Nijn van harte gefeliciteerd met de geboorte van de kleintjes! Klinkt als een pittige bevalling! Voor de al mama's hier. Hoe groot waren jullie kindjes bij de geboorte en welk kledingmaatje hadden ze? Nu we weten dat we twee jongens verwachten zijn we lekker aan het shoppen geslagen. We weten niet helemaal zeker of we maatje 44 nodig hebben.
Hi, Even gauw een berichtje met de telefoon. Gister zijn Sem en Nora geboren om 11.34 en 11.35 Jullie zullen het niet geloven maar Sem weegt 2850 en Nora 2805 en dat voor rand prematuur.. Ze doen het tot nu toe prima, we krijgen ze zo terug want hadden er voor gekozen om het vannacht uit handen te geven. Bij onze dochter niet gedaan maar was toen na de opname echt kapot en tot nu toe super tevreden kindjes die goed drinken. Sem iets moeizamer als zijn zusje maar komt vast goed! Ik had gisteravond gezegd dat als ze vannacht huilen ik ze wel bij me wil hebben maar we zijn niet gewekt. Ik ga proberen nog 2 foto's up te loaden en volledige verhaal komt later. Foto's even in 2 posts want anders veranderd hij ze telkens naar 2 dezelfde. Dit is Sem
Dit is Nora @huismuis; hopelijk gaat het gauw beter, hoop snel je verhaal te horen maar eerst herstellen meid! Sterkte! Mooie namen trouwens!
@nijn wat snel gegaan en fijn dat ze het goed doen. Mooie namen en prachtige kindjes. Geniet er lekker van. @chybou ik heb die vraag ook eens gesteld in het begin, je kan die kleertjes zo bestellen of je stuurt iemand erom. Ik heb alleen 3 pakjes van 50 en 56. Wij weten het geslacht niet dus na de bevalling kunnen we pas gericht shoppen. Ik stuur danoma en tante erom wel heel leuk he dat shoppen. Ik heb gisteren ook dingen online besteld bij babypark en hoop volgende week naar babydump te kunnen voor bedtextiel dat wil ik toch eerst zien. Gisteravond had ik toch weer veel harde buiken, gewoon in rust. Ben best wel zenuwachtig voor vanmiddag. Ik ga met de rolstoel naar het zh, schoonouders wonen dichtbij dus nie de moeite met de auto te gaan maar mag dat stuk niet zelf lopen.
Sherly, Huismus en Nijn gefeliciteerd! Wat een mooie moppies allemaal (en leuke namen!). Ik zal de geslachten tzt wel laten weten, pas als ik alle belangrijke mensen in mijn omgeving heb ingelicht ivm een meelezer die niet weet hoe ze dr mond moet houden (is met zwangerschapsaankondiging ook maar net goed gegaan, gelukkig iedereen zelf kunnen inlichten voor ze het verpestte voor me).
Gefeliciteerd nijn! Eindelijk zijn ze er! En prachtig op gewicht, dat wogen die van mij ook ongeveer (2900 en 2985 gram) Hopelijk kunnen jullie gauw thuis lekker verder genieten! Ben benieuwd naar jullie bevallingsverhalen. Ineens in 1 week 6 baby's erbij! Haha Voor wie mijn beebjes wil zien: ik zet zo even wat foto's in mijn album (wil ze graag op een gegeven moment weer kunnen verwijderen en dat kan in een topic niet). @kleertjes: die van mij hadden maat 50-56
Wat een opluchting mijn cervix was nog lang genoeg. Schrok eerst wel want ze zei cervix is gelukkig lang 3.2, ik gelijk maar 3 wkn geleden was hij nog 5.3. Blijkbaar meten alle gynaecoloog anders want ze zei als ik zo meet dan kom ik ook aan 5. Dus goed is goed. Die harde buiken blijven en ze kon ook niet aangeven wat ik moet doen, volledig bedrust was ook weer niet nodig. Gaf aan dat douchen al veel harde buiken veroorzaakt, een teken dat mijn lichaam niet veel meer kan verdragen. Dus rust belangrijk is. Moet de belans erin vinden. En als de harde buiken pijnlijk worden moet ik weer bellen. Vind het allemaal maar spannend worden. X
Chybou wat leuk 2 jongens!! Jongens zijn zo leuk hihi. Zawjatu jawel hoor die krijg je wel verwijderd. Via gebruiksinstellingen en bijlagen kun je ze gewoon verwijderen
Wat een prachtige baby's zie ik hier voorbij komen! Gefeliciteerd Huismuis, Sherly en Nijn met de geboorte van Isa, Sep, Sky, Dex, Sem en Nora! Spannend tw79, het gaat nu allemaal snel zeg. Fijn dat alles nog steeds goed was Wat leuk Chybou 2 jongens nu! Qua kleertjes zou ik een setje of 3/4 aan maatje 44 halen. Je weet maar nooit of ze eerder geboren worden en dan heb je tenminste al iets om ze aan te doen. Leeneen, het went inderdaad wel de nachten. Na de nacht ben je al lichamelijk op en dan moet de dag nog beginnen. De laatste dagen neem ik ook gewoon even een halfuurtje slaap als de dames dat ook doen overdag. Kleintjes in de box of de kinderwagen en ik op de bank. Dan ben ik ook zo wakker als er iets is maar kan je toch even je rust nemen.
Zawjatu aaah zo lief! Grote ogen! Tw79 fijn dat het nog goed zit, lastig dat je niet veel tegen die harde buiken kan doen.. Hier is m'n man hard bezig met de babykamer ontruimen zodat we kunnen gaan schilderen, en ik mag niet helpen van m. Dus zit lekker commentaar te geven haha
Afgelopen vrijdag hebben we op precies 15 weken een controle gehad bij de gyneacoloog. Ze heeft snel even gekeken naar de twee! We hebben de hartjes gehoord, en een snelle echo gehad. Ging helaas heel erg snel, maar ja, zo gaat dat. Het zag er allemaal goed uit. Met m'n vrouw gaat het relatief goed, ik geloof wel dat het groeien een beetje is begonnen nu Over 3 weken weer een check. Na de 20 weken echo beginnen we definitief met de kinderkamer!
@tw79; wat vervelend die harde buiken hè, en ze maken je zo onzeker.. Hopelijk zijn ze net onschuldig als bij mij. Mijn buik deed op het laatst de hele dag zeer zo hard maar toch werden het geen weeën.. Succes meis! @zawjatu; wat een mooie kindjes! Met hoeveel weken ben jij bevallen? Bedankt voor alle reacties! Wij zijn gister thuis gekomen met de twins. Het was even spannend of we wel naar huis toe mochten ivm Sem. Zijn voeding verteerde slecht en gaf veel mondjes terug vlak voor de volgende voeding, maar gelukkig ging het gistermorgen goed en mochten we na bezoek van de kinderarts toch naar huis.. De keizersnede is mij meegevallen qua pijn, als de ruggenprik uitgewerkt is krijg je goeie pijnstilling waar ik wel lekker een beetje high van werd haha. De eerste keer het bed uit was gevoelig en nu nog kan ik niet lang staan maar heb geen pijn en kan toch al stukjes lopen. Vannacht de eerste nacht thuis.. Nora is echt super tevreden, die hoor je nauwelijks, eet en drinkt goed. Sem hoeft ook niet meer te spugen maar hij heeft echt geborgenheid nodig. Gisteravond hele avond huilen zodra die het bedje in moest.. Pak ik hem bij me direct stil. Na de voeding van half 12 dus ook meteen weer huilen. Ik heb hem in de puckababy gelegd (die had ik nog van onze dochter) en meneer was stil.. Om 4 uur hebben we ze wakker moeten maken, met een beetje teamwork lagen ze er om half 5 alweer in en vanochtend pas om half 8 een eerste kikje.. Ongelofelijk zeg, bij onze dochter waren we en langer en vaker in de weer 's nachts. Ik durf niet te vroeg te juichen maar als de nachten zo blijven gaan, daar teken ik voor! Nog een foto'tje van onze thuiskomst.
Gefeliciteerd alle nieuwe twinmama's!! Wat een mooie foto's van prachtige kindjes. Wat leuk Nijn de kids in de maxi cosi, zo klein. Doet me denken aan ons moment toen wij ze meenamen. Kan me nu niet meer voorstellen dat ze zo ini mini waren
Nijn, gefeliciteerd met jullie thuiskomst Ik teken ook voor zulke nachten. GailRay, houd je meisje in de gaten hoor, vanaf nu zie je haar groeien Ik lijk wel 6 maanden zwanger. Ik groei zo hard dat het gewoon pijn doet. Mijn buik voelt helemaal beurs! Morgen weer controle. Maar eens over de harde buiken hebben.
Wat fijn Nijn! Zo ging het hier ook, eerste week waren ze wat onrustiger en wilde ze echt bij me zijn, vooral R.ayaan. Die slaapt nu ook ingebakerd. Hij maait ook heel erg met z'n armen anders. Ik ben de dag voor m'n uitgerekende datum bevallen(ingeleid). Met 39+6 dus..