zwanger van een tweeling

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door moeke01, 25 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    bosaatje, met de vouwwagen weggaan is echt ontzettend leuk. Wij wilde eigenlijk in september gaan, maar weet ook niet of dat goed komt. Eerst maar eens zien hoe en wat...haha... ik zei ook al tegen mijn vriend... en anders rond mei naar centerparcs als de kids er zijn, en dan daarna nog een keer met de vouwwagen weg in juli of augustus... je moet wat he....
    Haha... je zoontje...die wilt dus graag 2 broertjes...... wel leuk hoor 2 meiden erbij. Dus je hebt de roze kleren al aan de waslijn hangen?
    Ik ben erg benieuwd naar de echo... ik hoop dat we goed nieuws krijgen...dat de kids het goed doen. Het komt nu steeds dichterbij. Opzich gaat de tijd wel snel hoor... dus nog even in spanning zitten.
    Thanx voor het compliment... mijn buik vind ik erg hard groeien. Volgende week weer op de weegschaal staan. Ben benieuwd wat hij aangeeft. Met 13 weken was het 1,5 kilo erbij.... dat verbaasde me al...ik dacht dat ik veel meer was aangekomen. Misschien staat de teller wel op 10 erbij...haha...

Geslacht, wij houden het geslacht geheim voor iedereen. Weet dus niet of ik het hier zal zeggen... ook al kennen jullie mij niet, ik weet niet wie hier wel eens komt spieken van mensen die ik ken.. een aantal weten dat ik hier op de zp mee schrijf... dus misschien moeten jullie nog heeeeeeeeeel lang wachten totdat ik het vertel..:)

2. bosaatje

bosaatje Actief lid

30 mrt 2012
    124
    0
    0
    ' s Gravenzande
    Hoi ikke175 , ja vouwwageeek ons leuk, ben met mijn ouders en zusje 14 jaar lang gaan kamperen, dus het is een beetje jeugdsentiment
    We Zullen hem wel wat moeten uitbreiden , naar 6 personen ..
    Maar we kijken wel volgend jaar hoe alles loopt.

Hier nu 10 kilo bij 26 weken, soms ging het echt heel hard,,pff. Bij mn eerste was ik 18 kilo aangekomen , bij de 2e 11 ,
    En nu zal er vas nog wat bijkomen haha , zeker als het echt warm wordt

Leuk toch als het een verrassing blijft !

Hier weten we het alleen omdat het handig was met kleertjes , had nog van beide de hele zolder volstaan..;)
    Ruimde wel lekker op, al moest ik wel slikken bij die kleine jongenskleertjes, t liefst zou ik alles bewaren

Fijne avond allemaal !

3. fenyalara

fenyalara Actief lid

28 jul 2009
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey dames

wat leuk dat sommige al weten wat het wordt,leuk 2 jongetjes,maar ook 2 meisjes zijn leuk ach als ze maar gezond zijn toch.

lekker zeg voor de dames die nog echt op vakantie gaan. lekker genieten

wij gaan over 2 weken 3 dagen naar disney en dan zijn we klaar met vakantie dit jaar of we moeten nog meevaller en veel tijd hebben haha.

hier vandaag niet zon geweldige dag

Gisteren heerlijk naar de efteling geweest. nergens in wat niet mocht behalve de piranha maar die kon niet zo veel kwaad hadden we bedacht,behalve zeiknat worden.
    Vannacht wel wat last van mijn buik ik denk bandenpijn maar verder oke. Nu wil ik vanmorgen opstaan van de bank verlies ik mijn evenwicht en val ik met buik tegen hoek van tafeltje. pijn viel wel mee maar meteen rood en blauw en schrik natuurlijk.. eerst dacht ik het valt wel mee. daarna toch ff gyn gebeld die vraagt hoever ben je? ik zeg 14 weken o zegt assistente kom dan maar ff snel.. ik meteen in de stress. manlief niet bereikbaar auto bij garage. kortom klote. oma gebeld of ze effe meereed en daarna mams gebeld brullen natuurlijk van de schrik. Mam en mijn zusje wilde meteen komen voor het geval het niet goed was. (ze wonen 45 km verder)
    wij in het zkh met ze alle meteen bloeddruk meten die viel mee wel iets hoger maar was te verklaren. Was nu in 2 weken 100 gram aangekomen of het waren nog de snoepjes van de efteling haha..
    Daarna lang wachten en toen bij de vk ze keek naar mijn wond en zei meteen ach dat kan helemaal geen kwaad. kon wel buikpijn krijgen van de aanspanning van spieren en stress, dus niet werken. toen mochten we toch ff kijken en dat was natuurlijk wel bijzonder ik moest huilen van opluchting en mams ook en vond het erg mooi.. alles was goed bewegelijk en goede hartactie. mochten mijn zusje en oma ook nog kijken ze hadden beide nog nooit zoiets gezien. Zuslief moest huilen vond het toch wel erg gaaf. en van die allerliefste vk die ook weer alles liet zien aan hun kregen ze allemaal hun eigen foto van de twins dus dat was feest.

sorry voor het lange verhaal ik ga zo lekker slapen . de dag was lang genoeg met alle spanningen..

xxxx

4. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij gaan morgen naar de efteling met t team van t werk.ben er paar weken geleden ook geweest maar ik ga echt nergens in waar ik niet in mag...ook niet dat water ding...wel jammer want ben echt van de attracties!

gelukkig was alles goed met de kleintjes.en nu niet meer vallen he!

bosaatje er zijn mensen die t willen weten maar we zeggen niks.vind t ook wel leuk om iets voor onszelf te houden!ons geheimpje!hihi

5. fenyalara

fenyalara Actief lid

28 jul 2009
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    onze twins gezellig samen op de foto. links in relaxstand en rechts onze druktemaker die niet helemaal op de foto paste haha.

Bijgevoegde bestanden:

6. dewy

dewy Actief lid

4 apr 2012
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie echo hoor! Geniet er maar van dat ze nog samen op de echo passen:p Die 2 dikkoppen van ons kunnen dat niet meer;)

Het is echt super leuk dat het kamertje er is. Manlief is in de avond uren bezig om alles in elkaar te zetten. Zal niet zolang meer duren voordat het klaar is en dan zal ik een foto plaatsen.

Pfff ff klagen hoor. Ben zooooooooooooooo ontzettend moe, hebben jullie daar ook zo`n last van? Ik heb echt de energie van een schildpad bah.:x Gelukkig wel volop beweging in mijn buik dat maakt mn dag dan weer goed.

7. ladyfp

ladyfp Lid

25 okt 2010
    81
    0
    6
    Ik ben nog een student
    Rotterdam
    @ikke175 dankjewel en ik zie dat we niet eens veel schelen. Precies 2 weken. @bosaatje het helpt wel kan echt niet zonder zeg maar. hebben jullie trouwens ook meegedaan met mvm?? Ik heb trouwens ook erge last van me rug vandaag het doet echt pijn gewoon. iemand nog tips??

8. Nummer 10

Nummer 10 Actief lid

2 feb 2012
    382
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fenyalara, wat een mooie echo! Hier hebben we nooit echt een mooie foto gekregen waar ze allebei opstaan, ze lagen er nooit goed voor. Nu passen ze niet meer, alleen de hoofdomtrekken samen.
    Wel een behoorlijke schrik hebben jullie gehad. Gelukkig is alles goed.

Dewy, het niet hebben van energie is zooooo herkenbaar. Mén o mén, ik voel me net zo'n oud wijf inderdaad. Maar de beweging is wel erg gezellig (alhoewel de dame die momenteel recht naar beneden schopt daar best wel even mee mag stoppen ;))

Ladyfp, ik heb deze zwangerschap niet meegedaan met MvM. Bij mijn dochter wel, maar nu had ik er echt geen zin in. Ik heb 4 miskramen gehad voor deze zwangerschap (waarvan 3 vroeg), dus was daar best bang voor. Het leek me vreselijk om dan te moeten afbellen.

Wij slaan de vakantie dit jaar ook maar een beetje over. Misschien in de zomer nog een weekje bungalowpark via vakantieveilingen ofzo, maar dat ligt er echt aan hoe het dan gaat. Met 32 weken nog in een vouwwagen moet ik nu niet aan denken. Maar dat is natuurlijk per persoon anders. We hebben nog een familieweekendje met Plopsaland de Panne eind deze maand, en dat vind ik even meer dan voldoende.

Bij ons mag iedereen het geslacht weten. Anders hadden we het ook geheim moeten houden voor onze dochter, en dat zag ik niet zitten.

Mijn dochter praat elke dag met de baby's. Vreselijk schattig, ze leert ze liedjes en verteld wat ze gedaan heeft die dag. Ze vindt het zo ontzettend leuk om grote zus te worden. Ze laat mijn buik dan ook aan iedereen zien (bijna gênant :D) en is apetrots.

9. bosaatje

bosaatje Actief lid

30 mrt 2012
    124
    0
    0
    ' s Gravenzande
    Fenyalara , mooie echo foto hoor , dat lukte bij mij ook niet , en nu zijn ze al te groot, kan me voorstellen dat je was geschrokken. Na je val.
    En fijn dat je dan gelijk kan komen.
    Heb je er nog last van ?

Ladyfp, mooi dat de medicijnen helpen , ik heb niet meegedaan met mvm zag het niet zitten met 2 kids en dan al die potten...

Nummer 10 , leuk dat je dochter er zo mee bezig is , dat herken ik , mijn buik wordt elke dag ingemeerd , en kian voelt ze vaak trappelen
    Hij pakt alles voor me zodat ik niet hoef te bukken ...want anders worden de babies misselijk zeg hij...de schat

Ik heb eigenlijk best veel energie , ook al slaap ik slecht en heb ik rugpijn , gisteren gaan winkelen met mn zusje en nichtje van 9 maanden.
    Had alleen zere voeten , maarja er zit nu ook 10 kilo extra aan. Haha
    Heb n bola ketting gekregen en merk dat de babies erop reageren , nu duimen dat de dames goed gaan liggen

Vandaag wel rustig aan doen , even langs mn werk en de markt en dan zijn de kids weer uit school, dat is wel zwaar , dus misschien ga ik nog even langs mn schoonmoeder;)

10. dewy

dewy Actief lid

4 apr 2012
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben gisteren extra in het ziekenhuis geweest omdat ik behalve de vermoeidheid ook beroerd werdt als ik niet op uur en tijd iets eet of drink. Bloeddruk gemeten die was gelukkig super goed, hartjes van de kindjes geluisterd ook die waren super, al vonden ze de doptone niet zo grappig ze stampten m alle2 heel hard weg:p Verder hebben ze mn bloedsuiker geprikt en die was net aan goed dus nu gaan ze me behandelen alsof ik zwangerschapssuiker heb. Moet nu 6x per dag kleine beetjes eten en een half inplaats van een heel glas drinken als ik zo`n dorst heb.

Ik herken het heel laag schoppen ook is inderdaad niet prettig! Maja ik heb altijd zoiets van; Ja ze doen het nog:p

MvM heb ik wel aan meegedaan maar merkte dat ik er erg laks in ben. Dus zou het ook niet meer doen denk ik.

11. Nummer 10

Nummer 10 Actief lid

2 feb 2012
    382
    0
    0
    NULL
    NULL
    En waar is dan het gedeelte waar je rustig aan doet vandaag? :p :D

Dewy, hopen dat je geen echte zwangerschapssuiker ontwikkelt :(

12. bosaatje

bosaatje Actief lid

30 mrt 2012
    124
    0
    0
    ' s Gravenzande
    ik hoop het stukje naar mn schoonmoeder.. vaak gaat ze dan even met ze naar de speeltuin, dan hoef ik alleen te zitten , en als het echt meezit mag ik er ook eten..scheelt ook weer

markt heb ik opgegeven, eerst maar wat wasjes gedraaid... en kijk nu naar een berg strijk.. of ik er ook aan ga beginnen weet ik nog niet :p

dewy, ik hoop dat het gaat helpen ,moet je ook opletten wat je eet dan? of gewoon goed verdelen over de dag?

13. bosaatje

bosaatje Actief lid

30 mrt 2012
    124
    0
    0
    ' s Gravenzande
    btw , groeien jullie ook zo hard? ik zie zo weinig foto's???

schrik niet hier ben ik 26 weken, zo'n beetje net zo dik als op het einde bij mijn andere kids, en ik groei volgens mij gewoon elke dag ..pfffff

Bijgevoegde bestanden:

14. ladyfp

ladyfp Lid

25 okt 2010
    81
    0
    6
    Ik ben nog een student
    Rotterdam
    wauw mooie buikfoto. Ja ik heb wel meegedaan het zit er nu echt op was wel leuk om mee te doen zeg maar voor mij was het ook de eerste keer en alles is natuurlijk nieuw. Vandaag voel ik me erg zwak lig dan ook nog steeds in bed. Fijn weekend damesss

15. dewy

dewy Actief lid

4 apr 2012
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik hoef nog niet op te letten wat ik eet moet alleen meerdere keren op een dag gaan eten.

Mooie buik hoor!

Ik heb ook het gevoel dat ik met de dag groei. Zal ook even een foto plaatsen. De foto is gemaakt met 23 weken en 1 dag

Bijgevoegde bestanden:

16. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik groei ook hard. Mijn buikfoto staat 2 of 3 pagina's terug... was ik 17 weekjes.... Vandaag kapot geschrokken. Net in de auto werd ik zo misselijk en beroerd dat ik gewoon moest overgeven. Langs de snelweg gestopt...alles was rood. Maar dat kwam bedacht ik me omdat ik een paar uur daarvoor rode pruim had gegeten. Heb me nog niet zo gevoeld tijdens de zwangerschap. Vond het wel eng eigenlijk maar ik neem aan dat dat geen kwaad kan voor de kids? Pff hoe onzeker kan je zijn...en ik moet nog ongeveer 2 weken wachten tot de echo....

Ook voel ik de kids nog niet. Af en toe het idee van wel, maar daar kan ik dus geen goed antwoord op geven. Is dat gek dat ik ze nog niet voel???

Sorry...ff een stress momentje.

Mooie buikkies die voorbij komen zeg!

17. bosaatje

bosaatje Actief lid

30 mrt 2012
    124
    0
    0
    ' s Gravenzande
    dewy, mooi buikje hoor !! heel beschaafd

ikke175
    dat was zeker even schrikken, maar het kan geen kwaad hoor

en wie weet voel jij je beebs al wel, maar herken je het niet, het begint echt heel zacht hoor
    beetje als plofjes of een vlindertje, ligt er ook echt aan waar je placenta ligt

ik zou me echt geen zorgen maken hoor !! lekker genieten, en als je heel rustig op bed ligt eens kijken of je dan wat voelt, want dan worden de beebs vaak actief.
    maar zo te lezen voel je ze al wel hoor , en straks weet je het in een keer zeker!!

hopelijk knap je een beetje op ik zou wel even rustig aan doen , wie weet is het eten gewoon niet goed gevallen.

en 2 weken duurt lang he ! is dat een controle ? wie weet mag je m wat naar voren zetten als je belt?

18. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    bosaatje, thanx... ik voel me nu alweer een stuk beter. Heb ook weer gewoon gegeten. Wel ben ik er erg van geschrokken, en we hebben net een angelsound besteld. Misschien dat dat geruststelling kan bieden op momenten dat het nodig is. Het leek alsof ik straks een schop kreeg...alleen denk toch dat het mijn darmen waren.. Een opgepopte darm die goed ging liggen ofzo? Het was namelijk te hoog, en daar zit mijn baarmoeder met de kindjes nog niet. Hopelijk dat we volgende week dat ding in huis krijgen en dat ik dan de hartjes kan horen. En anders toch nog 1,5 week afwachten tot de 20 weken echo... Het is dus geen ''normale" controle maar de 20 weken echo...zo spannend!

19. dewy

dewy Actief lid

4 apr 2012
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het kamertje staat inmiddels in elkaar. Ik zal vast een foto van de muur met de bedjes plaatsen.

Bijgevoegde bestanden:

20. fenyalara

fenyalara Actief lid

28 jul 2009
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    mooi hoor. Ik wil ook maar duurt nog zolang voor we gaan beginnen

Deel Deze Pagina