Hallo De jongens Cor en Floor doen het prima met biede een gewicht van 2500 gram met de geboorte . Oke geef toe de nachten zijn wat zwaarder vanwege de voedingen en aangezien ze beide op bv zitten kan ik niet vent lief een schop geven om te helpen.Maar doe het met liefde en plezier. Zijn lekker alerte kereltje met een zeer goed humeur (tot dat mama niet snel genoeg is met het op starten van de campina en melkunie). Dus al met al gaat het hier geweldig. nog bedankt voor alle felicitatie's
Benji; ah, bij jou liggen ze dus niet gunstig. Is dat al lang zo, of is dat recent? Lijkt me idd ook wel fijn dat je nu weet wanneer het einde in zicht is, en wanneer je je kindjes in je armen kan houden. Naatje; wat vervelend zeg, dat je in het ziekenhuis ligt! Hoe komt het? Rally; wat fijn dat het zo goed gaat daar! Geniet er maar lekker van!
anjav dat is al een geruime tijd zo de diepste ligt denk ik al zo`n 8 a 10 weken in stuit de andere is nog wel eens gedraaid maar ligt nu dus wel meer in hoofdligging dan in echte stuit maar ivm met verhaken van de kinnen echt besloten om ks te doen de gyn is daar bij mij ook voor dus helaas wel langer herstellen maar alles voor de veiligheid van de kleintjes dus kom maar op kan niet meer wachten. rally fijn dat het zo goed gaat met je boys heerlijk is dat om te lezen ja als je bv geeft kan je moeilijk je man even klaarzetten om te voeden ga je wel over op kolven straks of echt alleen maar echt aan de borst.
rally met hoeveel weken ben jij eigenlijk bevallen en de precieze datum dan kan ik het lijstje even bij werken alvast bedankt.
TWINMOMS TO BE... 01 Ladyfp - 14 november - Onbekend (?) 02 Benji- 1 december - Verrassing (2) 03 Naatje - 13 december - Verrassing (2) 04 Nikespits - 17 december - Meisje&Jongen (2) 05 Jijdaar - 23 januari - Verrassing (2) 06 Anjav - 9 februari - Jongen&Meisje (2) 07 Marlies74 - 22 februari - Jongen&Jongen (2) 08 Mams26 - 25 februari - Jongen&Jongen (1) 09 Linssiejj - 2 maart - Jongen&Meisje (2) 10 Kaki - 21 maart - Onbekend (2) 11 MaCi - 10 april - Verrassing (1) - met 34 wkn keizersnede i.v.m. 1-eiige tweeling 12 Marianne ivf - 13 april - Meisje&Meisje (1) 13 Sasje24 - 30 april - Onbekend (2) 14 Sas31 - 4 mei - Onbekend (2) 15 Miesemauw - 8 juni - Onbekend (2) BEING TWINMOMS... 01 Bosaatje - 22 augustus - 37+2 - K&J 02 Debbydeb - 23 augustus - 35+5 - F&T 03 Dewy - 26 augustus - 35+0 - Jaylinn&Danylo 04 Nummer10 - 17 september - 38+3 - L&J 05 Ikke175 - 10 oktober - 35+0 - Z&R 06 Latwin - 16 oktober - 37+6 - J&N 07 Moeke01 - 19 oktober - 37+4 - L&R 08 Sinja - 23 oktober - 38+0 - L&Q 09 Wolffin - 30 oktober - 37+6 - S&D 10 Mem81 - 11 november - 37+5 - S&J 11 Blinky - 13 november - 37+2 - Liam&Mitchel 12 Rally - 7 november - ???? - Cor&Floor 13 Fenyalara - 14 november - 36+6 - I&S Meisje&Meisje - 5 mama's Jongen&Meisje - 2 mama's Jongen&Jongen - 6 mama's BELANGRIJK: 1. Wil je ook op het lijstje staan? Stuur dan de volgende gegevens in een PB naar mij (Benji); - Uitgerekende datum MIN 2 weken. Dit omdat maar weinig tweelingen na 38 weken geboren worden. - Is de tweeling 1-eiig of 2-eiig? - Wat zijn de geslachten of wil je dit graag geheim houden? 2. Laat aanpassingen weten! Graag via PB (Benji).
Hier een update van naatje gisterochtend tijdens een controle opgenomen ivm hoge bloeddruk vandaag is ook gebleken dat ik veel te veel eiwitten in me urine heb kortom zwangerschapsvergiftging. Heb al 2 centimeter ontsluiting dus ballonetje heeft geen zin (komt eruit als 3cm is) dus morgenochtend weer toucheren en evt vliezen breken of een tamponnetje plaatsen.... Dit was wel even schrikken,maar vind dit stiekem wel blij want me lichaam is ook op! Morgen ben ik 35 weken. Tot zover de update als ik Benji meer weet laat ik dat gauw weten.
Ben beallen met 37 weken op de kop af. Ik ben ingeleid vanwege het protocol hier in het ziekenhuis. Enna kolven doen we niet aan het is echt alleen live voeden tis wat werk maar aan de andere kant is het wel echt kwalitie time met de boys. enne papa weet ondertussen dus ook hoe de de jongens bij mama aan moet leggen dus heerlijk tandemvoeden met de mannen en papa kan toch een beetje helpen en dat is wel heel erg makkelijk hoor als tie thuis is dus dames .Leer je man hoe de zijn kinderen bij mama aan kan leggen tis zo makkelijk.(en voor papa ook leuk voelt tie zijn eigen miss niet buiten gesloten.)
TWINMOMS TO BE... 01 Ladyfp - 14 november - Onbekend (?) 02 Benji- 1 december - Verrassing (2) 03 Naatje - 13 december - Verrassing (2) 04 Nikespits - 17 december - Meisje&Jongen (2) 05 Jijdaar - 23 januari - Verrassing (2) 06 Anjav - 9 februari - Jongen&Meisje (2) 07 Marlies74 - 22 februari - Jongen&Jongen (2) 08 Mams26 - 25 februari - Jongen&Jongen (1) 09 Linssiejj - 2 maart - Jongen&Meisje (2) 10 Kaki - 21 maart - Onbekend (2) 11 MaCi - 10 april - Verrassing (1) - met 34 wkn keizersnede i.v.m. 1-eiige tweeling 12 Marianne ivf - 13 april - Meisje&Meisje (1) 13 Sasje24 - 30 april - Onbekend (2) 14 Sas31 - 4 mei - Onbekend (2) 15 Miesemauw - 8 juni - Onbekend (2) BEING TWINMOMS... 01 Bosaatje - 22 augustus - 37+2 - K&J 02 Debbydeb - 23 augustus - 35+5 - F&T 03 Dewy - 26 augustus - 35+0 - Jaylinn&Danylo 04 Nummer10 - 17 september - 38+3 - L&J 05 Ikke175 - 10 oktober - 35+0 - Z&R 06 Latwin - 16 oktober - 37+6 - J&N 07 Moeke01 - 19 oktober - 37+4 - L&R 08 Sinja - 23 oktober - 38+0 - L&Q 09 Wolffin - 30 oktober - 37+6 - S&D 10 Mem81 - 11 november - 37+5 - S&J 11 Blinky - 13 november - 37+2 - Liam&Mitchel 12 Rally - 7 november - 37+0 - Cor&Floor 13 Fenyalara - 14 november - 36+6 - I&S Meisje&Meisje - 5 mama's Jongen&Meisje - 2 mama's Jongen&Jongen - 6 mama's BELANGRIJK: 1. Wil je ook op het lijstje staan? Stuur dan de volgende gegevens in een PB naar mij (Benji); - Uitgerekende datum MIN 2 weken. Dit omdat maar weinig tweelingen na 38 weken geboren worden. - Is de tweeling 1-eiig of 2-eiig? - Wat zijn de geslachten of wil je dit graag geheim houden? 2. Laat aanpassingen weten! Graag via PB (Benji).
hey benji je hebt het er maar druk mee. hier alles goed echt compleet genieten. lekker relaxed nog. kraamhulp vandaag voor het laatst morgen komt mam een dagje en dan 2 weken thuis met manlief. heerlijk. Voel me eigen nog niet fit door het vele bloedverlies tijdens de bevalling, maar gelukkig gisteren eindelijk ontlasting en mag ik extra ijzer gaan slikken. dus heb goede hoop. net ff een thuiskapper geregeld voor zaterdag en hopelijk morgen haren verven met mams daar wordt je weer mens van hihi.. onze meisjes doen het super goed. melden zich zelf voor hun fles en zijn verder vooral tevreden. ze slapen samen in een bedje vinden hun heerlijk en wij ook. liggen toch bij ons op kamer terwijl ik van te voren dacht dat ik dat niet zou willen. We hebben vannacht gewoon 8 u geslapen niet aan 1 stuk, maar wel geslapen en dat telt. meisjes komen rond 1 uur en dan om 4 uur en vanmorgen was papa bijna te laat op het werk omdat ze om 8 uur pas wilde wakker worden en lekker tegen elkaar aan kropen ipv om 7u.. gisteren wel even verdriet gehad omdat ik bijna flauw viel bij het eerste badje van iris. maar ja badjes genoeg en tijd zat. sorry voor het ego bericht. xxx
onze wereldwonders. als ik naar ze kijk denk ik steeds dat dat zo kan groeien en bestaan en van ons is totaal verliefd hihi
Wow en toen stond ik opeens op de 7e plek... hoop dat alles goed gaat @Naatje en dank je voor de update @Benjii
Owwwwwww zie het nu pas.... wat een plaatje @ fenyalara.... Daar gaan mijn hormonen weer, heb tranen in mijn ogen....
Fenyalara wat een plaatje zeg een genot om na te kijken en wat een leuke zusjes met de naam erop waar heb je die vandaan als ik vragen mag xxx benji
Dames wil jullie laten weten dat naatje bevallen is van 2 prachtige dochters zodra ze kan doe ze zelf hier haar verhaaltje zal morgen lijstje even updaten
Feny wat een mooie foto. benji wat spannend dat je een datum hebt.hee veel succes alvast. naatje nogmaals gefeliciteerd met jullie meiden! mutsjes hebben wij van simply colors.die konden we gratis bestellen via wij.ook met de naam op.het zijn donker roze.die van jou feny zijn van een andere site of niet?omdat ze zo licht roze zijn.
@Naatje: Gefeliciteerd!! @Fenyalara: mooi! *smelt* @Benji: alvast succes! Hopelijk verloopt het allemaal voorspoedig!
TWINMOMS TO BE... 01 Ladyfp - 14 november - Onbekend (?) 02 Benji- 1 december - Verrassing (2) 03 Nikespits - 17 december - Meisje&Jongen (2) 04 Jijdaar - 23 januari - Verrassing (2) 05 Anjav - 9 februari - Jongen&Meisje (2) 06 Marlies74 - 22 februari - Jongen&Jongen (2) 07 Mams26 - 25 februari - Jongen&Jongen (1) 08 Linssiejj - 2 maart - Jongen&Meisje (2) 09 Kaki - 21 maart - Onbekend (2) 10 MaCi - 10 april - Verrassing (1) - met 34 wkn keizersnede i.v.m. 1-eiige tweeling 11 Marianne ivf - 13 april - Meisje&Meisje (1) 12 Sasje24 - 30 april - Onbekend (2) 13 Sas31 - 4 mei - Onbekend (2) 14 Miesemauw - 8 juni - Onbekend (2) BEING TWINMOMS... 01 Bosaatje - 22 augustus - 37+2 - K&J 02 Debbydeb - 23 augustus - 35+5 - F&T 03 Dewy - 26 augustus - 35+0 - Jaylinn&Danylo 04 Nummer10 - 17 september - 38+3 - L&J 05 Ikke175 - 10 oktober - 35+0 - Z&R 06 Latwin - 16 oktober - 37+6 - J&N 07 Moeke01 - 19 oktober - 37+4 - L&R 08 Sinja - 23 oktober - 38+0 - L&Q 09 Wolffin - 30 oktober - 37+6 - S&D 10 Mem81 - 11 november - 37+5 - S&J 11 Blinky - 13 november - 37+2 - Liam&Mitchel 12 Rally - 7 november - 37+0 - Cor&Floor 13 Fenyalara - 14 november - 36+6 - I&S 14 Naatje - 22 november - 35+0 - F&I Meisje&Meisje - 6 mama's Jongen&Meisje - 2 mama's Jongen&Jongen - 6 mama's BELANGRIJK: 1. Wil je ook op het lijstje staan? Stuur dan de volgende gegevens in een PB naar mij (Benji); - Uitgerekende datum MIN 2 weken. Dit omdat maar weinig tweelingen na 38 weken geboren worden. - Is de tweeling 1-eiig of 2-eiig? - Wat zijn de geslachten of wil je dit graag geheim houden? 2. Laat aanpassingen weten! Graag via PB (Benji).