zwanger van een tweeling

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door moeke01, 25 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ow romy ik herken je gevoel!!!
    dan neem maar je spulletjes mee want ik heb toen opname gehad van 4 dagen omdat ik uitgedroogd was.
    kreeg toen voeding via infuus.....

2. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Nou dat hoop ik niet zeg!! Maar alles beter dan dit!!
    Was alles wel over toen bij jou? Of kreeg je nog medicijnen ofzo?

3. Wolffin

Wolffin Lid

8 okt 2012
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier goed nieuws! Bloeddruk was weer normaal dus geen zwangerschapsvergiftiging. Maar omdat ik aangaf dat ik baby B sinds gisteren niet meer voelde bewegen heeft gyn toch even met echo gekeken. Bleek hij gedraaid te zijn. Ipv met rug naar buiten ligt hij nu met zijn ruggetje naar binnen en is daardoor slechter te voelen. Voor de zekerheid werden er nog wel hartfilmpjes gemaakt maar die waren ook prima! :)

20-weken vond ik ook heel spannend. Weet nog wel dat ik ruzie met mijn moeder daarover had omdat zij alleen maar bezig was met de geslachten en ik in de stress zat over de gezondheid en de geslachten maar bijzaak vond.

@romy balen zeg dat je je zo rot voelt. Ik had vandaag trouwens uit een soort van bijgeloof juist geen tas met spullen meegenomen. ;)

4. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Is er al nieuws betreffende Blinky?

Ik las dat er iemand naar de Gyn ging ivm de misselijkheid. Ik hoop voor je dat het dan beter wordt. Sterkte. Ik ben zelf niet een dag misselijk geweest dus ik kan je helaas geen tips geven.

@Wolffin, fijn dat je geen zw. vergiftiging hebt. Nog even en dan heb jij je beebs in de armen.

Ik ben vandaag minder bezig met de 20wk echo als gister. Komt denk ik ook door het mooie weer. Wat is het uitzonderlijk lekker.

Ik zit hier nu heerlijk te snoepen. Zag bij het boodschappen de mini kitkat liggen. Tja en die moest ik gewoon hebben. Zoooooo lekker.... En nu roepen ze mij vanuit de kast...eet me eet me.... en ik ben heel gehoorzaam hahahaha... dus lekker lekker...

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    romy en???
    ik heb idd zetpillen die helpen me goed....en veel rust!!!!

@hier goede echo gehad, over 2 weken 12 weken echo en nekplooimeting

6. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    @sas fijn dat je echo goed was is toch wel fijn he als je ziet spartelen en ze het goed doen alvast voor iedereen een fijn weekend gewenst

hier even kleine wave ben vandaag 32 weken hoeven niet in academies ziekenhuis te bevallen als er wat zou gaan gebeuren wat is dat ook een fijn gevoel een stuk dichter bij huis

7. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Hallo meiden

ik ben gelukkig thuis en lig lekker in bed!
    Rust inderdaad en nieuwe zetpillen maar waarschijnlijk helpen die.niet omdat de gewone pillen ook niet hielpen.
    Afwachten maar....de tests waren allemaal goed....bloed en urine...niks aan het handje. Ik ben inderdaad wel 4 kilo afgevallen maar dat zal vast wel goed komen met de tijd!!

Nog een echo gehad en onze beebs doen het gelukkig super goed!! Ze waren druk aan het spelen hihi.

Tot zover weer en ego bericht....liefs

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oke is was toen idd uitgedroogd en 6 kg afgevallen in 2 weken tijd!

welke zetpillen heb je..? ik had eerst emesafene maar die helpen mij ook niet zo goed, gebruik nu primperan die helpen wel super!!

9. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Gelukkig goede berichten hier!!!

10. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Ik heb dezelfde als jij. Ook.eerst die ene en nu die primperan.
    Il hoop maar dat het helpt!!

11. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Oh wat een fijne berichten allemaal!! Super!

Alleen ook een paar mindere... Blinky ligt aan de weeënremmers en Fenyalara ook!
    Dat is dus niet zo mooi...

Hier vanmiddag lekker gewandelt en gewinkeld, voor de eerste keer met de twins. Tis ook zo lekker weer!!

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja het wordt spannend nu....

13. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Ai dat zijn de mindere berichten. Hoop dat ze aanslaan. Het is nog wel te vroeg meiden.

14. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    Ik ksn na 36 uur nog steeds niet slapen. Weeen komen steeds terug. 1cm ontsluiting sinds afgelopen nacht 5.00
    de gyn verwacht ze dit weekend. Liggen nu beiden terug in stuit dus zal ks worden. Keb begrepen dat het mey fenyalara ook niet lekker loopt. Heeft ook al wat bloed verloren. Spannende tijden voor de nummets 7 en 8.

15. mem81

mem81 Actief lid

21 jan 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden wat een berichten..
    Blinky, sterkte, succes.. hoop voor j dat toch nog wat kan slapen vannacht.
    En voor Fenyalara ook!!
    Jullie hoeven mij echt niet in te halen hoor! :D
    Officieel 'mag' ik eerst :p

Zo te lezen ook goede echo's bij de nieuwe mama's to be.
    Altijd fijn die bevestiging dat het goed gaat en dat het er nog altijd twee zijn..
    Ik herken dat wel. Ben regelmatig uit het zieken huis gekomen met het gevoel/gedachte "het zijn er echt twee"... en nog snap ik niet hoe het allemaal in mijn buik past!

Ga zo maar weer even liggen.. wie weet val ik nog weer in slaap.

Groetjes!!

16. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    Sorry mem. Ik wil echt niet voordringen hoor haha. Maar mijn kleine mannen wel vrees ik

17. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Sterkte voor de twee mamap2b die nu in het ziekenhuis liggen. Als ze dan toch komen dan duimen dat ze een goede start hebben! Mem als je op schiet kun je nog voor. Ha ha.

18. mem81

mem81 Actief lid

21 jan 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha.. jaaa.. het zou nog kunnen.
    Maar dat doen we maar niet. Het is hier nog heerlijk rustig. ;)
    En ik begin net weer wat op te knappen van een fikse verkoudheid / griep. Dus dat eerst maar even goed afronden.. En dan "fit" de bevalling in. :D

En daarnaast zijn we er thuis nog niet helemaal klaar voor.. haha.. :p

19. mem81

mem81 Actief lid

21 jan 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blinky, als je mannetjes er anders over denken.. dan je beste beentje voor en hopen op een goede bevalling met een goede start voor je jongens!! Ik blijf voor je duimen in ieder geval!

20. Wolffin

Wolffin Lid

8 okt 2012
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een slecht nieuws Blinky! Ik zal voor je duimen dat ze toch nog wat langer blijven zitten. En ook bij fenyalara.

Deel Deze Pagina