Haha Marjonneke nee ik lig niet te bevallen! Ben ziek heel de nacht diarree en spugen pfff wat een hel.. Dat spugen vooral doet zeer aan mn buik! Het is nu gelukkig al paar uur over dus ik ga zo proberen crackertje te eten en dan nog ff lekker terug naar bed! Fijn weekend meiden!!
Ik had laatst ook buikgriep en het deed inderdaad bij mij ook zo een zeer aan mn buik heb er nog 2 dagen last van gehad en van de diarree en spugen alleen een avond en nacht. Maareh het kan ook het begin zijn van de bevalling hihi want dan maakt je lichaam vaak ook schoon.. Hoe dan ook, sterkte en vandaag veel rusten!
Oh Sammy, wat balen dat je je niet lekker voelt! Hopelijk knap je snel op! Beterschap! Ik heb trouwens een namen vraagje. Wij willen onze zoon zo graag Milan noemen... Alleen zitten we met onze achternaam. Het wordt dan namelijk Milan Veerman. De ene dag denk ik dat t wel kan, de andere dag weer niet. Wat denken jullie?
Ja we vernoemen het naar opa oma broer en zus. Dus ze hebben beide 3 namen! Hebben jullie al namen?? Ja ben wel ietsje beter nu.. Gelukkig!! Hoe voel jij je?
Ja, wij zijn er al een tijdje overuit Ik heb getwijfeld aan een van de namen omdat die zo enorm populair is.. We hebben andere geprobeerd maar deze naam bleef favoriet. Past gewoon voor ons gevoel bij de andere naam en bij de naam van mijn zoontje. Dus uiteindelijk gaan we toch voor de populaire naam. De andere naam is gelukkig niet populair. Mwa, last van mn buik... Ga zo lekker slapen, lig al wel in bed. Slaap lekker
Leuke namen! Wij zijn er ook al over uit.. al twijfel ik soms weer maar denk dat we bij onze keuze moeten blijven.. Ben vanavond opgenomen in het Zkh.. Kan m'n benen niet meer bewegen denken of bekken of spier of zenuw bekneld, spuit gehad, nu zo duf als een konijn en morgen verder onderzoek.. Met de meisjes alles goed gelukkig
Sorry, dames heb al een tijdje niets van me laten horen. Ben een weekje down geweest. As maadag een termijnecho en daar maak ik me erg ongerust om. Gisteren een flinke huilbui gehad en nu zie ik het zonnetje weer schijnen. @marjonneke, mooie buik hoop er tegen die tijd er ook zo mooi uittezien. Heb het mijn man ook laten zien kan hij eralvast rekening meehouden. @sammy88 , gelukkig dat je weer wat bent opgeknapt, was zeker wel spannend die voor weeen. Het zijn mooie namen. @ marral, milan is een mooie naam en past gewoon bij de achternaam. @ mamamloes, ik hoop dat je weer snel opknap, was ook wel ff schrikken. Gelukkig dat alles met de meisjes goed is. @elisabethbas, mooie kindjes, fijn dat ze nu eindelijk thuis zijn. X fijn wknd
Het is nu 3 wkn gelden dat we een echo hebben gehad, ben zo bang dat de hartjes niet meer kloppen of dat er met de ene iets aan de hand is waardoor ik de andere verlies. Zo kan ik nog wel meer dingen opnoemen. Heb het al op verschillende forums gelezen. Ik weet het ik maak mezelf gek. Heb ook bijna geen zwangerschap verschijnselen daar moet ik blij omzijn maar dat help ook niet mee. Dus een en al geklaag en ws hopelijk zorgen om niets. X
Tw79 succes met de echo morgen.. Ik ben inmiddels weet thuis. Heb een spier gescheurd en kan echt werkelijk niks m'n benen doen gewoon niet wat ik wil... in het Zkh kunnen ze niks voor me doen dus mocht naar huis. Als de pijn erger wordt dan weer terug en ga ik aan de morfine. In dat geval moet ik ook blijven tot de bevalling. Wat nu dus uiterlijk 19-2 is..
En toen lag ik onverwachts in het ziekenhuis... gisteren overdag besefte ik dat ik mijn kindjes niet gevoeld had. Toen voor de zekerheid het ziekenhuis gebeld en moest gelijk komen. De kindjes deden het gelukkig heel goed maar ik voelde ze niet omdat ik heel veel harde buiken had. Ik moet voor een nacht blijven en ook gelijk platte rust. Morgen of eigenlijk straks kijken ze of mn buik rustiger is en of ik ze nu wel goed voel. . Als dat zo is mag ik weer naar huis.
TW79, succes met de echo! Alles is vast helemaal goed met de 2 kleintjes! Lekker genieten straks! Mamaloes, jeetje, wat erg zeg! Heb je ook veel pijn? En wat betreft genezing, zal dat nog zijn voor je bevalling? Bah! Naar hoor! Marjonneke, hoe is t? Is je buik rustiger? En de kleintjes al gevoeld? Hopelijk kun je vandaag weer lekker naar huis! Sammy, hoe is t met jou? Al wat aan het opknappen? En in je buik alles nog rustig? Hier nu mijn eerste week ziekenhuis voorbij. Heb wel een beetje mijn draai gevonden nu. Omdat al mijn waardes dalen richting zwangerschapsvergiftiging heb ik eind vorige week longrijpingsspuiten gehad. Vond ik wel heel eng hoor, alsof t opeens zo dichtbij kwam. Maar het is alleen maar dat als er nood is de kindjes de best mogelijke start krijgen. Ben wel bij met de ctg elke dag. Zie je toch of ze t goed doen. Jongetje wordt waarschijnlijk toch Milan! Ik vind t een lieve naam.. Vandaag weer uitslag van eiwitten in m'n urine en nier- en leverwaardes van m'n bloed. M'n bloeddruk is de laatste dagen goed. Dus hopelijk dit ook! Vrijdag weer een groeiecho. Hopelijk zijn de kindjes nu beter gegroeid! Maar had nog dopplermeting van de week en die was toch afwijkend helaas. Maar goed, ik ben in goede handen hier!
Jeetje meiden.. Gaat lekker hier!! Tw79 ik snap wel dat je je zorgen maakt.. Blijft toch wel eng he! Succes vandaag! Op naar 2 mooie kloppende hartjes!! Mamaloes jeetje ik hoop dat t snel geneest!! Marjonneke meid ik heb dat nu ook al 2x gehad en er bleek niets aan de hand! Goed dat je gegaan bent hoor meid!! Hoop dat straks alles goed is en je lekkrr naar huis toe mag!! Marral lijkt me zwaar.. En eng.. Gelukkig ziet t er allemaal wat beter uit nu meid!! Mooie naam hoor Milan!! Hier gaat t wel goed.. Alles rustig en vandaag gesprek over vaginaal bevallen of keizersnee.. Hoop dat ik er uit kom pff moeilijk!