zwanger van een tweeling

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door moeke01, 25 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iris86

    Iris86 Fanatiek lid

    21 apr 2014
    2.080
    288
    83
    Emmeloord
    hallo allemaal

    Tw79 dat is niet fijn zeg brrr. Wortelkanaal behandeling. Dapper hoor. Maar ja, pijn is ook niks. Fijn dat je natuurlijk mag bevallen. Je bent er al bijna zie ik. Is het niet raar om te weten dat je met een week of 3 a 4 gaat bevallen?

    @kiekies, leuk dat je er ook bij komt. Dat chaotische ken ik wel een beetje ja. T word er bij mij niet beter op haha.
     
  2. tw79

    tw79 Actief lid

    13 dec 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na de verdoving was het idd niet lekker, nu is het vooral het gebied eromheen. Aan Paracetamol heb je niets dus ff op tandjes bijten.
    Ineens gaan de weken heel erg snel en nu pas zijn we met alles klaar. Vanavond gaat het zeiltje op bed. Het is gewoon een raar idee dat ze over een paar weken er gewoon zijn. Spannend allemaal.
     
  3. Pluizje

    Pluizje Bekend lid

    31 okt 2011
    661
    14
    18
    @tw79: Getsie wortelkanaalbehandeling :( gelukkig dat het niks met je kindjes doet qua verdoving. En ik moest stiekem een beetje lachen om 'op tandjes bijten' ;)
    @Kiekies: welkom! En je bent niet de enige die vergeet te reageren haha.

    Hoeraaa m'n kinderwagen/maxicosi's zijn vandaag afgeleverd. Weer een vinkje van m'n lijstje af!
     
  4. Nala1981

    Nala1981 Lid

    11 mei 2014
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat veel een-eiige! Vandaag voor het eerst bij de gyn geweest. Kindjes doen het goed en ze bewegen echt volop, super om te zien! Mag over drie weken al weer terug, echt erg zo'n tweeling :-D Ze laten me wel niet veel verder komen dan 37 weken, dus ga ik rond de feestdagen uitkomen.

    Vraagje aan de dames die al wat verder zijn, rond wanneer wisten ze jullie het geslacht te vertellen?
     
  5. lexkemp

    lexkemp Lid

    19 mrt 2014
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk he Nala om ze te zien bewegen, onze meiden zijn ook heerlijk druk, lach me rot iedere echo, elkaar lekker trappen en opzoeken enzo..heel schattig! Meestal kunnen ze het geslacht vanaf week 16 zien, dat hadden wij ook wij weten ook pas sinds 1,5 weken dat wij meiden krijgen! binnenkort moet je waarschijnlijk elke 2 weken voor een echo, maar dat is alleen maar fijn dat je zo goed in de gaten gehouden wordt.
    tegen mij zeiden ze ook al dat ze me max tot 37 weken laten lopen.
    @Pluizje wat leuk dat de wagen en maxicosi's binnen zijn!
    @tw79 spannend hoor, het gaat nu echt opschieten!
     
  6. lexkemp

    lexkemp Lid

    19 mrt 2014
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    weet iemand trouwens hoe je die banner aan kan passen? :)
     
  7. Chybou

    Chybou Fanatiek lid

    27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Lexkemp: Dat is wel even een werkje. Je moet dat bij je gebruikersinstellingen (in grijze balk bovenaan links) en dan klikken in de kolom links op 'handtekening wijzigen'.
    Klik als je klaar bent met je handtekening altijd even op 'voorbeeld' soms staat net een klein dingetje verkeerd en dan zie je in je onderschrift alleen een hele lange code.

    Hier staat de uitleg.
    Je kan ook banners van andere pagina's gebruiken, op deze pagina staan de meest voorkomende op een rijtje.

    Als je er niet uit komt roep even, misschien kan ik je helpen.
     
  8. lexkemp

    lexkemp Lid

    19 mrt 2014
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi chybou,

    bedankt voor de uitleg, volgens mij is het gelukt :)
    hebben jullie ook wel is dat je buik een hele dag best soort hard is? nu heb ik al heel snel last van harde buiken maar vandaag is die gewoon soort opgezet, gister avond was ik ook flink beroerd overgeven enz. misschien griepje ofzo?
     
  9. Iris86

    Iris86 Fanatiek lid

    21 apr 2014
    2.080
    288
    83
    Emmeloord
    Hi Lexkemp, je banner is gelukt hoor.
    Ja ik heb soms ook dagen dat ik erg 'vatbaar' ben voor harde buiken. Merk ook dat er dan wel eens ontlasting moet komen of dat ik erg moe ben. Blijft lastig. Maar kan geen kwaad is me verzekerd vandaag bij de gyn.

    Hebben jullie bij harde buiken ook een benauwd gevoel?
     
  10. Chybou

    Chybou Fanatiek lid

    27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Herkenbaar Lexkemp. Ik heb dat ook.
    Bij mij helpt het om even lekker in bad te gaan.
    Verder kan het gelukkig geen kwaad.
    Het komt door het harde groeien van mijn buik volgend de gynaecoloog.
     
  11. tw79

    tw79 Actief lid

    13 dec 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lexkamp, ik heb ook een benauwd gevoel. Je voelt het aankomen en ik heb het gevoel dat mijn keel voor even word dichtgeknepen. Op zich kunnen ze geen kwaad ik had het ook al vroeg in de zwangerschap. Alleen toen ik 3dgn achterelkaar constant harde buiken, krampen en rugpijn had vertelde de gyn dat ik het rustiger aan moest doen. Nog geprobeerd om halve dagen te werken maar het ging niet meer. En dat was al bij 21weken. Luister goed naar je lichaam en neem je rust, zolang ze geen pijn doen en niet met regelmaat komen kan het geen kwaad. Ik draag mijn buik ook vooral vanvoren en constant voelt hij aan als een harde bal. Bij liggen op de zij ontspant hij pas dus dit kan de redn van de vele harde buiken zijn.
     
  12. Chybou

    Chybou Fanatiek lid

    27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Mopper! Wordt de afgelopen dagen helemaal gek van de hartritmestoornissen!
    Pfff wat krijg ik het daar benauwd van :(
     
  13. Leeneen

    Leeneen Lid

    26 mrt 2014
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow! Ik heb een hoop gemist de afgelopen dagen...
    Gezellig! :D

    @TW79, heldhaftig tandartsverhaal! Ik moest laatst een gaatje laten vullen en was al bang dat de verdoving niet goed zou zijn... Maar schijnt dus allemaal echt niet uit te maken.
    Het gaat nu hard hè?! Voor jou helemaal. Spannend!

    @Chybou, klinkt vervelend! Doe rustig aan en let goed op jezelf (en dus je kindjes).

    Welkom nieuwe tweelingmama's to be (Nala1981, Lexkemp, Iris86 & Kiekies toch?)!

    Ik heb net iets meer dan 100 enveloppen geschreven. Gaat wel echt worden zo zeg...
     
  14. lexkemp

    lexkemp Lid

    19 mrt 2014
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    @tw79 ja ik draag ook naar voren merk ik nu al, ik ben gister toch even voor controle geweest in het ziekenhuis en gelukkig was alles goed waarschijnlijk wel een urineweg infectie dus vandaar de buikpijn maar dat hoor ik dinsdag zeker. daarnaast was ik behoorlijk gestrest en dat geeft ook een benauwd gevoel, ik heb me nu voor 20% ziek gemeld op werk, ik ga nu maar 6u per dag werken langer lukt me gewoon niet meer en dan kijk ik wel hoelang ik dit volhoud idd.
    @chybou ook dat klinkt bekend, mijn hart gaat echt als een gek tekeer af en toe wordt er soms gek van. ik ga dan meestal even op bed liggen ( wanneer dit kan ) en dan leg ik me handen op me buik en focus ik me op me ademhaling vaak help dit wel..
     
  15. tw79

    tw79 Actief lid

    13 dec 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    @chybou, vervlnd gevoel is dat.
    @ leeneen, jij bent ookal een eindje op weg hoor.
    @lexkemp, idd voor je kindjes en jezelf opkomen, gelukkig was er niets aan de hand.

    Hier weer een beroerde nacht achter de rug, veel harde buiken, word rr toch wel moedeloos van. Ben ook misselijk, ga ervan uit dat het mijn darmen zijn maar het zit me toch niet lekker. Dus lig nu weer in mijn bedje en ik hoop wat bij te slapen.
    X
     
  16. lexkemp

    lexkemp Lid

    19 mrt 2014
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    @tw79 oef vervelend zeg, vandaag even lekker rustig aan doen en jezelf in de gaten houden he? en ik zou als het je niet lekker zit gewoon even contact opnemen met de gynaecoloog, je instinct volgen :) succes!
     
  17. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    Jullie hebben inmiddels het maximale aantal van 5.000 berichten bereikt. Daarom doen we dit topic dicht.
    Maken jullie een nieuw deel aan?

    Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl
     

Deel Deze Pagina