zwanger van een tweeling

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door moeke01, 25 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ow nee bij mij niet.
    ze kjiken dan alleen ff snel of hartjes kloppen en ze goed bewegen....

2. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Bij mij controleren ze ook bij elke controle de groei etc.
    Moet volgende week weer op controle. Ben benieuwd of de frequentie nu omhoog gaat. Nu was het om de 4-5 weken. Maar ben al paar x tussendoor geweest inmiddels.

Hier verder alles goed, wel erg moe.

3. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Ik zit nu op 3 weken controle en vanaf december op 2 weken.

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ow ik moet iedere 2 weken :) in ieder geval al vanaf de 7 weken om de 2 weken en sowieso nog tot de 20 weken iedere 2 weken ;) mag dus gelukkig heel vaak spieken hihi!!

5. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja, bij mij ook!
    En bij 24 weken heb ik de eerste groei echo gehad.
    Ik moet dinsdag weer terug bij de gyn komen, en dan spreekt hij af wanneer de 2e groei echo is.

6. Miesemauw

Miesemauw Lid

19 jan 2011
    53
    0
    0
    noord brabant
    Bedankt voor het warme welkom!
    Ik ben zwanger van een twee eïge tweeling. Ik heb vanmiddag een afspraak gemaakt met de gyn in het ziekenhuis. Jammer, want ik vond mijn vk erg gezellig. Hoop dat ik ook een leuke, en natuurlijk goede gyn krijg.
    Ik begrijp uit jullie verhalen dat je vaker op controle moet dan bij de vk. Krijg je dan ook elke keer een echo? Dat maakt de afspraak dan zeker leuk. Bij mijn vorige zwangerschap vond ik al die controles bij de vk een beetje te veel van het goede.

Is dit jullie enige tweeling? Ben benieuwd, mochten wij voor een vierde gaan, of de kans nu groter is op nog een tweeling.

Wat ik me ook nog afvroeg. Ik zie zovaak (eigenlijk alleen op plaatjes) tweelingen zo dicht tegen elkaar aangesnoozed. Slapen ze ook in 1 wiegje, voor een week ofzo. Of gelijk apart? Wij zijn wel van plan om ze op 1 kamer te laten slapen, tot pubertijd.

Allemaal gekke vragen door mijn hoofd. Ik ken eigenlijk niemand met een tweeling.

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik krijg iedere 2 weken een echo bij controle maar volgens is het verschillend per zh en hoe vaak op controle te moeten komen :)

wat betreft je andere vragen.....hier komen ze wel ook bij elkaar op de slaapkamer maar ieder een eigen bedje....denk dat er wel degelijk verschil tussen een eiige en twee eiig....heb het gevraagd want echt voelen doen ze elkaar niet namelijk....als ze trappen ofzo merken ze wel dat er misschien nog iets zit maar het besef hebben ze niet dat ze met zijn 2en gezellig daar hebben gezeten :)
    maar wellicht als ze elkaar toch missen dat ik ze even bij elkaar in 1 bedje leg...maar het lijkt me dan ook weer moeilijk om ze uitelkaar te halen als ze zo aan elkaar gewend zijn dus eigenlijk wil ik ze gewoon in eigen bedje leggen, en heb ook besloten dat mochten ze elkaar de hele tijd wakker houden dan gaan ze ieder apart naar een eigen kamertje.....

8. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hallo meiden!

ik ben te lang niet meer geweest.sorry!maar druk druk met alles.onze meiden zijn sinds vorige week thuis...geheel onverwachts.ze doen t super!

sasje die kinderwagen die je beschrijft hebben wij.ook.heel fijn ding en krijg veel reacties dat ze hem zo mooi vinden met dat rood :)
    Maar ze komen nooit in de aanbieding want bugaboo doet dat niet.met tweeling wagens hebben ze ook niet de gratis ras.wij hadden wel iets van korting maar minimaal.best stom eigenlijk....

sinja onze meiden zijn ook echt verschillend.zowel in uiterlijk als karakter.erg leuk om te zien.

nieuwe meiden,welkom hier.

bevallen dames,van harte gefeliciteerd met jullie kids.nu lekker genieten.en wat een verhalen hier zeg..echt heavy.io probeer vanaf hier weer in te springen maar zal niet altijd makkelijk zijn.

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja zover was ik helaas al ikke dat ie niet op de aanbieding komt :(
    jammer....

10. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    wij leggen onze kleintjes ook samen op een kamer en hebben twee ledikantjes gekocht.
    Ik wordt sinds begin van zwangerschap elke 4 weken gecontroleerd en altijd echo om te kijken hoe de kleintjes liggen en hoe ze groeien
    Denk dat de frequentie nu wel omhoog gaat vanaf donderdag. Maar dat hoor ik dan wel.
    Bij mij trappelen ze flink in mijn buik en heb echt het idee dat ze elkaar echt voelen, want vaak is het actie reactie in mijn buik haha. vind het wel heel bijzonder twee trappelende kindjes in mijn buik.

11. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    TWINMOMS TO BE...

01 Rally - 14 november -
    Jongen&Jongen (1)
    02 Ladyfp - 14 november
    - Onbekend (?)
    03 Benji- 1 december
    - Verrassing (2)
    04 Naatje - 13 december -
    Verrassing (2)
    05 Nikespits - 17 december - Meisje&Jongen (2)
    06 Jijdaar - 23 januari -
    Verrassing (2)
    07 Anjav - 9 februari -
    Jongen&Meisje (2)
    08 Marlies74 - 22 februari -
    Jongen&Jongen (2)
    09 Mams26 - 25 februari -
    Jongen&Jongen (1)
    10 Linssiejj - 2 maart - Jongen&Meisje (2)
    11 Kaki - 21 maart - Onbekend (2)
    12 MaCi - 10 april - Verrassing (1) - met 34 wkn keizersnede i.v.m. 1-eiige tweeling
    13 Marianne ivf - 13 april - Meisje&Meisje (1)
    14 Sasje24 - 30 april -
    Onbekend (2)
    15 Sas31 - 4 mei -
    Onbekend (2)

BEING TWINMOMS...

01 Bosaatje - 22 augustus - 37+2 -
    K&J
    02 Debbydeb - 23 augustus - 35+5 -
    F&T
    03 Dewy - 26 augustus - 35+0 -
    Jaylinn&Danylo
    04 Nummer10 - 17 september - 38+3 - L&J

05 Ikke175 - 10 oktober - 35+0 -
    Z&R
    06 Latwin - 16 oktober - 37+6 - J&N

07 Moeke01 - 19 oktober - 37+4 - L&R

08 Sinja - 23 oktober - 38+0 -
    L&Q
    09 Wolffin - 30 oktober - 37+6 - S&D
    10 Mem81 - 11 november - 37+5 - S&J
    11 Blinky - 13 november - 37+2 - Liam&Mitchel
    12 Fenyalara - 14 november - 36+6
    - I&S

Meisje&Meisje - 5 mama's

Jongen&Meisje - 2 mama's

Jongen&Jongen - 5 mama's

BELANGRIJK:
    1. Wil je ook op het lijstje staan? Stuur dan de volgende gegevens in een PB naar mij (Naatje);
    - Uitgerekende datum MIN 2 weken. Dit omdat maar weinig tweelingen na 38 weken geboren worden.
    - Is de tweeling 1-eiig of 2-eiig?
    - Wat zijn de geslachten of wil je dit graag geheim houden?
    2. Laat aanpassingen weten! Graag via PB (Naatje).

Fenyalara is afgelopen woensdag bevallen van 2 dochtertjes. Heb daarom de lijst geupdate. Iemand trouwens nog iets gehoord van Rally en Ladyfp?

12. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    Ook vanuit hier fenyalara gefeliciteerd met je kleine meisjes heel veel geluk en liefde toegewenst van mij dat je heerlijk van je meiden mag genieten.

Naatje hier idd niets nog vernomen van rally en van ladyf al heel lang niets meer zo staan we gewoon zomaar boven aan he wat spannend is dat zeg kan jij ook niet wachten tot ik ze eindelijk in me armen mag houden

13. MaCi

MaCi Actief lid

27 mei 2008
    332
    0
    0
    Fenyalara: Gefeliciteerd met je meiden!! Hopelijk is alles voorspoedig verlopen en kan je nu heerlijk van je meisjes genieten!

14. dewy

dewy Actief lid

4 apr 2012
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fenyalara gefeliciteerd met de geboorte van jullie meiden.

15. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fenyalara: gefeliciteerd met de geboorte van je 2 meisjes.
    Geniet ervan!

16. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Fenyalara gefeliciteerd meid en ik hoop dat alles goed is gegaan. Lekker genieten!

Het is wel de week van de bevallingen hier he? super leuk!

17. mem81

mem81 Actief lid

21 jan 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier geen extra controles gehad in ziekenhuis. Hier was geen reden toe..
    Beneden hebben we een tweelingwieg. 'S Nachts slapen ze samen in één wiegje.
    Voor zolang het past ;)
    Waren eerst van plan om in reiswiegjes te doen.
    Het is geweldig te zien hoe ze tegen elkaar aan gaan liggen.. <3

Ben ook benieuwd hoe het met rally en ladyfp is.....

18. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd feny met jullie 2 meiden. Ga er maar lekker van genieten.

Ladyfp lag toen in het zh met vroegtijdige weeen toch? Rond de 24 weken...daarna niks meer van vernomen.

19. fenyalara

fenyalara Actief lid

28 jul 2009
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de felicitaties, we zijn vandaag thuis gekomen, post snel meer zxx

20. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Geniet maar lekker van je meisjes!

Deel Deze Pagina