Rally, wauw jij bent gewoon precies gelijk met mem en ladypf uitgerekend!! En de jongens hebben de overhand hier! En dat terwijl meisjestweelingen veel vaker voor komen!
TWEELINGMOEDERS TO BE... 01 Latwin - 17 oktober - Jongen&Meisje (2) 02 Moeke01 - 22 oktober - Jongen&Jongen (?) 03 Sinja - 23 oktober - Jongen&Jongen (2) 04 Ikke175 - 31 oktober - Verrassing (2) 05 Rally - 14 november - Jongen&Jongen (1) 06 Mem81 - 14 november - Jongen&Jongen (2) 07 Ladyfp - 14 november - Onbekend (?) 08 Blinky - 18 november - Jongen&Jongen (2) 09 Fenyalara - 23 november - Meisje&Meisje (2) 10 Benji - 1 december - Onbekend (?) 11 Naatje - 13 december - Verrassing (2) 12 Jijdaar - 23 januari - Verrassing (2) 13 Anjav - 9 februari - Onbekend (2) 14 Marlies74 - 22 februari - Onbekend (2) 15 Mams26 - 25 februari - Onbekend (1) 16 Sasje24 - 30 april - Onbekend (2) 17 Sas31 - 4 mei - Onbekend (2) BEING TWEELINGMOEDERS... 01 Elvinia - 22 augustus - 37+3 - Niek&Roos 02 Bosaatje - 22 augustus - 37+2 - K&J 03 Debbydeb - 23 augustus - 35+5 - F&T 04 Dewy - 26 augustus - 35+0 - Jaylinn&Danylo 05 Nummer10 - 17 september - 38+3 - L&J Meisje&Meisje - 3 mama's Jongen&Meisje - 2 mama's Jongen&Jongen - 0 mama's Laat aanpassingen weten! Graag via PB (Elvinia). Let op: Data: week 38. (Dit omdat maar weinig tweelingen na 38 weken geboren worden, dus dit is preciezer.) Rally, heb je toch maar op 14 november gezet. Dan blijven alle data gelijk qua aantal weken. Ook wel leuk om te zien dat je gelijk op loopt En ik heb je maar op 1eiig gezet, aangezien je zei dat ze met 37 weken gehaald worden... en dat is toch de regel bij 1 eiige tweelingen?
Hier mijn buikfoto van vandaag Onze tweeling is trouwens 2-eiig en de geslachten weten we al, maar dat blijft een verrassing
Sas31; jullie dus ook de 3e poging raak? Hier ook! 3 keer scheepsrecht voor ons dus. En dan ook meteen goed! Mem81; haha, ik vind het ook nog steeds erg onwerkelijk dat er 2 kindjes in mijn buik zitten hoor. Maar dat kan ook nog tot 32 weken duren blijkbaar, hahaha. Fijn dat ik niet de enige ben. Naatje; wat een mooi buikje!
Balen wilde vandaag teruglezen en reageren, maar internet en tel en tv liggen er sinds 10.00 uit en gaat nog minimaal duren tot en met maandag. zit nu aan gsm van man. Groetjes
Spannend allemaal. Ik heb maandag weer controle en dan over 2 weken de 20 wkn echo. Uitgaande van 38 weken ben ik al op de helft bijna. En ik voel me beter dan ooit. Heb eigenlijk helemaal geen klachten, nog maar een dikke kilo aangekomen en iedereen verbaasd zich. Het enige wat ik vervelend vindt is het vele plassen in de nacht en maagzuur. Verder af en toe wat meer moe maar dat is het dan ook. Ik straal en geniet met volle teugen. Niet 1 dag misselijk geweest. Hoop dat er meer meiden zijn die er tot nu toe zo fluitend door heen gaan. Heb nog een vraagje, hebben jullie dat ook dat als je fietst dat je dan een enorme druk op je blaas hebt alsof je per direct moet plassen en als je dan gaat staan dat je denkt he? ik hoef eigenlijk niet....
Marlies: dat vele plassen en maagzuur heb ik ook. En ook ik geniet met volle teugen! Ik vind het echt heerlijk, dat zwanger zijn. Ik ben wel tot 10 weken misselijk geweest, maar toen was het ook van de een op de andere dag over, dus ik mag niet klagen. En fietsen doe ik bijna nooit, dus met die vraag kan ik je niet helpen. Sasje24: mooie echo hoor! Leuk om te zien hè, zo'n tweelingecho.
Ik heb heel mn zwangerschap weinig klachten gehad. Dus dacht dan zal de bevalling wel moeizaam gaan maar ook dit verliep super. Dus ja er zijn er meer die zo door de zwangerschap fietsen zonder ziek te zijn of wat dan ook
Heb ik net alles geschreven wil ik het versturen ligt upc er weer uit het is de laatste tijd weer raak hier:x Naatje mooi buikje Anjav raar hé 3 de keer je rekend er al bijna niet meer op maar zo ontzettend blij dat het allemaal niet voor niks is geweest. Sasje wat een mooie echo ze liggen zo lief naast elkaar bij ons lagen ze iets verder van elkaar af ze hadden ieders hun eigen huisje en waarschijnlijk ook ieders hun eigen placenta maar dat kon ze nog niet zien natuurlijk ze hadden nu nog mooi hun dooier ben zo benieuwd als we de volgende echo krijgen dan ben ik 9 weken en 5 dagen. Marlies wat fijn dat je je zo lekker voelt wees blij ik hoop dat ik me gauw weer wat beter ga voelen ben erg moe en met vlagen de hele dag door misselijk maar als ik kleine beetjes en vaker wat eet dan gaat het ik hoef gelukkig nog niet te spuggen. Ik ga maar eens slapen moet morgen weer werken oja nog even een paar vragen tot hoelang hebben jullie door gewerkt en wat doen jullie voor een werk? hebben jullie een tweelingbox aangeschaft? En ik denk maar 1 badje toch ? fijne avond saskia
goedemorgen meiden ik ben jalours op jullie goede verhalen hier namelijk goed misselijk met als resultaat veel overgeven bleh!!! hopelijk duurt tot de 12 weken!! wat betreft werk...ze hebben mij nu al de ziektewet ingeknalt..ik kan komen werken wanneer ik daar zin in heb maar aangezien ik er zo slecht aan ben, ben ik niet eens meer daar geweest!! ik werk trouwens in de zorg. tweelingbox....nee ik wil een gewone..in het begin passen ze er echt nog wel samen in en daarna dan maar om en om....
Gompelientje van harte gefeliciteerd! Wat mooi dat je oma dat heeft verteld op haar sterfbed. Hier heb ik mijn oma nog nét kunnen vertellen dat ik zwanger was toen ze op sterven lag. Had stiekem eerder getest en daardoor haar het goede nieuws nog kunnen vertellen. Maar toen wisten we niet dat het een tweeling zou worden en ik weet ook niet zeker of ze het wel écht goed begreep op dat moment. Maar ze keek wel even heel blij (en ze leefde altijd heel erg mee met onze behandelingen). Wat bijzonder dat je er 1 hebt laten terugplaatsen en nu toch een tweeling krijgt. Gaaf hoor! Dewy wat zijn je kindjes toch prachtig! Echt om te smelten!!! Sas31 gefeliciteerd ook en welkom hier Ik heb ook ICSI in Nijmegen gedaan! Schreef je ook mee op de digipoli? Even ingaan op je vragen: wij hadden al een eenlingbox voor onze dochter, dus hebben nu geen tweelingbox aangeschaft. Anders waarschijnlijk via mp wel gedaan. Doorgewerkt: hier tot 24 weken volledig gewerkt, daarna 7 uur pd ipv 9 uur, 2 weken later 5 uur pd en vanaf 28,5 week helemaal gestopt. Toen ook 1 nacht opgenomen met harde buiken. De meeste gynaecologen raden aan om te stoppen rond de 28 weken. Ik wou dat ik dat direct uit hun mond had gehoord, dat had me veel stress en gezeur met mijn lg gescheeld Ik doe overigens kantoorwerk, maar veel last van bekken en dan is te lang zitten een ramp. Oja, en we hebben inderdaad maar 1 badje, we doen ze toch niet tegelijkertijd in bad maar omstebeurt straks. Fenyalara had al gelezen op fb over de prachtige gewichten! Geweldig zeg! Rally jij gaat ook al hard. Er komen een boel tweelingen aan de komende weken. Spannend!!! En leuk zeg ook 2 jongens. Zijn ze 1 of 2-eiig? Mem, gaat hard he met de lijst Ik sta op plek 3 maar nr 1 en 2 zijn in dezelfde week uitgerekend. Dus wordt nog spannend wie wanneer gaat bevallen! En jullie nu ook met z'n drieen op dezelfde dag uitgerekend. Wat grappig en toevallig Naatje echt een mooie buik zeg! Ben wel benieuwd wat jullie gaan krijgen We zullen het vanzelf zien! Blinky irritant he als internet eruit ligt! Hopelijk vanaf morgen weer online! Marlies heerlijk dat je zo'n fijne zwangerschap hebt! Er heerlijk van genieten. Maagzuur is hier echt heeeeel erg aanwezig nu. Maar ook niet gek nu met een enorme buik.. En van dat fietsen en plassen herken ik ook wel (fiets alleen al maanden nauwelijks meer) Sasja wat een mooie echo. Leuk dat ze er allebei op te zien zijn! maar balen zeg van je misselijkheid! Hier was het met 14 weken over! Maar ben niet zo ziek ervan geweest als jij. Sterkte, hopelijk gaat het snel beter! @hier: morgen weer een afspraak bij de gynaecoloog. Vind het superspannend.... vorige keer waren de boys al heel groot en liepen ze voor op een eenlingzwangerschap! En hij zei dat ze normaal inleiden met 38 weken, maar vanwege de grootte zou het misschien nu toch 37 weken worden...dat is volgende week!!!!!! Whaaaa vind het erg spannend, hoop zo bij 37 weken, vind die laatste loodjes erg pittig! Heb vlg week maandag ook nog een afspraak bij een andere gyn. met 36+6. Dus misschien willen ze dat toch weer afwachten hoe het dan gaat. Maar stiekem hoop ik morgen al wat te horen over hoe en wat! Vrij wordt mijn dochter 2 jaar. Ook dat vind ik nu wel spannend worden, het kan natuurlijk ook spontaan beginnen.... heb nu geen officiele uitnodigingen verstuurd, nog geen taart besteld (ga ik uiteraard nog wel doen) en op haar verjaardag komt alleen familie en niet een heleboel vrienden en kindjes. Wil het dit jaar even rustig houden Cadeautje staat al klaar (ikea keukentje) en traktatie voor het kdv is ook al gemaakt. Ook voor de baby's zijn we zo goed als klaar, alleen het huis mag nog iets netter Fijne avond en ik hou jullie op de hoogte
Hallo allemaal! Leuk forum is dit! Ik heb er een tijdje over gedaan om alles (nou ja een gedeelte) terug te lezen. Ik ben 34+5 weken zwanger van een 2-eiige jongenstweeling en uitgaande van 38 weken uitgerekend op 31 oktober. Na een tijdelijke groeiachterstand doen ze het nu alweer een paar weken super. Eentje zelfs beter dan eenlingcurve. Mag deze week controle overslaan en hoef pas bij 36 weken weer terug te komen. Zoals het er nu uit ziet wordt het gewoon een natuurlijke bevalling. Grappig om te zien dat ik ook dezelfde vragen had wat betreft type kinderwagen, samen op een kamer enz.. Ik hoop dat ik nog mee mag kletsen op jullie forum!
wat voor keuzes heb jij gemaakt wolffin??? meiden willen jullie niet wat kamers posten hihi kan ik ideeen op doen
Wolffin welkom hier Wat leuk zeg, nóg een jongenstweeling erbij Echt leuk dat er zoveel boys in dit topic de komende tijd geboren gaan worden En ze groeien dus ook goed, heerlijk zeg!!! Liggen ze allebei goed of alleen nummer 1? En heb je lang doorgewerkt? En zijn het je eerste 2 kindjes? Hier vanochtend op controle geweest. En ze groeien nog steeds heel goed, boven de eenlingcurve! En genoeg vruchtwater! Nummer 1 lag ook al heeeel diep zei de gyn en nummer 2 in stuit en die lag druk te bewegen. Had een geweldig lieve gynaecologe, had ik voor mijn controles nog niet gehad. Zij gaf aan dat ik waarschijnlijk wel tussen de 37 en 38 weken ingeleid kan gaan worden. Ze zijn groot en goed op gewicht. Ze zei zelfs als ik bij wijze van vandaag zou bevallen de kans heel groot is dat ze gewoon in een wiegje komen en ik de dag erna naar huis mag. Dus nog max 15 dagen ongeveer (dan ben ik precies 38 weken). Spannend!!!! Zondag heeft zij dienst dus ze zei al dat ik dan maar moest bevallen Nou ik hoop het ontzettend!!!! Ben nu druk bezig met fotoalbum voor mijn dochter van 1 tot 2 jaar... dat nog even afmaken voordat ze komen Ben ik ook weer bij
@sasje We hebben gekozen voor de Bugaboo Donkey, wel prijzig maar vonden hem veruit de beste. Ze gaan op 1 kamer slapen omdat we geen zin hadden om nog meer dubbel te kopen en ik anders mijn kleedkamer zou moeten opgeven. Verder hebben we geen wiegjes gekocht maar gaan we ze gelijk in de ledikantjes leggen. Mocht dat niet werken zetten we de kinderwagenbakken op onze slaapkamer. Een gewone box ipv tweelingbox omdat we de laatste niet heel veel ruimer vonden. En ook omdat daar ook geen leuke boxkleden voor te krijgen zijn... Andere keuzes weet ik even niet meer maar vraag ze gerust!
@sinja Fijn dat het zo goed gaat! Ik hoop dat het bij mij ook zo gaat. Al zei gyn dat we gewoon afwachten tot ze spontaan komen en dat kan ook pas in week 39 zijn. Dat was niet het antwoord waar ik op gehoopt had want ben veel te nieuwsgierig naar ze! Dit zijn mijn eerste 2 kinderen en ook gelijk de laatste Ze liggen allebei met hoofd naar beneden al heb ik vandaag het idee dat baby A aan het draaien is. Dus ik hoop maar dat het alleen om zijn lengte as is. Ik heb doorgewerkt tot 26 weken en daarvoor paar weken halve dagen. Maar moest direct stoppen vanwege groeiachterstand. Maar de rust heeft ze gelukkig goed gedaan. Maar mis mijn werk verschrikkelijk want thuiszitten is niks voor mij!
wolfiin je klinkt hetzelfde zoals ik het wil doen ik ga denk ik ook voor de bugaboo.....heeft er iemand de abc design huppel de hup?