Marianne: wat een onzekerheid weer! Bah. Ik ga heel hard voor je duimen dat alles goed komt met je 2 ukkies. Heel veel sterkte meid! Olivier: welkom hier! Ben je op de natuurlijke manier zwanger van een tweeling of ook via de mmm? Ik vond de tijd naar de 20 weken echo ook zo lang, haha. En jouw hb is hetzelfde als dat van mij. Was ook altijd te laag, en toen ook 8,6. Maar die is best al wat gedaald in de weken erna. Paar weken geleden zat ik nog net boven de 7. Dus wel goed je vitamines nemen. Helpt bij mij ook, want hij was nu niet meer gedaald.
welkom en van harte gefeliciteerd olivier!! terwijl ik hier ziet te lezen en te typen voel ik 1tje heel druk bewegen hihi
@olivier welkom hier als je vragen of dingen wilt delen mag altijd marianne mijn duimen draaien voor jullie en er brand een kaarsje hoop dat jullie positief nieuws krijgen en dat jullie meisjes er mogen komen hele dikke digitale knuffel van mij
Hee meiden, even een snel bericht. Vanochtend na controle opgenomen. Mijn harde buiken hebben namelijk effect op mijn baarmoedermond. Was vorige week nog 3.7 en bij controle 2.6 en 2 uur later nog wat kleiner. Krijg nu voor zekerheid longrijping en weeremmers omdat ze bang zijn voor weeen. Laatste registratie van activiteit baarmoeder en eindjes was goed. Na 48 uur stoppen ze infuus en dan is het afwachten. Voel me verder goed, geen pijn etc. Dus was erg verbaasd.
Dames sorry dat ik zolang niet meer ben geweest. Nu erg druk met kraamvisite, kinderarts, cb enz... Ik lees hier echt hele nare dingen zeg. Een zwangerschap die niet zo mocht zijn... een operatie... pff.. heavy zeg.. en dat gaat zo maar door. Marianne heel veel succes meid. Nieuwe mama's welkom! Hier gaat verder alles goed.. Gister naar de HAP geweest voor ons kleinste meisje. Die kon niet meer goed ademen en ik was best in paniek.. normaal ben ik helemaal niet zo. Ze snakte naar lucht en het leek alsof er iets in haar keeltje zat.. blijkbaar is dit ook zo geweest. Bij de HAP ging het weer wat beter. Ze lachtte weer en bewoog ook wat meer. Wel nog wat hoesten. De arts denkt dat er voeding omhoog is gekomen en icm slijm dat het is vast blijven hangen. Dit heeft 2 uur geduurd maar man.. wat is dat beangstigend. Nu gaat het wel weer met haar.. Dames die wat klachten hebben, heel veel succes en hopelijk komt alles goed. Ik ga weer verder en ik kom heel snel weer terug. en dan blijf ik ook wat vaker hangen hier.. sorry voor de weinige berichtjes maar ik ga echt mijn best doen!
Hallo meiden, Gaat alles goed met iedereen?? Wij hebben van de week te horen gekregen dat wij 2 meisjes verwachten!!!! We zijn er zo blij mee...we hebben al een mooie dochter en straks ineens 3 hihi raar idee hoor!! Ik Begin alleen nu al heel veel lichamelijke klachten te krijgen!! Ik heb heel erg last van mijn rechterbeen ivm spataders. Ik heb al kousen laten meten maar hoor er maar niks van en als ik ze bel zijn ze er niet!!! Verder (misschien dat iemand hier dat herkent) Heb ik heel erg last van mijn lies/schaamstreek! Af en toe is dit helemaal dik en het doet zo`n pijn!! Volgens de arts is dit bandenpijn maar ik wist niet dat dat ook zo dik werdt??? Nou ja dit was het wel weer zo`n beetje. 10 Januari hebben wij de 20 weken echo...heel erg spannend!!! Veel liefs
De harde buiken zijn rustig en heb ook geen wee activiteit gehad of pijn bij de harde buiken en zo heel veel kwamen ze niet. Heb goede hoop. De kleintjes zijn in ieder geval voorbereid mochten ze komen Vanmiddag infuus eruit en dan afwachten. Hoop dat ik morgen of dinsdag naar huis mag
Hallo dames Jeetje wat gebeurd er hier veel hopelijk gaat alles goed ik heb even een vraagje sinds 2 weken heb ik het zo benauwd bij alles wat ik doe ik vind het zelf een beetje eng ik werk nog 3 ochtenden in de week (thuiszorg) maar vind dit echt al zwaar ook mijn buik is gevoelig en hard wat zouden jullie doen ik mag maandag voor de 20 weken echo en wil het dan ook even vragen maar met mijn werk in deze tijd ik vind het ook zo vervelend om mijn collega's lastig te vallen Zijn jullie ook zo benauwd? Groetjes Saskia
@sas31 Benauwdheid heb ik ook gehad heel erg zelfs met een hoge hartslag dat wil je niet weten. Heb er 5 uren voor op de verlos gelegen toen ik 25 weken was. Toen is me wel dringend gevraagd of ik nog werkte... Nou nee dus dat was mooi anders had ik per direct moeten stoppen. Ik snap dat het vervelend is in deze tijd van het jaar maar ik zou het wel aangeven. Je draagt niet 1 maar 2 kindjes bij je! Het hoeft niet iets te zijn maar toch vraag er wel even naar morgen. veel succes bij je 20 weken echo! @Romy wat leuk twee meiden! Nu kun je gericht aan het sjoppen he? Jij ook succes bij de 20 weken echo!
goedemorgen meiden, oh fijn lees ook goede berichten!! hopelijk ben je met de kerstdagen thuis! @benauwdheid nee dat heb ik niet......maar idd ff navragen!
Linsiej: ik hoop ook dat je snel naar huis mag! Blijkbaar hebben toch meer meiden al vroeg die weeën activiteit. Benauwdheid herken ik ook niet. Wel nog steeds die pijn aan mn ribben. En ons mannetje ligt ooit zo hoog, dat ie gewoon mn maag opzij duwt, en vol tegen mn middenrif ligt. Vooral 's nachts. Heel erg vervelend!!
@sas ik ben ook erg benauwd. Vanmiddag zo erg dat dokter is geweest, komt door de grootte van mijn buik begint te drukken Ik hoor inderdaad ook veel meiden die rond deze week in ziekenhuis liggen met tweeling. Gelukkig bij mij geen wee activiteit gezien. Moet nog wel blijven en misschien mag ik in de loop van woensdag naar huis maar dat is afwachten.