zwanger van een tweeling

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door moeke01, 25 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marjonneke

Marjonneke Actief lid

8 sep 2013
    226
    0
    0
    Zaandam
    @mamaloes, ja je zoontje missen is gewoon erg moeilijk en klote! Vind ik ook hoor maar soms gaat het gewoon niet meer. Er zitten nog 2 kindjes in je buik en je moet ook echt aan jezelf denken! Sterkte met de pijn. Ik begrijp helemaal hoe dat geestelijk sloopt!

@sheryl, ik heb eerst via marktplaats wat kleren erbij gehaald in een grotere maat, want mijn eigen zwangerschapskleding zat al snel niet allemaal even lekker meer. Een paar weken geleden heb ik nog 2 broeken en een rokje via marktplaats aangeschaft in een echt veeel grotere maat.
    Leggings onder je buik dragen en lekkere rekbare jurkjes zijn ook een oplossing.

@marral, wel fijn dat je stabiel bent nu! Denk een goede oplossing om half thuis en half in het ziekenhuis te zijn.
    Jaja die laadste loodjes he? Het werd bij echt per dag pittiger en slechter!
    Ja, nog even! Ben blij dat ik in het ziekenhuis lig en er even niks meer gevraagd wordt van me dan hier zijn. Nog valt het niet mee maar ik heb geen trappen meer, een zoontje wat aandacht en zorg nodig heeft, en een wc op de kamer is ook wel heel fijn.
    Hoop ook echt dat mijn kleine donderstenen klaar zijn met draaien en ik vrijdag in alle rust een keizersnede krijg zoals gepland en gelijk gesteriliseerd wordt!

2. Marjonneke

Marjonneke Actief lid

8 sep 2013
    226
    0
    0
    Zaandam
    Ohja en kwa longrijping
    Dat doen ze hier uit voorzorg.
    Kindjes die uit voorzorg plotseling voor 39 weken met een keizersnede gehaald worden kunnen dat als stressvol ervaren, dit kan effect hebben op de ademhaling en de longen. Uit voorzorg geven ze dit dus wel.

3. Huismuis

Huismuis Actief lid

3 feb 2014
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sheryl : Ik vind dat leggings ruimer vallen - en hoger op te trekken zeg maar dan normale zwangerschapsbroeken.
    Heb je al eens een legging geprobeerd?

Mamaloes : Je zoontje missen lijkt me ook vreselijk.
    Moet er echt niet aan denken dat ik straks al eerder in het ziekenhuis moet liggen zonder man en kind.

Prinsesje1978 : Ik moet over 2,5 week ongeveer weer naar de gyn.
    Ben benieuwd wat ze aankaart qua werken.
    Ik werk nu gewoon 3 volle dagen. En op zich gaat dat nog wel goed. Heb een administratieve functie en zolang ik zit voel ik niets. hahaha
    Maar zodra ik in de benen moet komen heb ik wel bekkenklachten.

Marral : WOW 7 kg in 2 weken!
    Probeer rustig aan te doen meid. De laatste loodjes.

Ik ben op dit moment totaal al zo'n 10 kg aangekomen!!!!

Kamertje is bij ons trouwens al helemaal klaar.
    Heb vd week de bedjes opgemaakt. Zo leuk om te zien zo die 2 bedjes naast elkaar. Moet wel alle textiel nog wassen hoor,
    maar vond het leuk om alles al even zo neer te leggen.

Kinderwagen zijn we nog naar op zoek.
    We willen graag een abc zoom.
    Wat voor wagen hebben jullie?

4. mamamloes

mamamloes Lid

23 nov 2013
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marjonneke, fijn dat het nu echt bijna zo ver is.. ik probeer ook zeker aan mezelf te denken, maar zie m nu al zo weinig en als ik int Zkh lig dan wordt dat nog minder.. hij vind t momenteel al zo moeilijk als je de deur uit loopt en hij je niet meer kan zien.. maargoed heb nog 2 weken dus zien wel hoe het loopt..
    Wij hebben de abc zoom, vind het een mooie wagen met ruime reiswiegen en rijdt fijn..
    Omdat ik rolstoelafhankelijk ben, kom ik bijna de deur niet meer uit en draag daarom lekker de grote joggingbroeken van vl. Zitten heeerlijk ;) als ik de deur uitga wel positiekleding, maar wel de band onder m'n buik, erover gaat niet, dat knelt zo..

5. tw79

tw79 Actief lid

13 dec 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    @marjonneke spannende dag morgen. Eindelijk is het zover. Nog ff geduld en dan hebbn jullie de mooie kindjes in je armen Suc6

6. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    marjonneke spannend hoor we zullen aan je denken morgen.

dames weer een vraagje aan de al bevallen dames.
    ik heb de mogelijkheid om 2 voedingskussens over te nemen voor een leuke prijs van 25 euro. bij mijn dochter heb ik die niet gebruikt en ik moet eerlijk zijn ook niet gemist. maar ja misschien is het met de tweeling wel handig?? wat denken jullie of wat is jullie ervaring er mee??

7. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ik heb een doomoo gekocht en hij zit nog nieuw in de verpakking.. Zou eigenlijk niet goed wetem wanneer k em moet gebruiken.. Zonde van t geld.

Kinderwagen wij hebben de easywalker duo.. Zijn er blij mee.

8. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Marjonneke succes meid!!

9. Huismuis

Huismuis Actief lid

3 feb 2014
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sheryl ik heb er eentje. 2 lijkt mij wat overbodig.
    Ik heb bv ook maar 1 wipstoeltje. Ga er echt niet nog 1 bij halen.

10. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ik heb er wel 2. Als ik alleen ben en ze huilen allebei zet ik ze daarin en voed ik ze tegelijk

11. mamamloes

mamamloes Lid

23 nov 2013
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannende dag vandaag! Succes marjonneke, super fijn dat je, je wondertjes vandaag eindelijk in je armen kunt sluiten
    ik heb 1 voedingskussen en een wipstoel maar was aan het kijken voor een voedingstafeltje.. Alleen zo ontzettend duur die dingen :(
    alweer vrijdag, nog max 2 weken dan is het voor mij ook zover:D

12. Marjonneke

Marjonneke Actief lid

8 sep 2013
    226
    0
    0
    Zaandam
    Thanx lady's
    Ben pas begin van de middag aan de beurt...
    Moet dus nog wel ff wachten..
    Vind vooral het nuchter moeten blijven lastig aangezien ik altijd snel moet ontbijten om niet beroerd te worden.

Zodra ik tijd heb zal ik jullie natuurlijk een update geven...
    Maar ja, kan ff duren natuurlijk ;)

13. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Marjonneke nog een paar uurtjes afwachten dus.
    Vind je het spannend allemaal of ben je er nu nog vrij rustig onder en komt de spanning pas wanneer het bijna zo ver is :)

14. Marjonneke

Marjonneke Actief lid

8 sep 2013
    226
    0
    0
    Zaandam
    Ben helemaal hyper en vind het ook heel spannend maar heb er ook veel zin in!

15. Huismuis

Huismuis Actief lid

3 feb 2014
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend hoor Marjonneke!!!

Mamamloes : Voor jou kan het ook niet lang meer duren.
    Ook spannend!

Alle 2 tegelijk voeden?
    Zoals ik er nu over denk doe ik er gewoon 1 tegelijk.
    Moet de ander maar eventjes wachten. In wipstoeltje, box of waar dan ook.

Vraagje: Ik word helemaal gek op mn werk.
    Krijg zoveel commentaar over de omvang van m'n buik.
    Ik word er gewoon verdrietig van.....
    Hadden jullie dat ook van die stomme (zogenaamd grappig?) opmerkingen?

16. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Spannend Marjonneke. Heel veel succes vanmiddag.

Nou wachten is geen doen hier. Ben wel 20 min bezig met voeden en de ander krijst dan heel de boel bij elkaar. Dus als ze beide wakker worden doe ik ze tegelijk.

17. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Marjonneke, wat spannend!! Nog maar heel even en je hebt je kindjes in je armen!

Sammy, Hihi wachten moeten ze nog leren dus.
    Hoe gaat het verder?

Momenteel al een dag of 3 steeds extreem misselijk en last van mijn darmen. Lees dat er wel wat vrouwen zijn die na zo'n week bevallen zijn. Ben heel benieuwd of t klopt Hahaha

18. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ik voed ze ook tegelijk om twee redenen;

1) Omdat ik F.aith ook rond heb lopen en die echt niet een uur zonder aandacht kan
    2) Het is praktisch haha

Doe wel om en om dan de een op de arm dan de andere

Marjonneke denk heel de dag al aan je, wat spannend zeg :)

19. mamamloes

mamamloes Lid

23 nov 2013
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Huismus, hier ook hoop opmerkingen hoor.. probeer jezelf niet te laten kennen, wordt het alleen maar leuker van om opmerkingen te maken.. Al hebben sommigen echt niet door dat wat ze zeggen ook kwetsend kan zijn...
    Ben benieuwd hoe het gaat/is gegaan marjonneke
    Ik wil ze tegelijk gaan voeden als dat lukt, heb er nog een rondkruipen die afhankelijk is..

20. Huismuis

Huismuis Actief lid

3 feb 2014
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben benieuwd hoe het met marjonneke gaat...

Deel Deze Pagina