zwanger van een tweeling

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door moeke01, 25 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dewy

dewy Actief lid

4 apr 2012
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Naatje gefeliciteerd met jullie mooie meisjes. Geniet ervan!

Hier gaat het ondertussen een stuk beter. Danylo huilde vaak van de honger. Nu maandag naar de dieetiste want hij vraagt om teveel voeding. Hij vraagt nu 4x 165cc en 2x 200cc waarvan hij door 2 flessen rijstebloem krijgt en hier nog niet genoeg aan heeft. Het vervelende is dat hij een km allergie heeft en dus niet op voeding voor hongerige baby's gezet kan worden dus ben benieuwd waar ze maandag mee gaan komen.

Jaylinn doet het zoals altijd super.

2. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Wouw fenyalara wat een plaatje die twee kleintjes zo bij elkaar!

Naatje gefeliciteerd!

3. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Naatje: gefeliciteerd met je wondertjes!!

4. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Bedankt iedereen voor de felicitaties! Heb nu eindelijk eens de energie om wat te typen..

Afgelopen dinsdag dus opgenomen ivm te hoge bloeddruk, moest ook urine inleveren. Naar aanleiding daarvan moest ik m'n urine 24 uur sparen zodat ze dit konden laten onderzoeken. Woensdag kreeg ik de uitslag; per 24 uur mag je max. 0,3 gram eiwit in je urine hebben en ik had er 9,1 gram.. Te veel dus! Ondertussen zat er overal vocht in m'n lichaam. Volgens de gyn. was de enige oplossing om te gaan bevallen dus wilde ze me direct inleiden met een ballonnetje. Alleen bleek dat ik al 2cm ontsluiting had en een ballonnetje dus geen zin had want die zou bij 3cm er al uit komen. Het plan was dus om donderdag weer een inwendig onderzoek te houden en naar aanleiding daarvan de vliezen te breken of een tamponnetje te plaatsen.

Donderdagochtend eerst hartfilmpje gemaakt en hieruit bleek dat kindje 2 een constante hartslag had zonder pieken en dalen en dit duurde langer dan een ruime uur. De gyn. heeft toen besloten om een spoedkeizersnede uit te voeren en toen ging het allemaal heel snel... De donderdag en vrijdag was ik helemaal van de wereld omdat ik dus zo ziek was van de zwangerschapsvergiftiging (zat tegen HELLP-syndroom aan).. Alles ging langs me heen.. Gisteren was de eerste dag dat ik me goed voelde en vandaag wordt hopelijk een nog betere dag =)

Fotootjes zal ik binnenkort in m'n albumpje plaatsen..

5. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Tjee wat een verhaal. Hoop dat je snel opknapt. En kan gaan genieten.

6. fenyalara

fenyalara Actief lid

28 jul 2009
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    onze mutsjes zijn idd van een andere site we hebben ook witte met roze naam. als iemand interresse heeft zal ik adres wel ff opzoeken..

Bijgevoegde bestanden:

7. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat heb je toch schattige kids feny. Echt mooie meisjes met veel haar.

Naatje heftig zeg. Gelukkig gaat het allemaal wat beter met je.

Benji, ik ben heel benieuwd wanneer het bij jou gaat gebeuren die ks... wel spannend want je bent gewoon al 37 weken geweest. Echt goed volgehouden zeg!

Hoe gaat het hier... de dames doen het hartstikke goed. Ze beginnen nu ook wat meer haar te krijgen.. hihi..
    Morgen voor de 1e keer naar het cb en dan krijgen ze hun 1e prikjes.
    de tijd gaat wel echt snel vind ik. Onze meiden zijn gewoon alweer 1,5 maand! En vandaag precies 3 weken thuis :D Ze zijn vrij makkelijk en huilen alleen als ze honger hebben, een volle luier hebben of pijn. Pijn hebben ze eigenlijk nooit alleen als er een boer dwars zit.. dan kneuteren ze meer als dat ze huilen eigenlijk. Gisteravond had er 1 een nachtmerrie geloof ik. Helemaal overstuur aan het slapen. Was eerst nog niet wakker te krijgen door papa. Uiteindelijk is het toch gelukt. Ikzelf was beneden maar hoorde het door de babyfoon. Kei zielig. De andere dame slaapt er ook nog gewoon doorheen.. hihi...

Ze hebben allebei een ander karakter. 1 is vrij rustig en de ander is een pittige dame. Lijkt op mij ;) de rustige dame krijgt nu al 3 weken ijzer toegediend 3x per dag. Dat vind ze niet lekker en trekt er dan zo'n vies gezicht bij. Best schattig. Dit moet ze 3 maanden gebruiken dus nog iets langer dan 2 maanden te gaan.

Volgende week weer naar de kinderarts. Kijken of ze weer goed gekeurd worden.

Moeten er nog meer bevallen dames naar de kinderarts met de kids?
    Wij moeten zowiezo zeker tot een jaar daarheen.
    En krijgen jullie kids ( die flesvoeding krijgen ) ook speciale voeding? Hier wel maar dat komt omdat ze prematuur en dysmatuur waren.

Dewy bij jou waren ze ook dysmatuur toch?

8. dewy

dewy Actief lid

4 apr 2012
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee bij mij niet dysmatuur wel prematuur. Danylo en Jaylinn zaten allebei op de curve voor 35 weken. Maar ik ben alleen nog met Danylo onder controle van de kinderarts ivm zijn koemelk allergie/ lactose intolerantie en zijn reflux. Maar ook met hem hoef ik nog maar om de 3 maanden. Hij krijgt wel speciale voeding de friso allergy care.

9. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Hey meiden,

Alles goed met jullie? Hier wat last van mijn bekken maar ik heb gelukkig een goede bekkenpeut gevonden. En ze is ook nog eens super lief.

Controle gehad en de jongens doen het prima en liggen mooi op groei. En mijn bloeddruk is mooi laag dus geen klagen.

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hier ook vandaag een extra groeiecho gehad en ze liggen beiden goed op schema ;)
    geslachten weten we nog niet....nog even verrassing tot de 20 weken echo ;)

11. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    @Sasje vind je dat niet frustie? Ik wilde het zo graag weten en moest ook echt wachten tot de 20 weken echo... Wanneer heb je die? Nog voor de kerst????

12. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    Hier gaat ook alles nog goed heb wel flink last van bekken maarja nog eventjes volhouden

Sas heb ik ook gehad dat ik echt moest wachten tot 20 weken echo en toen was het nog steeds niet allebei voor 100% zekerheid dat kwam later toen heb ik elke keer gevraagd of ze effe wouden kijken hihi nou ik hoop dat het straks voor jouw duidelijk is

13. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sas, wat vervelend dat je zolang moet wachten. Ook ik moest wachten tot de 20 weken echo. Hopelijk is het dan wel duidelijk.

Marlies, wat fijn dat je je zo goed voelt bij de bekken therapeut. Hopelijk helpt het een beetje en heb je niet meer zoveel last.

Benji, Spannend zeg. Jou ukkies zul je ook snel in je armen hebben...

Hier alles goed. De dames doen het super en zijn goed aangekomen na 12 dagen tijd. 1tje heeft de 2,5 kilo behaald en de ander de 3 kilo. Gaat goed dus :D Ze hebben hun 1e prikjes gehad. Zo zielig. Ik kan er goed tegen maar 1tje zette het op zo'n gillen! Kei sneu. Maar ze was snel stil toen ze weer bij mama was ;)

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden

om eerlijk te zijn weet ik het wel al maar door mis communucatie met vriend weet hij het dus nog niet omdat hij er niet bij was...en nu hebben we dus ruzie :( begrijpelijk ook maar terug draaien kan ik het nu niet....dus het blijft nu nog even een surprise totdat hij het weet!

15. MaCi

MaCi Actief lid

27 mei 2008
    332
    0
    0
    Ik heb even getwijfeld of ik t geslacht wilde weten, maar mijn man was zo resoluut dat hij het niet wilde weten. Nu weet ik ook zeker dat we ons willen laten verrassen!

16. MaCi

MaCi Actief lid

27 mei 2008
    332
    0
    0
    @sasje24: Moet je nu tot de 20 weken echo wachten? Is het moeilijk om het nu niet aan je man te verklappen? Hopelijk is de ruzie weer wat gezakt...

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hij weet het nu nog niet of hij het uberhaupt wel wil weten...puur om mij te dwarsbomen :(
    dus we wachten maar gewoon af....

18. MaCi

MaCi Actief lid

27 mei 2008
    332
    0
    0
    Hmmm, dat is vervelend... Hopelijk komen jullie er snel samen uit!

19. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sas, wat vervelend zeg dat jullie hier nu ruzie over hebben. Hopelijk is het snel opgelost. En niet leuk van je vriend dat hij je wil dwarsbomen als hij het echt niet wilt weten. Je kunt je hormonen de schuld geven ;) hihi... geintje. Hopelijk komen jullie er samen uit.

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    Ja komt goed...hebben beiden onze harten gelucht...en denk 20 wkn echo dat hij het ook wilt weten..

Deel Deze Pagina