Hey meiden, Bedankt voor het pb.... ik ben helemaal koud nu. Weet gewoon niet wat ik moet zeggen..... vreselijk!
hey meiden, ik reageer ff niet ben moe, heb enorme last van mijn rug...dus ga weer plat!! misselijkheid is nog niet veel bijzonders...iedere dag veel last van helaas.
Hee meiden, In het begin van mijn zwangerschap heb ik hier een keertje een berichtje geplaatst en daarna een tijd niet. Ik zou graag weer meepraten met alle andere tweelingmoeders. Ik ben inmiddels bijna 21 weken en krijg een jongen en meisje
Is ook zo hoor, het is gewoon anders.... al vind ik ons " eigen " clubje ook heel gezellig... Alles goed met je?????
Welkom terug Linssiejj! Nu je t zegt, ik weet het weer Leuk zeg, een jongen en meisje! Hoe is het bij de rest...?
Linssiejj: jij ook een jongen en een meisje dus? Wat leuk! Ik geniet hier elke seconde van mn zwangerschap! Ondanks de kwaaltjes, vind ik het allemaal heerlijk. Vooral van de schopjes en bewegingen van de beebjes kan ik intens genieten. En als je dan zo'n slecht nieuws leest, dan besef ik des te meer dat je moet genieten van elk moment...
Dinsdagavond zijn S&D geboren na een horrorkeizersnede. Daarover later meer maar belangrijkste is dat alles met de jochies goed is. 2540 en 3120gr. Hopelijk mogen we vandaag naar huis als de bloedtest over het geel zien goed is. Later meer en dan ga ik ook ff teruglezen.
Wolfinn van harte gefeliciteerd met je twee mannetjes geniet er van en we horen wel hoe het gegaan is als jij er tijd voor hebt en dat jullie idd gauw na huis mogen