zwanger van een tweeling

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door moeke01, 25 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Is bij mij ook zo hoor. Ik ben nog maar ongeveer een dikke kilo gegroeid nu. Maakte me er een beetje druk om maar de beebs nemen wel genoeg zei de gyn.

Hoeveel zijn jullie aangekomen meiden?

2. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    gompelientje wat erg zeg ik wens je heel veel sterkte deze tijd maar geniet wel van je zwangerschap er is er toch nog eentje mooi blijven plakken dat je verders een zorgeloze zwangerschap mag hebben.

hier een goede 8a9 kilo aangekomen nu maar hoop dat het niet heel veel meer word maarja dat gaat er straks wel weer af hihihi

3. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    Gompelientje wat ontzettend verdrietig. Sterkte. Ik hoop dat de rest van de zwangerschap goed mag gaan en je straks een gezond kindje in je armen kunt houden

4. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    Hier 9,5 kilo aangekomen. Vind het erg meevallen, maar ben op mezelf ook veel kwijt

5. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Ik was aan het eind geloof ik 14/15 kg erbij.
    Maar ik was hoogzwanger in die hete weken, dus ik had heeeel veel last van vocht. Dat zorgde echt wel voor een paar kilo erbij!

6. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb thuis geen weegschaal, maar de laatste keer bij de gyn was ik nog niet aangekomen.
    Ik ben een paar kilo afgevallen in het begin van mijn zwangerschap.
    Maandag weer naar de vk, en dan gaan ze me weer wegen, dus dan kom ik terug op deze vraag. ;)

7. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    Is dat nou normaal dat het onder mijn ribben zo'n pijn geeft. Steeds het gevoel dat mijn spieren gaan scheuren

8. Wolffin

Wolffin Lid

8 okt 2012
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit nu op 8 kilo, maar had van te voren al genoeg reserves van mezelf ;)

9. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Hallo meiden,

Zo pffff ik ben om 21.00 uur begonnen met lezen hahahaha nu is het al elf uur!!

Ik zal mezelf even voorstellen:

Ik ben Romy en ben 32 jaar. ik heb een mooie dochter die over 2 weken 3 jaar wordt.
    Mijn dochter is via ICSI gekomen en nu dus ook weer deze behandeling gehad!

We hebben er 2 terug laten plaatsen en daarvan is er 1 blijven zitten en deze ene is een 1eiige tweling geworden!!!!!!!!!!!!!!!

Gister hebben we de echo gehad en vondt het zo schattig om te zien!

Ik hoop dus dat ik ook met jullie mee mag schrijven!

Liefs Romy

10. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Blinky, ik weet het niet! Zit er niet eentje hard tegen je ribben te duwen ofzo? Of rugweeën...?

Romy, van harte gefeliciteerd! Wat bijzonder zeg, dat die ene dan nog een tweeling is geworden! En eeneiige hebben we hier nog niet zo veel;)
    Welkom! (haha dat je alles serieus hebt gelezen...;))

11. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Gompelientje heel veel sterkte! Hopelijk heb je toch een fijne en een goede zwangerschap met een wondertje.

Romy welkom hier!!! Wat bijzonder zeg, dat het dan toch een 1-eiige tweeling is geworden! Super gefeliciteerd! :) Hier ook een ICSI tweeling, alleen dan wel 2-eiig :)

@aantal kilo's: hier nu 15 kg op de teller... Zit voornamelijk op mijn buik, hoewel ik wel zie dat gezicht ook wel wat meer opgeblazen is de laatste weken.

Ik wil zooooooo graag morgen bevallen... dan heeft favo gyn. dienst. Maar vind het aan de andere kant ook allemaal wel heel spannend worden en dichtbij komen *slik* hoop zo dat alles goed verloopt.
    Hier vandaag hele dag een beetje een griep-gevoel. Hoop dat dit een voorteken is ;) Trouwens ook al de hele avond last van rugpijn (maar had ik vd week ook al paar avonden). Het is dus wel al een kleeeein beetje aan het rommelen allemaal. Dochter was gister jarig (2 geworden) dus ze mogen komen ;) Maandag naar de gyn. en dan hopelijk horen wanneer ze me gaan inleiden (als ik dan nog niet ben bevallen;))

12. mem81

mem81 Actief lid

21 jan 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    @blinky, ik heb van tijd tot tijd ook 'pijn' vlak onder de ribben. Bij mij komt dit door de beebs. Die vinden het dan nodig om zich even uit te rekken ofzo ;)
    Het voelt soms alsof er flinke blauwe plek zit. Soms is de huid erg gevoelig. En soms lijkt het alsof er een steek doorheen gaat, alleen dan niet naar binnen maar naar buiten. :p

13. mem81

mem81 Actief lid

21 jan 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sinja, spannend hoor.. nog heeeeeeel even. :)
    Dat grieperige gevoel heb ik ook, aar helaas doordat ik echt niet fit ben. Alle holtes zitten vol. Benen doen zeer en dus ook een zere onderrug. Alsof je ongesteld moet worden. :(
    Sta regelmatig onder een warme douche in de hoop dat het snel op knapt maar dat gaat niet zo vlot.

Succes meid. Ben benieuwd wanneer....

14. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Sterkte voor alle mamas2b die bijna moeten bevallen.

Ik had zelf ook genoeg over en ben eerst trouwens ook 2 kilo afgevallen. Maar als ik het zo lees van jullie is het dus helemaal niet gezegt dat je zo'n 30 kilo groeit. Gelukkig maar want ik hoop echt niet over de 100 te gaan. Aan de andere kant alles voor de beebs natuurlijk.

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@uhm er was een nieuw iemand maar ben de naam kwijt, welkom en wat bijzonder een 1eige tweeling :)

@het gaat spannend worden hier voor sommige :)

16. Wolffin

Wolffin Lid

8 okt 2012
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend hoor Sinja! Ik hoop voor je dat je vandaag bevalt bij je favo gyn. ;)

@ blinky: die pijn onder mijn ribben heb ook ik vaak. Bij mij komt het omdat de jochies dan lekker aan het schoppen zijn want ze liggen beide met hoofd naar beneden en dus beentjes omhoog. En mijn maag vinden ze ook fijn om te molesteren ;)

Mem81: ik hoop dat je je snel weer beter voelt. Ziek worden tijdens je zwangerschap lijkt me helemaal geen pretje.

17. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    Gelukkig ben ik dus niet de enige. Maakt het niet minder pijnlijk,maar wel prettig om meer ervaringen te lezen.

18. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Romy: welkom hier, en van harte gefeliciteerd met je tweeling zwangerschap!

Aantal kilo's: hier bijna 2 erbij nu.

19. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Bedankt voor jullie felicitaties meiden,

Ik ben inmiddels van de ergst schrik bekomen en ben er zo verschrikkelijk blij mee!!
    Ik ben ook wel een beetje bang dat het nog fout gaat....of dat er 1 het hartje stopt met kloppen begrijp je?
    Ben ook pas 8 weken en steeds zo ziek...wou dat ik al 4 weken verder was!!

Ik zal zo is proberen een foto van mijn mooie echo hier neer te zetten.

Liefs

20. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Even kijken of het zo lukt....

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina