zwanger van een tweeling

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door moeke01, 25 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Anjav nog ff volhouden meid! Je bent bijna 37 weken.
    Gaat het nog een beetje?

Linsiejj jemig balen dat het allemaal zo moeizaam verloopt bij jou. Jij kent het zh nu ook wel van binnen en van buiten. Hopelijk blijven de ukkies nog ff zitten. Wel fijn dat je in ieder geval de 33 weken hebt gehaald. Kop op meid... op naar de 34..

Marlies wat goed van je kids zeg! En wat doen ze het goed! Ze groeien kei goed! Fijn dat ze nu in jullie eigen zh liggen... ze gaan altijd van de uitgerekende datum uit maar ik hoop voor jullie dat het toch wat eerder is... Onze dames mochten gelukkig met 38,6 naar huis... Hopelijk maken ze het zo goed dat ze over paar weken naar huis mogen.. ik duim voor jullie. Wel fijn dat je een update hebt gegeven. Dus geheel onverwachts dat er 1 vlies brak... knap van je dat je zo rustig bent gebleven!

Sarah gefeliciteerd! Hopelijk alles goed?

Sas, doe rustig aan he meid.

Hier gaat alles goed.. de dames doen het super.. morgen naar het cb voor de 3e prikjes.. ben ook wel benieuwd wat ze wegen.. ik denk rond de 3750 & 4300 gram...
    Met moeders gaat het ook goed.
    Ik werd gek dat de overtollige kilo's eraan bleven zitten dus ben sinds 3 weken aan het dieten.. en het gaat best goed.. Nog ff volhouden en dan hoop ik over een maand of 2 mijn oude gewicht weer terug te hebben. Ik hoop natuurlijk eerder maar trek er nu nog maar zolang voor uit.. hihi..

Hoe gaat het verder met iedereen?

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    had helemaal het verhaal van marlies gemist!
    fijn dat jullie naar eigen zh over mogen!!!!
    en volgens mijn gyn begint tweelingzwangerschap toch al vaak uit zichzelf rondom de 36 weken...dus 35 is toch netjes? of vonden ze dat schrikbarend??

hier gaat het nog niet echt veel beter....zodra ik iets doe meteen harde buiken.....eigenlijk zodra ik opsta al :( worden nog lange weken op deze manier pff

3. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Sasje24 ik ben bevallen met 31.5 en niet met 35 weken. Kan vandaag vol trots melden dat de mannen al 1920 en 1945 gr wegen!!!!

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ow sorry dat is idd te vroeg :) en wat goed dat ze het zo goed doen!!!

5. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    mooie gewichten Marlies!

Ja de laatste weken gaan op en af hier, gelukkig merken de kindjes er niks van. Het is zwaar, maar wat zijn een paar weekjes nou. Ik ga mijn gynaecoloog ook maar eens voor de zekerheid vragen wat hij van plan is als ze niet vanzelf komen. Kan me niet voorstellen dat ze nog lang blijven zitten want mijn buik rommelt steeds .
    Tweelingzwangerschap is nou eenmaal zwaarder en daar hadden ze me voor gewaarschuwd.

6. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ikke: het begint echt te zwaar te worden hoor...
    Ik kan niet lang zitten, niet lang staan door het vocht, en maar een half uurtje op 1 zij liggen...
    Ik snap niet waarom ze niet willen komen. Ze zijn echt groot voor een tweeling, en mn buik staat op knappen.
    Maar goed, hopelijk hebben ze vrijdag een plan van aanpak voor me.

Hoeveel kilo ben je eigenlijk aangekomen dan?
    Wel fijn dat het je nu lukt om wat af te vallen. Knap hoor!

7. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sasje: je mag ook niks doen. Alleen douchen en naar wc.
    Dat zeiden ze toen tegen mij.
    En dat is super moeilijk, maar ik heb daarna een paar weken echt een heel stuk minder harde buiken gehad.

Overigens krijg ik ook om de haverklap een harde buik, maar ze zitten toch nog steeds stug in mijn buik, haha.

8. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    haha Anja wat een eigenwijze kindjes he dat ze er niet uit willen. Hier weinig last van harde buik, heel gek. Stilte voor de storm. Kindjes halen volgens mij de gekste fratsen uit in mijn buik. Had zelf nooit gedacht ze zo lang in mijn buik te kunnen houden. Ben benieuwd of de gynaecoloog in gaat grijpen bij je, zou wel fijn zijn. Is geen doen meer zo.
    Bij mij gaat het de ene dag beter dan de andere. Vandaag weet doodmoe dus dat wordt lekker in bed blijven.

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    jaa daaag ik heb geen tijd op dit moment om de hele dag te rusten hoor moet kamertje enz klaar maken ;)

10. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Wauw, wat zijn jullie al ver allemaal.
    Sommige zelfs al bevallen.
    Ik zit nog niet eens op de helft :p

Hoe gaat het met iedereen ?

11. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    er zitten ook wat dames bij die minder ver zijn volgens mij :)!
    Wat leuk ook een tweeling!
    Hoe voel jij je?

Hier zijn de laatste loodjes erg zwaar.

12. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    en Sas de hele dag rusten lijkt mij ook niet echt nodig, doe ik ook niet.
    Maar zou het wel rustig aan doen. Ik ging ook vrolijk door met leuker behalve met werken dat lukte me bijna niet meer rond die termijn. Als je nu al beetje bij beetje rustig aan gaat doen dan zullen de laatste weken misschien niet zo zwaar zijn.

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nou ik doe al werkelijk helemaal niks op een dag hoor :(
    ik plan als ik al iets moet maar 1 ding per dag en ga verplicht iedere avond rond 8 uur naar bed zodat ik plat kan liggen en van daaruit tv kan kijken!!
    ik kan zelf ook helemaal niet veel meer een hele dag shoppen of 2 uurtjes shoppen zit er helaas al niet meer in :(
    baal er wel van...had toch wel iets heel anders verwacht van zwanger zijn maar helaas het is niet anders dus doe maar alles op slakkentempo.....maar goed ik zal toch ook ff een keer naar de winkel moeten om eten te halen enz...en dan doe ik de grote boodschappen al samen met vriend zodat ik nergens mee hoef te slepen....

14. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Ik herken je verhaal. Ik kon rond die tijd ook bijna niets meer. Zo frustrerend als je normaal gesproken alles kan en doet. Als ik even naar de winkel liep dan moest ik vaak half terug strompelen omdat mijn lichaam het te zwaar vond. Zwanger zijn gaat niet over rozen (ik zeg steeds over de doornen van de rozen haha). Na mijn eerste opname met 27+5 kon ik bijna niets meer en nu kan ik alleen nog naar de winkel etc in de rolstoel omdat ik niet lang kan staan.
    hetgeen dat mij op de been houd is dat ik weet wat voor wonder het is om een kindje te mogen krijgen, laat staan twee prachtige kleine kindjes. Voor mijn twee kleintjes heb ik nu alles over ook al is het de ene dag makkelijker dan de andere.
    Komt goed meid!

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja ik weet het en dat probeer ik me ook voor ogen te houden, maar vind het sommige dagen wel heel moeilijk en maakt het me er verdrietig....zon lange weg af moeten leggen om uberhaupt zwanger te kunnen worden, en alle ellende wat we daarbij al hebben gehad ook ik zo erg gehoopt op een zwangerschap waarbij ik niks te klagen zo hebben...maar helaas ook dit is ons niet gegund...dus zie ook wel enorm op tegen de bevalling....want altijd alles wat mis kon gaan, is mis gegaan bij ons...dus waarom zou een bevalling wel goed gaan verlopen...dus ik hoop echt heel erg dat ik ee keizersnede mag krijgen!!!

16. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    zo herkenbaar.. Ik heb nu echt zoiets na alle ellende van de laatste tijd kom maar op met die bevalling. Soms denk ik ook van zal die wel goed gaan. Maar ik moet positief blijven anders stort ik straks nog in.

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ow ja ik weet het...ik probeer ook positief te blijven...maar wat als blijft er ook door mijn hoofd spoken!!
    ik zal het me zelf nooit vergeven....dus ik wil dit gevoel ook nog wel delen met mijn gyn en kijken hoe hij er tegenaan kijkt om een ks te doen!

18. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    @linssiejj: Op zich gaat alles wel goed hier.
    Buikje begint al lekker rond te worden.
    Misselijkheid was een paar weken geleden het ergst.
    12 februari mag ik voor de termijnecho (12 weken)
    En 12 maart weer een echo met 16 weken.
    Hopelijk kunnen ze dan al iets van het geslacht zien.

Zal zwaar worden de laatste lootjes in de zomer.
    Zeker omdat ik niet weet hoe ik erbij loop met mijn verjaardag.
    2 Augustus, dan ben ik 36 weken.
    Dus ik denk dat ik dan niet echt mobiel meer ben haha :p
    Of wie weet ben ik dan al bevallen, of lig ik in het ziekenhuis met m'n verjaardag.

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ben je zwanger van een eiig of twee eiig baby??
    en krijg je in die 4 wkn tussen tijd geen controle?

20. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    Twee-eiig.
    En volgens mij krijg ik tussen die 4 weken geen controle meer.

Deel Deze Pagina