. Voor mij minder
Pfff meis! Dan mag ik nog blij zijn dat mijn zoontje bijna 2 is en kan lopen. Zou wel grappig zijn als ik 24-1 en jij 24-2 beval.