@debbydeb, ik kan dus ook gewoon niet rekenen, je komt dan inderdaad op 37 weken uit Hier wordt 38 weken aangegeven als richtlijn, maar hoe en wat zal ik binnenkort eens vragen. @bosaatje, fijn dat de eerste baby nu dieper in hoofdligging ligt, de kans dat ze weer draait is nu steeds kleiner lijkt me? @kinderwagen, we waren hier overtuigd van de Topmark Toppi 2, maar na een nieuw vergelijkend warenonderzoek gaan we wrs toch voor de ABC Zoom. Heerlijk wispelturig hier...
Nummer 10, Bij de zoom kun je de reiswiegjes ook nog inklappen dan zijn ze aardig plat, scheelt in ruimte , weet niet of de toppi dat ook kan
@ Bosaatje, de gewone, standaard reiswiegen? De doozy's ofzo? Dat heb ik nog niet gezien. Zou zeker een voordeel zijn!
Soms zou ik willen dat ik hem nu al had! Onze jongste houdt ervan om "op ontdekking" te gaan... Keukenkastjes open. Fotolijstjes pakken. Planten inspecteren. Buiten alles wat je voorbij komt in de mond stoppen. Even rustig zitten is er dan niet bij. Voordeel is wel dat ik dan meteen mijn beweging voor die dag heb gehad..
De doozy's is een "reiswieg" die je ook in je auto kunt gebruiken. Je hoeft dan niet je kindje in een maxi cosi te zetten. Maar volgens mij ligt je kindje dan niet vast in de bak. De bak zit wel vast in de auto. Heb deze ook niet gezien in de winkel. Wel opletten, volgens mij heb je hier weer adapters voor nodig... (op de een Duitse site zijn deze doozy's duurder in de aanschaf dan de normale reiswieg)
Oh nee, dan bedoel ik niet de Doozy, maar gewoon de 'hard carrycot zoom' volgens de website van ABC Design. Er staat niets bij over opvouwbaar, kan zo snel ook geen plaatje vinden op internet. Ben benieuwd naar een foto! ps. Bosaatje, je slaapt nog steeds beroerd zie ik aan de tijd van posten?
Haha ja vaste prik rond 3uur wakker...jippie , kan ik alvast wennen T was weer wat aan t rommelen , denk toch weer te druk geweest gisteren Heb vannachtook gespeurd op internet hoor Maar de mensen waar we m van gekocht hadden zeiden het Vanmorgen gelijk ff getest Er moet wel eerst wat van de bak af , de rail vd adapter en dan kun je onder de bekleding 2 stangetjes losduwen en dan is hij een stuk platter Gaat best makkelijk , maar misschien hoort het niet, omdat ik er niks over kan vinden , maar t blijft wel makkelijk Zal zodra ik op zolder kom met n fototoestel even wat fotos maken Je mag ook komen kijken hoor
Bosaatje, fijn dat 1e in hoofdligging ligt! Vervelend dat je zo super slecht slaapt.. Ah, fijn om te lezen dat ik over 2wk verbetering kan verwachten!! Hoop dat t dan met bekken ook wat beter gaat! Zoosuper spannend dat tvoor jullie al zo dichtbij is!! En tussen 37 en 38w wordt ook wel de 38e week genoemd geloof ik, dus mss toch wel zelfde beleid bij jullie..
Hallo dames, Bosaatje, fijn zeg dat de 1e is ingedaald! Nu nog ffkes en dan komen je kindjes. Dat ze nu nog maar ff blijven zitten. Gelukkig nog geen ontsluiting.. Hier ook het beleid met 38 weken inleiden. De gyn praat al over 37 weken...kan een paar dagen later zijn.. ben benieuwd. Hopelijk blijven de kids nog lang zitten. Morgen 26 weken. Gelukkig weer een week voorbij. Vind dat altijd zo fijn.. hihi.. Over 2 weken verlof!! Heb er echt zin in. Ik ben ook benieuwd hoe hard de kids nu gaan groeien. Volgende week donderdag weer een echo. Mijn buik heeft volgens mij vannacht een groeispurt gehad..haha.. morgen foto maken en ben benieuwd of je veel verschil ziet. Ik merk echt dat het nu steeds meer in de weg gaat zitten. Met scheren, bukken, werken en noem het maar op. Maar het is voor een goed doel he.. Nu ben ik het kwijt..
Wat fijn dat er 1 is ingedaald! Voor de eerste tweeling mama`s in spe komt het nu wel erg dichtbij! Hier ook het beleid om met 38 weken in te leiden. Hier eigenlijk al 2 gruwelijke kut dagen, heb super veel pijn in mn rus en kan met momenten gewoon helemaal niet meer lopen. En over omdraaien in bed nog maar niet gesproken. Pfff de laatste loodjes wegen echt het zwaarst. Morgen een ctg controle dus kan ik het meteen even in het ziekenhuis voorleggen. Sorry moest even klagen hier!
Dewy klaag maar lekker. Hier mag dat...haha.. Ik moet zeggen dat ik het draaien in bed ook wel erg vervelend vind. Ik wordt soms gewoon wakker van de pijn in mijn banden. Het hoort er allemaal bij. Voor jou komt het ook steeds dichterbij he... voor mij nog 12 weken, dus ik mag nog ff... Ik ben zo benieuwd wie er als 1e zal bevallen, en hoe het nu met Elvinia is... jammer dat ze geen internet meer heeft... Hopelijk horen we snel weer wat.
He meiden, Hier wordt ook al superslecht geslapen helaas... maarja, kunnen we vast wennen Bosaatje wat fijn dat ze nu in hoofdligging ligt! En het schiet echt op nu voor jullie! Hier doen ze vanaf 38 weken inleiden en echt niet eerder volgens de gyn. Verder afgelopen dagen veel harde buiken gehad. Twijfelde iedere keer of ik wel of niet het z'huis moest bellen, maar na een uurtje liggen stopt het tot nu toe nog. Morgen weer werken, dus ben benieuwd hoe het morgenavond/vrijdag is. Verder alles okey! Heb net een (blote)buikfoto gemaakt en mijn buik is nu even groot als de laatste buikfoto bij dochter met bijna 40 weken gemaakt!! Dus buik groeit goed! Volgende week donderdag weer controle! Ben erg benieuwd wie er hier als 1e gaat bevallen!
Sinja, doe maar rustig aan meid. En als je zoveel last hebt, toch stoppen met werken he??? Denk aan jezelf en de kindjes. En anders toch ff zh bellen??
Hoi dames, is alweer een tijd geleden dat ik hier heb geschreven. Ik wilde jullie laten weten dat ik vandaag ben opgenomen voor bedrust. Mijn baarmoedermond is verkort en ik zit nu op 2.3 en hij moet tussen de 3 en 4 zitten. Eerst had ik 4.4 dus heel mooi toen 3. nog wat en toen 2.3 dus ik mocht gelijk blijven. Ik hoop dat me kindjes veilig in me buik blijven ben wel erg bang maar ik blijf positief. Groetjes
Wat vervelend dat ze je opgenomen hebben, maar inderdaad het beste voor de kindjes dat telt! Heel veel succes daar in het ziekenhuis. Harde buiken: Echt aan jezelf denken hoor! En anders maar stoppen met werken. Bij mij heeft het echt geholpen. Sinds ik ben gestopt met werken heb geen harde buik meer gehad. Hier iets betere nacht gehad. De pijn is iets minder maar nog steeds aanwezig. En de pijn komt bij mij niet van mn banden maar echt vanuit het si-gewricht dus ben een beetje bang voor bekken instabiliteit. Maar moet dalijk om 9 uur in het ziekenhuis zijn dus kan ik het gelijk even overleggen.
ladyfp rustig aan dan, idd de kindjes zijn het belangrijkste en je ligt iig op de goede plek nu. vandaag 23 weken. joehoe. xxx
@fenny en dewy, Ja was even schrikken. ik lig idd hier goed morgen hoor ik meer ze gaan om 10.00 kijken of die nog meer ingekort is is dit het geval dan mag ik hier blijven tot ik moet bevallen. En zoniet gaan ze kijken of ik naar huis mag morgen maar ja ik had ze al gezegd ik heb een trap in huis en heb geen hulp niks niet manlief werkt ook fulltime. We zien het wel ik blijf wel erg positief.
Hier door gestuurd naar een bekken fysiotherapeut met verdenking van bekkeninstabiliteit. Hopelijk kan zij iets voor me betekenen want kan soms wel janken van de pijn. Verder ctg gehad vandaag en onze dochter had niet veel zin om mee te werken. Draaide er steeds weg van waardoor haar hartsslag niet te meten was. Dus 2 ctg`s gehad en uiteindelijk maar een kwartiertje haar hartsslag gezien Maar alles was goed en gelukkig geen weeen activiteit te zien. Had ik ook niet verwacht Ik hoop voor je dat de baarmoedermond niet nog verder verkort is en je lekker naar huis mag. In het ziekenhuis is ook nix. Heel veel succes en houd ons op de hoogte.