krijgen jullie niet 1 keer per maand een groeiecho?? ik heb met 16 wkn toen ook een hele uitgebreide echo gehad dus was eigenlijk niet meer bang voor de 20 wkn echo.....en ik krijg eigenlijk al vanaf de 7e week om de 2 weken een echo.....ene week bij de gyn en de andere week bij echoscopiste voor groei te checken....nu heb ik toevallig met 24 en 26 wkn groeiechos gepland staan....
ik krijg bij elke controle groeiecho. Eerst om de 4 weken, toen om de 3 en nu zat de controle op 2 weken. Lig nu in ziekenhuis dus controles hoef ik voorlopig niet heen. Groeiecho wel gehad eergisteren en groeien nog steeds goed door.
Ik krijg pas vanaf 24 weken ofzo een groei echo. Ik heb er pas 3 gehad. As woensdag weer 1. Ik krijg wel bij elke controle een echo, maar das meer om te kijken of ze genoeg vruchtwater hebben, en dan laten ze de hartjes even horen.
Romey hoe was de echo? Ik lees het al.. hihi.. wat fijn dat alles goed is met de kids Spannend is zo'n echo he... hier ook heel opgelucht toen alles goed bleek te zijn.. je leeft zo in spanning. Mijn vriend heeft een hart afwijking en zijn vader ook en daar nog meer broers van, en dat van zijn vader en broers is erfelijk en kan overgedragen worden dus was toch wel spannend... maar gelukkig hebben de dames een gezond hartje.. Hopelijk blijft dat ook zo! Anjav en de rest, eigenlijk best belachelijk dat je zolang door moet lopen he. Hier in het zh zeiden ze meteen... max 38 weken omdat het risico na de 38 weken te groot is om de kids te laten zitten. Omdat je bm toch al ongeveer 5 weken voorloopt met een tweeling op een eenling zwangerschap, willen ze het risico niet lopen op dood geboorte of overlijden in de buik. Ik zou me ook niet gerust voelen op doorlopen met 40 weken... Hopelijk komen jullie kindjes rond de 38 weken.. dat is een mooi termijn. En wat verschrikkelijk voor die vrienden van je Anjav. Zal voor hun ook wel moeilijk zijn denk ik om wel gezonde kindjes geboren te zien worden. Hebben ze daarna nog wel kids gekregen? Heftig hoor. Marlies, helaas zegt een buik niks over de groei van de kindjes. mijn buik groeide als kool! En de kids waren veel te klein ( 1640 & 1775 gram met 35 weken ) Dus vandaar een geplande ks. Sasje, ik kreeg heel vaak een groei echo, maar een 20 weken echo is zoveel spannender. Daar kijken ze echt naar afwijkingen en dat is met een groei echo niet. Lindsiej hoe is het nu met je? Weeën nog niet op gang? Dat dat nog maar een aantal weken wegblijft.
Meiden. Afgelopen week veel te vroeg bevallen. 31.5. Liggen in een academisch ziekenhuis. Maar so far so good. Kindjes zijn stabiel. Hier laat ik het even bij. Laat ze zitten en groeien meiden en ik kom af en toe wel dudek kijken .
Jeetje marlies! Heftig!! Maar natuurlijk ook van harte gefeliciteerd! Fijn dat de kindjes stabiel zijn! Hopelijk alleen nog maar vooruitgang! Heel veel sterkte de komende tijd!
hier nog steeds geen echte weeën gehad. Wel voorweeën etc maar dat zegt niks kan nog weken duren voordat ze komen. Heb wel continu harde buiken. Baarmoedermond was weer langer tussen 1.8 - 2.3. Dus weer netjes. Ik word wel gek van onzekerheid.
Marlies: heftig meid! Maar gefeliciteerd met je kindjes! Hopelijk doen ze het super, en mogen ze snel naar het andere zkh. Heel veel succes en sterkte! Ikke: allebei die vrienden hebben daarna een gezond kindje gekregen ja. Maar hun zwangerschappen waren super spannend. Veel angst enzo. Maar gelukkig ging alles goed.
marlies van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindjes!!! hopelijk mogen jullie snel over naar een ander zh!!!
Marlies van harte gefeliciteerd met je meisjes dat allesmaar goed gegaan is met de bevalling geniet van je meisjes dat ze gauw dichterbij mogen komen te liggen xxx
@ Sasje24, ik krijg elke 2 weken een echo tijdens mijn controle en dan wordt ook naar de groei gekeken. maar een 20 weken echo vindt ik toch wel even iets spannender omdat ze dan ook alle organen e.d. nakijken. @ Marlies74, heftig hoor meid!! Hopen dat alles goed mag blijven gaan....maar het lijkt me ook wel heel erg bijzonder om je baby`s zo klein te zien?? Sterkte en natuurlijk gefeliciteerd!!! Hier gaat alles goed, allen krijg ik steeds meer "klachten". meer kwaaltjes zijn het maar wel vervelend. Liefs
Marlies, gefeliciteerd zeg!!! dat ze maar gauw gezond mee naar huis mogen!! Hier krijg ik elke 2 weken echo en afspraak bij de gyn, vandag weer gehad baby a is 1660 gram ongeveer en baby b 1820 ongeveer, dus ze groeien netjes. Helaas ligt a nu in stuit en b er dwars bovenop, dus ze moeten nog gauw even draaien!!! Dus muziek onderaan de buik houden, ze streng toe spreken en bidden!!!!
Ik heb vanaf gister echt vreselijke banden pijn aan de linker kant. Zo erg, dat ik er niet van kan lopen. Ik krijg mn linker been dan niet opgetild. Zo'n stekende pijn in mijn lies en schaambot krijg ik dan. Hebben jullie daar tips voor? En misschien ook voor die pijnlijke ribben? Of hebben jullie dat allemaal niet (gehad)?
anja vervelend die bandenpijn ik heb het voor een tijd terug ook extreem erg rechts gehad...ben toen op zaterdag naar het zh gegaan zon pijn had ik en ik niet wist wat het was....daar zeiden ze toen een kruik op doen en ja me paracethemol bij veel pijn!
Sasje: hm, er is niet veel aan te doen dus? Maar ben vandaag weer voor de echo geweest, en de kindjes zijn best fors, dus het is niet gek dat ik zo'n last heb. Ze wegen allebei ongeveer al 2500 gram, en ik moet nog even... Ik ben echt de enige waarbij ik lees dat de kindjes groot zijn. Alle andere kindjes liggen allemaal onder het normale gewicht... Zo vreemd... en eng... Want het word me nu echt super zwaar.
Bandenpijn heb ik ook, niet fijn Ben weer lekker thuis. Alles was stabiel. Baarmoedermond was 1.8 dus gelukkig weer wat langer en ook stabiel. Vrijdag controle eigen ziekenhuis. Mijn jongetje ligt qua groei boven gemiddelde en mijn meisje er iets onder. Laatste groeiecho was 31-12. Volgende staat vrijdag. Wat kunnen die kleintjes trappen zeg. Liggen beide met hoofd beneden.
Wat fijn, dat je weer lekker thuis bent. Nu wel heel veel rust houden hè!! Bij ons is het precies andersom. Ons meisje ligt iets boven het gemiddeld, en ons jongetje er iets onder. Maar die van jou zijn dus ook niet zo super klein? Wat wogen ze de laatste keer? En hier liggen ze ook beide in hoofdligging. En ze kunnen echt hard trappen hè!! Pfff...