zwanger van een tweeling

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door moeke01, 25 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tw79

tw79 Actief lid

13 dec 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    @chybou. Idd weer wat wijzer geworden. Na de lunch is tot nu toe steeds te hoog. Vandaag stokbrood gegeten ws zit hier meer koolhydraten in. Rest van de dag zijn de suikers goed. Hier kan ik dus wat mee.

@huismus, jammer zeg dat je naar het zh moet. Succes.

Vandaag heeft mijn man babykamer leeggehaald en er zijn al 3 muren geschilderd. Morgen nog 1 muur met donker grijs en de rest is een lichte grijze kleur. 5 mei word de spulletje geleverd. Kan nie wachten. Ben gewoon hyper vandaag en heb natuurlijk vndaag weer veelste veel gedaan. Nu met de voetjes omhoog.

2. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Dat klinkt heel goed, zo nu en dan iets te hoog zitten is geen probleem?

Wanneer begonnen jullie echt te groeien? Ik ga heel hard nu. Baarmoeder voel ik al een paar cm onder mijn navel, in plaats van vlak boven mijn schaambeen, bij Camir.
    Ik heb mijn gewone broeken ook maar achter in de kast gelegd. Ik kan er nog twee aan, maar doordat ik veel zit, zitten die ook niet echt lekker meer.

3. Huismuis

Huismuis Actief lid

3 feb 2014
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chybou ik groeide direct al heel snel.
    Is ook m'n 2e zwangerschap. Scheelt vaak ook.
    Sta nu wel al een poos stil qua groeien. Maar veel groter kan m'n buik ook niet volgens mij. Hahaha

4. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    Chybou ik begon echt te groeien rond de 10 weken toen zag je het, maar ik kon met mijn denk ik 8 weken echt al geen normalen broeken meer aan die zaten echt niet lekker meer.
    hier wat foto's van 6 weken, 10 weken en 18 weken

5. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    hier die van 18 weken en nog een van nu 33 weken

6. Huismuis

Huismuis Actief lid

3 feb 2014
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sherly dan gaan we aardig gelijk op.
    Denk dat ik er net zo uit zie als jij qua omvang.

7. Twinkeltjes

Twinkeltjes Niet meer actief

Mooi buikje Sherly!

Elyn moest vandaag onder de blauwe lampen, ziet er toch wel raar uit zo met dat oogkapje. Wel schattig dat ze zoveel haartjes heeft die er allemaal als zo een plukje achter uit steken ;)

Hoop dat ik jullie trouwens niet lastig val met foto's van mijn meisjes, aangezien er bijna niet geschreven wordt door mama's die al bevallen zijn.

Bijgevoegde bestanden:

8. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    Huismuis leuk is dat he

Twinkeltjes nee hoor geen probleem ik vind het juist leuk om met je mee te leven en je kindjes te zien groter en sterker worden.

ik mag morgen weer op controle bij de gyn kijken wat ze te zeggen heeft. ik ben dan bijna 34 weken en misschien dat ik morgen dan wel een datum voor de kz krijg. ik dacht dat dat meestal met de 36 weken verteld gaat worden maar ja wie weet dat er morgen gebeurt. vind het nu echt wel heel spannend worden nog 4 weken en dan zijn de kids er. erg raar om dat te beseffen

9. Huismuis

Huismuis Actief lid

3 feb 2014
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Twinkeltjes ik vind het heel leuk dat je foto's spamt en berichtjes plaatst.

Sherly ik ben benieuwd morgen. Hou je ons op de hoogte.
    Ik mag dinsdag weer.

10. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Sherly, ik denk dat mijn buik te vergelijken is met die van jou bij een week of 10. Bedankt voor de foto's, nu voel ik me iets minder raar nu het zo hard gaat.
    Haha, je laatste foto... zo'n buik had ik met 39 weken bij C. niet gehaald. Ik denk dat het nu wel anders wordt.

Trouwens, wij hadden met een week of 34 (zelfs al eerder) een KS datum staan. We mochten zelfs zelf een datum uitkiezen. We hadden 24 september uitgekozen, maar regen een belletje dat ze die dag geen operaties in konden plannen, dus het is 25 september geworden.

Fijn om te lezen dat het kennelijk niet raar is dat ik uit mijn normale kleding groei. En ja, dit is mij tweede zwangerschap, dus dan gaat het net wat sneller.

Twinkeltjes, ik vind het totaal niet vervelend! Wat een droppie, met die haartjes!
    Hoe is het met Mila?
    Voel je je iets minder slap?

11. tw79

tw79 Actief lid

13 dec 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    @twinkeltjes, ik vind het ook heel leuk dat je ons op de hoogte hou en die foto's zo schattig. En ik leef zo met je mee. X

12. Twinkeltjes

Twinkeltjes Niet meer actief

Vandaag 2 grote sprongen vooruit gegaan op de vroege middag al! Elyn is van de intensieve beademing af en heeft alleen een neusbrilletje, ze heeft minder dipjes gehad dus mochten we vanochtend eindelijk met haar buidelen. Ze werd er lekker rustig van en haar ademhaling werd juist regelmatiger. Mila is volledig van de beademing af en doet het ook goed qua voeding, de flesjes gaan langzaam naar binnen maar ze doet het mooi wel.

13. Jurassic

Jurassic Actief lid

13 jan 2014
    475
    68
    28
    Wauw, fantastisch!!!!! Heerlijk, ga zo door Mila en Elyn!!

14. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    Twinkeltjes wat fijn zeg dat is echt een mooie vooruitgang. geniet er maar lekker van.

hier terug van de controle en ja hoor we hebben een datum voor de geplande keizersnede. Het meisje ligt nog steeds in stuit en de jongen ligt er nu dwars overheen hahahaha.
    we hebben het gehad over de keizersnede en wat we daar van mogen verwachten. ook gelijk naar de opnamen geweest om de afspraak te bevestigen, en gelijk een afspraak gemaakt voor de ruggenprik dus daar mag ik volgende week naar toe.
    ook dacht ik nu wel over een week weer op controle te moeten komen maar het gaat zo goed met mij en de kids dat ik dus over 2 weken pas weer terug hoef als de kids er nog niet zijn.

15. Huismuis

Huismuis Actief lid

3 feb 2014
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Twinkeltjes wat fijn deze vooruitgang!!!

Sherly : ohh wat gek dat je nu ook een datum heb.
    Lijkt me heel raar.

16. tw79

tw79 Actief lid

13 dec 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    @twinkeltjes, fijn zeg die vooruitgang.

@sherly, gek idee om je data al te weten, aftellen nu echt begonnen.

17. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    ja het is echt heel raar ja nu weten wanneer ze er zeker zijn, het word nu echt heel echt

18. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Dag dames, ik lees en lees nog steeds met jullie mee, leuk dat er weer kindjes aan gaan komen en fijn dat het met iedereen zo goed gaat!

Als jullie bevallen zijn, kom dan meeschrijven bij de tweelingmama's: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/471662-tweelingmamas.html

Het is daar een beetje stil... Druk druk druk met een tweeling, maar zo leuk om ervaringen uit te wisselen!

19. Huismuis

Huismuis Actief lid

3 feb 2014
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Elisabethbas : leuk dat je nog mee leest!
    En bedankt voor de tip van het andere topic.

Ik heb volgende week gesprek staan bij de gyn trouwens en daar gingen we ook praten over de bevalling!
    Wie weet ook wel een datum prikken bedenk ik me nu!

Moet deze week ook nog 2x voor extra controles omdat mn bloeddruk te hoog was/is.

20. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Sherly, lijkt me ook fijn om te weten, nu kan je daar echt naar toe leven! Ik vond het ook een geruststelling, langer zwanger zijn hoefde niet.
    KS voor week 38 gepland.

Twinkeltjes wat een fijn nieuws! Ze gaan supergoed vooruit! En wat fijn, dat buidelen. Genieten lijkt me dat!

Deel Deze Pagina