zwanger van een tweeling

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door moeke01, 25 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Marjonneke, ja is ook wel zo hoor. Ik zou hier ook niet meer weg willen tot de kindjes er zijn. Maar vooral omdat ik complete bedrust moet houden is het wel een beetje saai. Maar ach, daar krijg ik straks 2 prachtige kids voor terug! Heb het er met alle liefde voor over!

2. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Jaaaaa, 33 weken! En ze mogen nog even blijven zitten!
    Ben heel benieuwd of ze volgende week gehaald zullen worden of niet.

Sammy: worden je kindjes vandaag gehaald of ben je misschien inmiddels bevallen? Ben zo benieuwd! spannend!

3. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Oh Sammy!! Zie nu dat je kindjes geboren zijn! Van harte gefeliciteerd!! Hoe gaat het met ze? En met jou? Lekker genieten van je 2 wondertjes!!

4. Marjonneke

Marjonneke Actief lid

8 sep 2013
    226
    0
    0
    Zaandam
    Waar zie je dat?
    Ik heb de afgelopen dagen steeds hier gecheckt of ze er al waren!
    Ben ook zo benieuwd hoe het is gegaan, hooo dat het naar omstandigheden goed gaat met ze en haar!

Jij 33 weken! Ik morgen 36 weken!

5. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Fijn dames dat jullie al zo ver zijn! Is echt veel beter voor ze!

Sammy is idd al bevallen. Ze had een bericht geplaatst in het topic van de feb mama's.

6. tw79

tw79 Actief lid

13 dec 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sammy gefeliciteerd. Hoop dat alles goed is gegaan.
    X

7. Marjonneke

Marjonneke Actief lid

8 sep 2013
    226
    0
    0
    Zaandam
    @sammy
    Nou, kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen dus even gespiekt op het februari forum!
    Wat een prachtige kindjes :)
    Op het knippen na toch een goede bevalling? En je mag dus al snel naar huis.
    Gefeliciteerd meis met Jason & Joëlle
    En je bent lekker van de zwangerschap af :)

8. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Marjonneke, ik las wat pagina's terug en toen zag ik dat Sammy haar ticker aangepast had. Dus vandaar :)
    Hoe gaat t verder met jou? Je bent echt al ver!! Top!

9. mamamloes

mamamloes Lid

23 nov 2013
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sammy!! begrijp uit laatste berichten dat je kindjes geboren zijn :) van harte gefeliciteerd, eindelijk zijn ze er. Nu lekker genieten X

Marjonneke deze week...?!?!:D

10. Marjonneke

Marjonneke Actief lid

8 sep 2013
    226
    0
    0
    Zaandam
    Hier gaat het eigenlijk niet meer...
    Heb vandaag gevraagd of ik eerder opgenomen kan worden zodat ik voor de bevalling nog even 2 dagen volledig bedrust kan houden. Gelukkig alle begrip en de gynaecoloog belt straks nog om dingen door te spreken.

Ik had namelijk vanmorgen een echo..
    En toen bleek dat meneer met zijn billetjes op de uitgang is gaan zitten en zuslief dus niet meer is ingedaald....
    Ik zou volgende week ingeleid worden maar nu wordt er dus eerst gekeken hoe ze liggen en wordt het of keizersnede of inleiden.
    Ik heb duidelijk gemaakt dat ik zo niet vaginaal ga bevallen! Er moet er eentje met hoofdje in de uitgang liggen anders wil ik een keizersnede.

Mijn boefjes houden het dus spannend!

11. tw79

tw79 Actief lid

13 dec 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen maar wel goed van je dat je eigen grenzen aangeef. Gelukkig heb je een aardige gyn. Blijft dus tot het eind spannend of hij met zn billetjes nog van de uitgang af
    gaat;) . Suc6 meid.

Ik heb net een mooie zgan easywalker op mp gezien. Alles erop en eraan de wiegjes zijn zwart en de zittingen zijn licht blauw. Als het nou meisjes zijn kan dat wel met lichtblauwe stoeltjes. Wat is jullie mening. Zit te twijfelen om de wagen nw of gebruikt te kopen.
    X

12. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    tw79 ik zou zeker voor gebruikt gaan hoor het gaat al genoeg kosten. wij hebben ook er ook een van mp af gehaald en ziet er nog perfect uit maar het scheeld een hoop geld.

13. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Sammy Gefeliciteerd met jullie 2 J's !! Top gedaan...

Hier ook een easywalker :) gekregen van schoonouders.
    Zou niet weten waarom lichtblauw niet kan voor meisjes, je kan er altijd licht roze voetenzakken in kopen :)... Ik heb een zilvere, en wil graag een knalblauwe en knalroze voetenzak, maar zover zijn we nog niet..

Marjonneke, die keus had ik dan ook gemaakt! Dan een KZ! Als ze er maar uit komen, maar risico's moet je niet nemen.

14. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Hey meiden even een update.. Had al dagen last van buikpijn.. Iedereen. Zei voor weeen.. Zaterdag avond verloor ik slierten slijm, ik had best wel weer last van "voor weeen" en ik was t zat!! Dus ik dacht ik bel nu gewoon misschien helpen ze me wel. Om 2 uur snachts was ik in het ziekenhuis. Ze zeiden we houden je hier en zetten dan zondag alvast de ballon.. Moest aan de ctg en ze zagen geen weeen. Toen kwam ze dasrna even voelen en had ik 4 cm ontsluiting. Ze zei o die ballon hoeft niet meer we wachten even of t nu begint. Ze hadden om half 8 mn water gebroken zooo mn man kon om het kwartier de matjes verwisselen zooveel vruchtwater!! Toen kwam ze voelen zat ik op 7 cm.. Weeen opwekkers gekregen, lag aan de ctg, een kathether, weeen registratie, jongen zo'n draadje op zn hoofd dus ik moest op dat bed blijven dat vond ik het vervelendst want ik had rugpijn! Het leek 2 uur alsof er niets gebeurde behalve mn rugpijn en niet weten hoe ik moest liggen.

Ik zei dat ik moest poepen, die vrouw zei poep maar gewoon op het bed. Ik vroeg of ze niet lekker was en dat ze nu een po moest halen.. Arm mens ging t nog doen ook. Maar ik moest dus niet poepen. Ze hadden de weeen opwekkers ondertussen super hoog gezet en toen hebbik gevraagd om morfine spuit in mn been.. Ben in slaap gevallen werd wakker omdat ik weer dacht dst ik moest poepen.. Mn man zei dan moet ze toch persen? Zei ze nee dat kan nog niet.. En daar kwam de gyn.. Het hoofd komt er uit!! Ga maar lekker poepen meisje dat is zijn hoofd haha! Na 10 min persen zagen ze dat hij met beide handen naast zn hoofd lag en wou ze inknippen.. Dat deed ze de volgende wee niks van gevoeld en toen is Jason geboren om 13:28. Ik mocht even 10 min rust zodat meisje kon indalen.. Zat ondertussen familie te appen en alvast fototje gestuurd en daar brak mijn water weer.. Mocht meteen persen maar voelde geen pers weeen.. Gyn had hand op mn buik en zei persen.. Na een paar keer persen is Joëlle geboren om 13:43.

Toen nog 2x geperst daar kwamen beide placenta's in 1 keer.. Toen ben ik gehecht op de kamrr en ook niets van gevoeld.. Vond t reuze meevallen en ben blij dat ik niet voor de keizersnee gekozen heb! Heb al zelf geplast en gedoucht maar moest toch een nachtje blijven en morgen lekker met zijn alle naar huis toe! Ze zijn zoooo leuk joh!! Ben innde wolken.. 3 uur kregen ze de eerste voeding en daarna hebben ze geslapen moest ze om 8 uur wakker maken om te voeden, ze zijn weer gaan slapen en moest ze om 12 uur weer wakker maken hihi

Jason is 2800 gram en Joëlle 2855!

15. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    Sammy wat een mooie kindjes zeg echt super en wat lijken ze veel op elkaar nu in ieder geval hahah. En lijkt mij toch een bevalling waar ik voor zou gaan. en dan zijn de kindjes ook nog eens zo groot dus blijven hoeft dan niet heerlijk hoor nu lekker genieten van deze mooie kindjes en mooie tijd

dames ik heb weer een vraagje aan jullie:
    wij laten onze kaartjes maken maar komen niet uit de tekst.
    het meeste hebben we al maar het gaat om:

dochter en zoon van .... en .....
    en zus en broertje van ..... van ......
    op de puntjes onze namen.

maar dit vinden wij niet echt mooi staan. het lastige is dat het een tweeling is en dat wij al een dochtertje hebben van bijna 4.
    hebben jullie misschien een oplossing.

alvast bedankt

16. Marjonneke

Marjonneke Actief lid

8 sep 2013
    226
    0
    0
    Zaandam
    Wij hebben het kaartje gedaan uit naam van mijn zoontje en op de achterkant onze namen. Maar het kaartje zelf de voorkant is zeg maar ook gericht op hem en zijn broer en zus.

17. Marjonneke

Marjonneke Actief lid

8 sep 2013
    226
    0
    0
    Zaandam
    Ik ga inderdaad geen risico nemen, dat voelt niet goed. Als de tweede in een nette stuit lig kan het nog maar nummer 1.. nee, overduidelijk nee, dat kunnen ze vergeten!

18. Marjonneke

Marjonneke Actief lid

8 sep 2013
    226
    0
    0
    Zaandam
    @sammy,
    Ik had al gereageerd maar nogmaals je hebt mooie kindjes op de wereld gezet hoor! Ook echt al een meisje en jongentje :)

19. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Marjonneke ik mocht absoluut niet vaginaal bevallen toen bleek dat meneer in stuit als eerste dreigde te komen. En dan waren ze nog erg klein ook! Zou het raar vinden als ze dan geen ks doen als de 1e in stuit ligt.

36 weken vandaag zie ik!! Mooi hoor! :)

20. tw79

tw79 Actief lid

13 dec 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sammy. Wat een mooie kindjes en ondanks het inknippen een droom bevalling. Jij en de kindjes hebben het zo lang volgehouden maar het is beloond en jullie mochten al snel naar huis.

X

Deel Deze Pagina