Romy, ja die eerste weken zijn eng... Maar goed, als je gaat stressen kan ook weer niet goed zijn! En wat een mooie echo, alleen op zn kop Vervelend dat je je niet lekker voelt. Maar ja, t hoort erbij he... Ik heb in die eerste weken ook veel boven de pot gehangen, blegh! Maar idd, bij de 12 weken was het over.
oh jij bent zwanger van een eeneiige tweeling zie ik? tja ik herken je gevoel wel.....ik maak me er niet echt druk om maar durf eigenlijk ook nog niks te kopen want ergens ben ik ook bang dat er eentje afkomt...je hoort het zo vaak.....
@ Elvinia, nee hoor hij staat niet op zijn kop. Zo hoort hij...ze liggen op hun koppie zeker @ Sasje ja dat bedoel ik. Ik heb volgende week weer een echo en ben daar nu al zenuwachtig voor! Het is inderdaad een 1 eiige tweeling Liefs
Ik breek ff in op jullie forum... Sasje je kent mij nog van het langer dan een jaar bezig forum! (heb een nieuwe naam, ik ben jo) ik zie dat je in verwachting bent van een 2ling! Wauw! Gefeliciteerd meid. Ik ben zooo blij voor je. Ik snap je angst, ik had het bij één al hihi. Heb pas bij 12 weken dingen gekocht. X
Even ego berichtje: kom net terug van controle: Nou ook weer een desillusie rijker Helaas geen beebs hier deze week.... tenzij ze spontaan komen maar die hoop ben ik dankzij de gyn ook verloren Had dit keer weer een andere gyn. Die was wel voor inleiden tussen de 37 en 38 weken. Maar ach: ik ben morgen pas 37 weken dus ik kan prima volgende week maandag nog op controle komen 's middags. Dus ik zei: dan is het niet inleiden tussen de 37 en 38 weken, maar tussen 38 en 39 weken. Nou ja, inderdaad, dan doen we dat. BALEN....Had me er wel op ingesteld dat ik toch deze week iig zou worden ingeleid. Naja, hij ging de boys meten en bij hem kwamen ze uit op 2600 gram en die ander wat zwaarder. Nou ja, die ene van 2600 gram was 3 weken geleden ook al 2600 gram... en vorige week bij andere gyn nog veel zwaarder. Dus nu opeens gekrompen? Ach ja, we zullen zien, iedereen meet natuurlijk weer anders....Volgens hem zal het uitkomen tussen de 5 en 6 pond. lijkt mij prima... ben benieuwd!\ Ennnn nummer 2 lag vorige week nog in stuit, hoofd helemaal bovenin mijn buik te porren. Ligt ie nu opeens dwars, hoofd halverwege mijn buik en meer in hoofd dan stuit-ligging als hij het zou moeten beoordelen (maar voornamelijk dus half dwars). Bijzonder he, dat ie die ruimte nog heeft om te draaien.... Hij heeft wel even gevoeld nadat ik zo teleurgesteld keek denk ik ( ) of ik inleidbaar was. Hij zei nou nee, niet inleidbaar. Een kleinnnn vingertopje ontsluiting. Maar hij heeft even flink zitten porren/strippen dus hij zei dat ik nu waarschijnlijk wel inleidbaar was... Maar goed, hij deed daar verder niets mee. Ik zei: hopelijk begint het hiervan. Maar hij dacht van niet Dus dat ik gewoon volgende week gezellig weer op controle kan komen. Maar hoop zo dat het strippen toch helpt en er iets op gang gaat komen. Wel harde buiken nu, maarja, dat is op zich niets nieuws natuurlijk. Dus tja, laat maar komen die boys. Maar ik schat dat ik volgende week dus weer op controle moet. Wel weer bij geweldig lieve gyn. die vorige week had beloofd dat ik deze week zou worden ingeleid maar die dacht dat het uit zichzelf wel voór deze week zou komen... Dus dan krijg ik wel écht 'te horen wanneer ze me gaan inleiden (maar goed, dan ben ik dus al minstens 38 weken als ze me gaan inleiden). Maar fijn natuurlijk dat het met de boys goed gaat. Zouden we bijna vergeten
Ow wat frusti voor je! Ik heb me nu al ingesteld op feb beebs maar als mijn kindjes het goed doen en mijn gyn net zo dwars gaat liggen als de jouwe wordt het missch toch maart. Hoop doordat ie iets heeft gedaan dat het spontaan op gang komt joh. En deze week missch nog wel. Hier nu nog even ego berichtje.. Ik voelde al wat in mijn buik maar vanmorgen tegelijk aan twee kanten...... de beide beebs!!!!! Nog niet echt heel erg trappelen nog een vlindertje zeg maar. Maar zooooooooo speciaal... ik glom van trots. Meteen iedereen ge appt. hahaha...
wauw wat gaaf marlies!!! daar kijk ik echt naar uit naar dat moment!! @sinja alles wat ze langer kunnen blijven zitten is prima maar snap dat het wel tegen valt hoor hihi! hopelijk komt het even goed zelf op gang deze week!
*oepps* staat niet op zijn kop haha Marlies, zoooo schattig als je ze eindelijk voelt he! Zeker aan 2 kanten gelijk tja dat mis ik wel van mn zwangerschap!
@sinja: Wat balen zeg! Ik kan me heel goed voorstellen dat je teleurgesteld bent. De gang van zaken klinkt heel erg hetzelfde als bij mijn ziekenhuis. En ook bij mij was er vorige keer een baby 'gekrompen' Zo'n echo is echt een momentopname en heel erg afhankelijk wie er meet. Is bij mij ook steeds een ander. Ik hoop voor je dat het strippen geholpen heeft en dat je niet nog een week hoeft te wachten.
Gisterenavond om 18:47 en 19:13 is Latwin met spoedkeizersnee bevallen van een zoon en dochter! Ik plaats geen namen, want ik weet niet of ze dat hier op zp wil Het meisje maakt het goed, de jongen ligt op de hartic en maakt het ook redelijk. Van te voren was al bekend dat hij dit moest... Gefeliciteerd meid!
Latwin: gefeliciteerd!! Ik hoop dat het met jullie mannetje ook snel goed gaat! Dames, hebben jullie ook zo'n gruwelijk last van maagpijn?? Ik word er langzaam gek van! Die pijn trekt ook naar mn rug, op diezelfde hoogte. Ik kan er niet van slapen en overdag heb ik er ook veel last van. Hebben jullie tips voor me?
Marlies; schattig is dat hè, als je ze voelt bewegen. Ik ben ook elke keer weer vertederd als ik ze voel. Sinja: balen zeg, dat het toch nog wat langer duurt. Kan me voorstellen dat je wel teleurgesteld bent. Maar gelukkig doen je beebjes het nog goed.
Gefeliciteerd en nu hopen dan manneke het ook snel goed gaat doen. Ik heb wel meer last van maagzuur als je dat bedoeld, maar kan het nog met rennies sturen. Niet dat het me naar de rug toe trekt zeg maar. Anders even de huisarts of gyn vragen? Je moet nog even he?
@anjaV ja dat is heel bijzonder. Ben zooooooooo benieuwd naar de 20 weken echo maandag. Ik vind het zo bijzonder om te zien hoe groot ze al weer zijn na een paar weken. @Elvinia hoeveel weken was Latwin zwanger?
Marlies, ze zou vandaag precies 37 weken zijn! Anjav, ooohh maagzuur afgrijselijk idd rennies gebruiken en anders je ha bellen. Hoe gaat het met de andere dames?
jaaa had al gefeliciteerd op fb!! hier vanmorgen bij wakker worden al weer flink misselijk met als resultaat dat ik niet alweer boven de wc heb gehangen
Marlies: ik vond de 20 weken echo zo bijzonder! Heel uitgebreid en ik werd helemaal verliefd toen ik de snoetjes van onze kindjes zag. Heel veel succes en plezier maandag! En ik zal het dinsdag ff aan de gyn vragen ja, want ik word er gek van, van die maagpijn. Ik zal eens wat meer Rennies gaan proberen ook.
anjav: die rugpijn herken ik wel. bij mij kwam dit doordat er een zenuw langs loopt die erg gevoelig is en de pijn als eerste opvangt ( of zoiets). Ik kon ook vrij snel niet meer op mijn rug liggen omdat die zelfde zenuw dan in de knel kwam. lastig met echo's. misschien is het bij jou ook zoiets. Marlies: wat bijzonder allebei tegelijk voelen. spannend de 20wk echo. hopelijk mooie beelden en geen vreemde dingen. wil je ook weten wat het word? Sasje: als het misselijk zijn teveel word gewoon de gyn/verl vragen om een ander middel. Hoop dat het snel over is.
krijg geen ander middel moeke, heb er 2 weken terug al voor gebeld.....en kreeg toen als antwoord van mijn gyn dat als ik me niet meer kan helpen met de zetpillen dan wordt ik weer opgenomen....dus nou ja dan kotst ik wel af en toe hoor....