Heerlijk dat de kindjes het bij jullie allemaal zo goed doen Chybou en Leeneen! Jouw kleintjes groeien ook super Nijn, wel heel spannend nu dat je misschien morgen terug moet komen! Hopelijk blijft alles in orde en zijn de voorweeën ook echt voorwerk en nog niet het echte werk. Ik snap je spanning heel goed maar als het echt gaat beginnen voél je het denk ik wel. In ieder geval voelde ik dat het echt was en niet gewoon wat voorwerk. Datum voor de meisjes staat nog steeds op vrijdag, als het goed is mogen ze dan na alle controles aan het eind van de middag naar huis. Ik ben wel heel blij dat ik nog kraamhulp krijg want mijn man moet gewoon naar zijn werk. Wat betreft de visite heb ik familie laten weten dat ze altijd welkom zijn en beste vriendinnen komen zondag even. De rest van de mensen mogen vanaf volgende week vrijdag langskomen op afspraak. Dan heb ik toch even een weekje wennen en rusten voordat het bezoek komt. Morgen zijn de kleintjes al 3 weken oud! De tijd vliegt voorbij. Ze gaan enorm snel vooruit en beginnen naar mijn idee steeds minder op prematuurtjes te lijken. Ze zijn nog wel klein en mager, maar vooral in hun wangetjes worden ze al wat boller. De kindearts zei ook al dat het vanaf het moment dat we naar huis mogen waarschijnlijk heel snel gaat. Dat je echt in 1 week een heel ander kindje kunt hebben qua uiterlijk.
@twinkeltjes; wat fijn dat de meiden vrijdagmiddag waarschijnlijk lekker thuis zijn!! Drinken ze goed? Wel slim om familie eerst te laten komen en mensen die iets verder weg staan wat later. Voor jezelf ook prettig. Hoe hebben jullie dat eigenlijk vermeld op het geboortekaartje? Hier is het weer rustig. De voorweeen hebben wel een 2 uur aangehouden maar gelukkig weet ik hoe echte weeen voelen en deze bleven steeds hetzelfde, ze bouwde wel op dat ik ze even weg moest blazen maar ze duurde korter en ze bleven hetzelfde. Echte weeen die zijn na een uur alweer anders, pijnlijker, en ze houden steeds langer aan en dit bleef hetzelfde gelukkig. Als ik ging liggen nam het ook wel af. Ik zal het vanmiddag aangeven wanneer ik naar het ziekenhuis moet. Vandaag zit de bloeddruk weer rond de 90 en heb nog steeds lichte hoofdpijn. We horen het straks wel maar ik hoop echt niet dat ze me in het ziekenhuis houden!! Duimen dat ik straks weer gewoon naar huis mag!
Hoe gaat het nu met je Nijn? In het ziekenhuis of mocht je naar huis? Spannend! We hebben op het geboortekaartje dit geschreven: ''Omdat we net te vroeg op de wereld zijn gekomen, moeten we tijdelijk nog in het ziekenhuis blijven wonen. Visite vinden wij super fijn, maar wel pas als we straks lekker thuis zijn.'' En morgen doen we kleine kaartjes op de post waarin staat: ''We waren iets te klein, om al bij papa en mama thuis te zijn. Maar nu kunnen we vol trots aan iedereen vertellen, dat je vanaf 23 mei onze vingertjes en teentjes kunt komen tellen!''
@twinkeltjes; wat een mooie tekst!! Geniet morgen van jullie moment!! Ik ben gelukkig nog thuis. De eiwitten waren op 24 uur niet dusdanig hoog dat ik moest blijven, de bloeddruk was gister ook goed gelukkig. Nu moet ik zaterdagmorgen weer terug voor ctg en bloeddruk en waarschijnlijk urinecontrole. Wekelijks zie ik nu de gynaecoloog met tussentijdse controles op de verloskamers en zo hopen we nog 3 weken te redden. Mochten er problemen gaan vormen word ik opgenomen en worden de baby's als het nodig is gehaald. Morgen heb ik vooronderzoek bij de anesthesist ivm de keizersnede.. Wel spannend allemaal, over 3 weken heb ik ze zeker, en hoop voor de baby's dat ook nog te redden! Dan hebben we drie kids op dezelfde datum. Ik vind het wel een beetje sneu voor mijn dochter maar mijn man wilde het graag zo. Hij vind het juist heel bijzonder.
Goed nieuws Nijn! Apart dadelijk, 3 kindjes op dezelfde dag jarig Onze kleine meisjes zijn nu écht thuis. Het is wel even wennen dat we alles zelf moeten doen, ipv dat de verpleging veel dingen doet. Ook ken ik sinds vandaag het begrip kraamtranen, bij elke kleine beweging van de kleintjes schiet ik vol. Het is zó mooi en ik ben zo dankbaar voor die prachtige baby's elke keer weer. Toen straks uitgebreid de lading felicitatiekaartjes doorgelezen, lief om te zien dat bijna iedereen ook een klein woordje naar Noud verwijst. Hij is en blijft natuurlijk ons eerste kindje. Natuurlijk weer even mijn trots met jullie delen. Zoek de verschillen, wie is wie?
Twinkeltjes wat een mooie meiden zeg echt doe je goed. Het lijkt me ook lastig om thuis te komen zo ja ineens moet je alles zelf doen maar denk dat het snel went. ik zou zeggen geniet er lekker van, als ik ze zo zie liggen kan ik niet wachten tot ze bij ons geboren zijn.
Die Elyn en Mila! Wat een wonder is het toch he! En wat doen ze het goed, wie wie is geen idee ze lijken op elkaar haha. Wat knap met 36.2 al thuis! (zw duur dan), deden die van ons heel anders haha... Geniet lekker van je kroost thuis! Heerlijk genieten..
Wat een schattige kindjes. Ik zie ook geen verschillen wat lijken ze toch op elkaar. Lekker thuis verder genieten. Sinds deze week heb ik het zwaar, ten eerste ben ik ook ineens flink dikker geworden en krijg last mijn voeten en kuiten. Zie overal tegenop en kan weinig hebben. Alles kost extra energie en zou het liefst heel de dag willen slapen. Huiskamer staat op zn kop omdat er geschilderd word en dat valt zo tegen en moet een paar keer over. Tja was ook echt nodig maar ik denk dan waar zijn we aan begonnen en jank om zn stomme muur. Zit nu niet lekker in mijn vel. Sorry voor mijn geklaag maar moet het ff kwijt.
Twinkeltjes, gefeliciteerd meid! Je meiden gezond en wel thuis. Wie wie is? Ik moet echt raden! Voor jou is het vast heel duidelijk Ksn me voorstellen dat je af en toe even de tranen op voelt komen... Want pffff... Het was allemaal niet makkelijk! Jullie hebben heel wat verdriet gehad. En nu... Nu zijn je twee meiden thuis en het gaat goed. Nogmaals, van harte gefeliciteerd! Knuf!
Twinkeltjes : wat super dat je je meiden thuis heb! Ik wil ook! Hahaha! Nou wij hebben nu een datum hoor. Voor hemelvaart zijn ze er in ieder geval! Ik geloof niet dat ze eerder uit zich zelf komen dan de uitgerekende datum.
huismuis mag ik vragen wanneer ze dan komen?? bij ons is het ook voor hemelvaart bij ons komen ze dus de 27ste
Huismuis spannend hoor dan he, bij ons vandaag dus nog 10 dagen en bij jullie nog maar 9 dagen. het echte aftellen is dus begonnen voor ons