Ze doen ook een keizersnede hoor, helemaal hoe ze nu liggen want hij ligt niet in een mooie stuit. Het was alleen voor mij geen discussie punt ook al hadden ze dat gewild. Ligt baby 1 straks goed dan wil ik het wel proberen. Hoe gaat het bij en met jou?
hoi hoi... Hier ook een zwangere mama van 2 wondertjes Ik ga even bijlezen maar zag al dat er pas iemand bevallen is van harte !!!!
Hier niet meer geschreven omdat het toch wel erg druk is met onze tweeling van 6 weken oud....maar wel veel meegelezen. @Sammy, gefeliciteerd met je twee kindjes, leuk hoor ook een jongetje en meisje! Mooi he! En wat een super bevalling, echt knap van je! Heb je ook dat je je nu beter voelt als vóór de bevalling wat lichaam betreft? @geboortekaartjestekst: ons geboortekaartje had ik zelf ontworpen, en ik had een drieluik gemaakt, met links onze zoon (met de tekst broertje van ... en ...) en rechts onze dochter (zusje van ... en ...) en in het midden trotse ouders.... Wij hebben dat zo gedaan omdat het twee individuele kindjes zijn @kinderwagens: hier ook n easywalker via marktplaats, bevalt echt super! Hij rijd echt heel fijn. We hebben er geen reiswiegjes bij omdat dat samen met het onderstel niet in de auto past, en we vanuit huis niet zo snel gaan wandelen omdat we buiten het dorp aan een drukke weg wonen...dus hier alleen de maxicosis op het onderstel en de buggyinzet. Hier trouwens ook twee maxicosi-easybases in de auto, zo'n easybase is een onderstel dat je in de auto kunt laten zitten, waarop je maxicosi gewoon vastklikt, heel makkelijk! Geen gedoe met gordels ed...(ook via marktplaats) Misschien een tip? Veel succes voor de zwangeren die snel gaan bevallen!! En voor diegenen die het nu moeilijk hebben met mobiel zijn ed, écht, als je bevallen bent voel je je een stuk beter!!! Verder gaat het trouwens goed met onze tweeling, ze zijn nu 6 weken, en groeien echt enorm goed. Ze huilen wel echt veel, dus soms lijkt het met 2 kindjes alsof je 1 huilbaby hebt we zijn nu ook bij een osteopaat geweest, hopelijk werkt dat een beetje... maar verder is het ook heel vaak genieten van onze twee schatjes
Hallo allemaal, Hier even een update, inmiddels de 20 weken echo gehad en alles was prima! De een was iets groter dan de ander, scheelde 25 gram . Met mijzelf gaat het redelijk, werken (4 halve dagen) wordt steeds zwaarder. 's middags slapen heb ik echt nodig, maar ik voel me daarna niet meer 'uitgerust'. Ik overweeg dus een tandje terug te schakelen, en te starten met afbouwen om te beginnen naar 3 dagen in de week. Ik merk ook dat ik behoefte heb aan een einddatum om naar toe te werken. Iemand hier ervaring mee? @sammy gefeliciteerd met je zoon en dochter, wat een knapperds en volgens mij goede bevalling. Daar teken ik voor! @sherly, goed dat je bent gestopt! Groetjes!
Welkom ikkedus Wt fijn dat alles goed gaat tojo en kan me voorstellen dat het enorm veel tijd vraagt. Prinsesje, fijn dat de 20w echo goed was en goed luisteren naar je lichaam.. Ik vandaag een extra controle gehad.. Voelde minder leven en buik is continue hard.. Alles was gelukkig goed. Onderste ligt nog steeds in hoofdligging en is bijna ingedaald. Bovenste lag dwars maar is naast d'r zusje komen liggen ook met hoofdje naar beneden
marjonneke mooie buik hoor mamamloes wat fijn dat ze het goed doen dat is toch altijd erg fijn he als je dat weer hoort als je ze niet meer goed voelt
Mooie buik marjonneke! Trek je het nog een beetje? Duurt gelukkig geen week meer nu.. hier ook even gemeten en kom op 118! 30 erbij dus met 34 wk.. is zeker fijn om dan weer even bevestiging te krijgen.. Alleen 1 van de meisjes loopt met hoofdje 3 weken achter in groei wat kan dat zijn? Gyn zei geen zorgen maken, maar doe ik wel ...
Tx, nee trek het echt niet meer, lichaam is op... buik echt zwaar, nou ja en de bekkeninstabiliteit, er ligt er een ingedaald wat enorm drukt etc. Ik wordt zondag opgenomen... Na, de echo dan hoop ik duidelijkheid te hebben of het inleiden of keizersnede wordt. Uiterlijk nog een week nu... met keizersnede zou het namelijk pas vrijdag kunnen worden. Ik vind zelf 2 -2-2014 wel mooi Ik zou het niet weten meis, maar als ze zeggen geen zorgen.... dan neem ik aan dat ze dat ook menen. Ik weet wel dat ze bij mij niet meer meten sinds week 32 omdat het toen al niet goed te meten was en ze met de hoofdjes er ook niet goed voor lagen. Ik weet niet precies wat mijn buikomvang was maar ik gok zeker 44 cm erbij en waarschijnlijk nog wel meer.. nu met 36 weken. Ik schijn ook veel vruchtwater te hebben en ze zaten met 32 weken nog keurig gemiddeld op een eenling schema....
Hoelaat wordt/ben je opgenomen marjonneke? Veel succes, denk aan je.. Dat je je kindjes maar snel in je armen mag sluiten X
Sinds 1100 ben ik in het ziekenhuis. Uiterlijk vrijdag zijn ze er! Ben benieuwd wat de week gaat brengen, vanmiddag een echo om te kijken hoe ze liggen. Hoe is het met jou?
Tx lady's Jongetje ligt nog steeds in stuit, grote kans dus op keizersnede. Longrijping gehad.... auwww best een nare prik. Morgen weer een prik, gesprek met de anesthesist en bloedprikken en dan dinsdag nogmaals echo en dan als er geen plekjes zijn vrijgekomen vrijdag keizersnede. Tot die tijd rust! @sammy, hoe is de eerste week gegaan?
Vandaag voor het eerst naar de verloskundige in zh geweest. Wat beknopte info gehad en dr was wat verwarring over mijn bevallings data. Op wk 11 en 12 werd er steeds 4 aug gezegd. Nu had ze het vanmiddag over 6 aug want zo stond dat op de pc. Omdat bij 11 wkn het 2de kindje wat kleiner was hebben ze die lengte in de pc gezet en iom de echoscopist vanmiddag ben ik nu gezet op 5 aug. Komt zo nauwkeurig omdat ik voor de 32 wkn dan ook niet in eigen woonplaats mag bevallen. Maarr goed schilt 1 dg. Gelukkig wel een beknopte echo gehad om naar de hartjes te kijken. Weet je wat ze toen zei ja ik zie een vliesje, het is dun maar het zou ook nog een 2eiige tweeling kunnen zijn meet zekerheid weten we het bij de 20 wkn. 4x heb een echo gehad door een echoscopist die hebben wel wat meer ervaring zou ik zo zeggen. Het maakt voor ons natuurlijk ook niet uit maar vreemde uitspraak vond ik het. Ben al lang blij dat alles nu weer goed is.
Hallo Ik ben nieuw hier. Heb me na vaak meelezen maar eens geregistreerd. Ik ben mama van een dochter van 2 jaar. En nu zwanger van twee-eige tweeling. Lijkt me leuk om hier mee te kletsen. Mag dat?