Jij bent met hulp van Clomid zwanger geraakt zie ik? Ik heb verder niks gebruikt en tweelingen komen in de familie niet voor verder dus het zal wel niet. Maar vind het wel verdacht dat ik best heel misselijk ben en ook nog eens erg vroeg een heel duidelijke test heb..
Ik teste zo ongeveer 2 dagen voor mijn NOD. Zit hier ook niet in de familie. Speling der natuur want 3 maanden na stoppen pil al zwanger en meteen twins. Maar niet een dag misselijk geweest.
ik ook niet echt misselijk geweest, misschien paar x, maar niet erg en ook niet overgegeven. ja ik ben met clomid zwanger geworden, maar ook dan is kans op tweeling niet supergroot.
Mamadaisy: mijn test zag er op 8dpo ook zo uit. En het is idd een hele duidelijke test voor die termijn. Maar ik weet niet of het iets zegt.
Hallo dames Hier vandaag even een eng moment gehad ik wou heel even wat ruilen bij de prenatal maar dat ging even anders ik viel bijna 2 keer flauw, gelukkig was mijn man erbij. Snel naar huis en het ziekenhuis gebeld we mochten gelijk even langs komen. De kindjes doen het goed maar mijn bloeddruk en ijzergehalte waren telaag waardoor ik het nu soms zo benauwd ben en dus ook bijna flauw viel. De opdracht is nu rustig aan doen goed eten en drinken en doorgaan met de ijzertabletten maar ik ben wel even wakker geschud en zal me dus nog iets rustiger gaan houden.
@hier vanmorgen naar zh geweest....had weer erge pijn dus vertrouwde het niet helemaal en mocht meteen komen. blijkt erge bandenpijn te zijn dus kan de bekkenband niet meer om op dit moment omdat deze juist daar drukt. extra echo gekregen en alles was in orde met de smurfjes
Ben niet zo actief geweest met berichtjes posten, wel lezen. Maar voordat ik hier zomaar verdwijn wil ik wel laten weten dat 2e kerstdag een getekende dag in mn leven zal zijn. Met 19+1 zwanger te zijn is Zoontje 1 dood geboren, de volgende dag zoontje 2. We hebben van beide afscheid genomen. Ik lig op het moment nog in het zkh te herstellen van de 2e curretage in 2 dagen tijd .... Zucht. Onze wereld is nu even in elkaar gestort en we zijn intens verdrietig... De verhalen van nieuwe zwangerschappen geven wel hoop dus daar houd ik me aan vast. Eerst verwerken ..... Ik wens alle dames een voorspoedige zwangerschap. Koester je wondertjes....
Jee cleetje, ik kom toevallig even spieken in dit topic en lees jouw berichtje. Wat VRESELIJK dat jullie dit mee hebben moeten maken zeg! 2e kerstdag zal nooit meer als anders zijn Héél veel sterkte om dit grote verlies een plekje te geven!
Cleetje: Jezus, wat vreselijk!!! Ik heb er geen woorden voor... Heel erg veel sterkte met dit grote verlies!
jeetje wat een bericht krijg het er koud van!!! oh meiden wat is een tweeling zwangerschap toch kwetsbaar he!!! ik snap wel dat ze het beleid gaan aanpassen omtrent tp's!!!
@ Cleetje, Wat een ontzettend naar nieuws. Gefeliciteerd met je zoontjes, maar daarbij ook gecondoleerd met jullie grote verlies. Heel veel sterkte...
Cleetje.....jeetje meid, ik schrik me dood!! Wat een verschrikkelijk bericht zeg!!! Jullie kerst zal inderdaad nooit meer hetzelfde zijn! Neem de tijd om dit verlies te verwerken en daarbij wil ik je heel erg veel sterkte en kracht wensen. Dikke knuffel
ow luiertas hihi die heb ik ook nog niet kan ik wel eens voor mijn verjaardag vragen enne nog allemaal de beste wensen!!!