zwanger van een tweeling

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door moeke01, 25 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hm, dan voel ik me nu wel een beetje een "freak". :)
    De gyn zei dat het niet abnormaal was, maar wel vroeg.
    Zucht, heb ik weer...

2. mem81

mem81 Actief lid

21 jan 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Anjav, zo heeft iedereen wel iets bijzonders. ;)
    Heb het vooral als de bh af is. Als ik onder de douche vandaan kom bijvoorbeeld. Of als ik 's avonds op bed lig.. door een strak hemdje of zoiets aan te trekken kan je eventuele lekkage tegengaan of verminderen..

3. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    @anjav..... ik heb dit wel vaker gehoord hoor.... zal echt niet heel gek zijn. Ik heb het zelf ( nog) niet.

4. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Hallo meiden,
    Hier is de misselijkheid eindelijk een beetje minder! Wat een opluchting zeg! Ben bijna 4 weken ziek geweest.

@ Marlies Wat fijn om te horen dat je kindjes gezond zijn en 2 jongens!! Wat leuk!

@ Fenyalara ik hoop ook voor je dat je kindjes nog even blijven zitten. Sterkte!

@ Anjav, ik heb daar wel is meer over gehoord hoor..zo raar is dat echt niet hihi.

Noi ik heb vanmiddag weer een echo en ben dan 10 weken als het goed. Ik ben benieuwd....
    Liefs Romy

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    s6 bij de echo romy!!!

fijn dat je je weer iets beter voelt!!
    ik herken het :(

6. rally

rally Lid

20 jun 2012
    51
    0
    0
    brabant
    35 weken gehaald nu 35.1 weer een mijlpaal zoals ze hier in het zh zouden zeggen.

7. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    You go @rally!

Succes met je echo Romy!! Geniet er van!

@sas24 ook wat fitter aan het worden??? Geniet ervan!

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja sommige dagen gaat het goed, maar andere dag weer niet :(

heb nu wel sinds 2 dagen weer veel last va hoofdpijn terwijl ik dat de hele zwangerschap juist niet meer had gehad.
    toen ik in het hele mmm traject zat had ik het iedere dag van de hormonen....dus of het daar dan nu ook van komt..??

9. Wolffin

Wolffin Lid

8 okt 2012
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeeej! Vandaag 37 weken! Vanmiddag naar gyn, zou er al enige activiteit zijn? Ik hoop het zo...

10. fenyalara

fenyalara Actief lid

28 jul 2009
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jippie helemaal happy de zon schijnt en ik mag vanmiddag lekker naar buiten in rolstoel, onze lieve hondjes zien en knuffelen na bijna een week

11. Wolffin

Wolffin Lid

8 okt 2012
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    1cm ontsluiting en baby A is al goed ingedaald. Maandag word ik ingeleid als het niet eerder begint. Eindelijk de finish in zicht!

12. mem81

mem81 Actief lid

21 jan 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend hoor!! Nog heel even. :D

13. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    Ahh wat spannend hoop dat het miss nog uit zich zelf begint anders weet je in ieder geval dat je maandag heerlijk ga bevallen zal wel een raar gevoel zijn dat je dat nu zo al weet je

14. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    @Wolffin..... hoe spannend! Je weet in elk geval dat het einde nadert.... zet m op.

Hier ben ik helemaal los op alles wat blauw of jongensachtig is. En de kadootjes komen ook los nu. Zoooooooooooo leuk!

15. Sarah11

Sarah11 Lid

28 apr 2011
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inmiddels 21.5w. Alles gaat prima. 20w was goed en geslacht is bekend :)
    Vraag me af hoeveel ik nog ga groeien tot de bevalling, want met 30 weken wil ik nog een weekje naar de sneeuw (nee niet sporten:D)

16. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    @sarah fijn dat alles goed was met 20 weken echo op je vraag of je nog veel gaat groeien is dat is bij iedereen verschillend bij mij ik zou niet meer weg kunnen heb weinig conditie en een blokje om met de hond gaat net en daarbij zou ik niet weten wat ik zou moeten dragen ken geen jas aan en heb dus een poncho aan maar alleen jij en je partner kunnen beslissen om te gaan ik zou het al niet eens durven om zo ver van huis te gaan ivm vroeggeboorte succes met je beslissing

17. mem81

mem81 Actief lid

21 jan 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sarah, altijd een hele geruststelling dat de 20 weken echo goed is. Super!!
    Voel je je verder goed en fit? Over het weggaan.. misschien ook even overleggen met je gyn? Zou best kunnen denk ik als je zelf daar de energie voor hebt. En zo'n winterzon kan ook heerlijk zijn!!
    Zelf ben ik rond 30 weken een weekend weg geweest in eigen land met familie. Was erg leuk, maar heb heel bewust dingen wel en niet gedaan. Weinig energie dus ging ik 's middags samen met de andere kleine kinderen ook even een dutje doen.. :p
    Wandelen? Ik niet.. Maar het 'er zijn' was super. En gelukkig was er begrip vanuit de familie.
    Kijk dus vooral naar jezelf. Wat nog kan, wat verstandig is en bespreek dit ook met de mensen die mee gaan...

18. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Ik ben met de feestdagen ook zo rond de 30 weken als ik het goed heb uitgerekend. Dat vieren wij altijd in huiselijke kring dus dat scheelt. Ik denk dat als ik weg zou gaan ik voor Nederland zou kiezen maar dat moet ieder voor zich bepalen en weten. Maar ik zou wel even overleggen met de Gyn idd.

19. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    Hier weer een fototje van mijn buikie vinden jullie hem klein of groot voor het aantal weken hihi krijg hem niet omgedraaid dus moeten jullie even op zijn kop kijken

Bijgevoegde bestanden:

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik zou willen dat ik hem zo kreeg benji :)

Deel Deze Pagina