Ik werd in het begin ook om de 4 weken gecontroleerd en dat werd steeds meer uitgebreid. Nu zit ik op elke week. Morgen weer controle. Leuk 2 eiig . Ik ben gelukkig nooit echt misselijk geweest in het begin, alleen extreme vermoeidheid, rugpijn en extreem duizelig.
ow ik ben tot de 15 weken doodziek geweest heb zelfs toen opname gehad met 7 weken zwangerschap en met de 11 weken nogmaals bijna hierbij ff een spam buikfoto.... enne controle ik heb vanaf de 7 weken iedere 2 weken controle gehad....
mooie buik! Baby's groeien goed . Mijn bloeddruk was wel wat hoger dan normaal dus dat moeten we in de gaten houden. Ik hoef gelukkig ook maar tot 37 weken als de baby's niet zelf komen. Wat een opluchting.
Linsiejj ze zitten er nog steeds Wat fijn! Sas ik snap heel goed dat het moeilijk is om niks te doen. Ik vond dat ook en deed ook al heeeeeeeeeel rustig aan. Ik had dan wel andere klachten.. of ja.. klachten.. eigenlijk niet.. alleen de kids groeide niet dus dat zou met rust verholpen moeten worden. Dus omdat ze nog niet groeide.. belande ik in het zh.. toen was het dus echt niks meer doen he.. niet meer naar huis.. dus ook geen kinderkamertje maken.. geen boodschappen doen.. enz enz.. Ik moet zeggen dat ik wist dat de kans erg groot was dat de kids zich eerder zouden melden of dat je in het ziekenhuis beland. Wij hadden de kamer klaar met 20 weken... eigenlijk was alles klaar... de spullen gekocht met 15 weken en alles was er rond week 19... in 2 dagen tijd hebben we alles opgezet.. behalve de box.. die in week 28.. ja het is vroeg.. maar met 31 weken lag ik in het zh... ik was zo blij dat ik alles mee af heb gemaakt. Dus echt meid.. doe rustig aan.. je wilt veel liever thuis zijn en dat je man maar alles doet.. dan in het zh liggen en je man alleen naar je toe kan als hij klaar is met werken of wat dan ook... Anjav.. je bent er bijna meid.. ik snap dat het zwaar is want je hebt idd grote kids... hopelijk komen ze snel en dat je na een dag weer thuis bent met de hummelkes. Babywish wat leuk dat je zwanger bent van een tweeling. Gefeliciteerd. Misselijk lijkt me zo vervelend. Ik heb eigenlijk nergens last van gehad. 2x misselijk geweest ofzo.. verder door het werk wel wat migraine maar dat was toen ik daarmee stopte ook zo over.. toen mocht ik kantoorwerk gaan doen.. dat scheelde veel. Dames die aan de laatste loodjes bezig zijn.. kop op.. de duimen draaien hier. Al hoewel ik Linsiejj eigenlijk nog niet wil zien vertellen dat ze bevallen is over een week.. hou ze nog maar ff binnen.. haha.. Anjav ik ben in totaal 14 kilo aangekomen. Ik had het alleen maar op mijn buik zitten. Maar voordat ik zwanger werd hadden we een bruiloft van mijn zusje in het buitenland. Ze trouwde in de middle of now where en moesten dus 3 dagen op koekjes en chips leven.. voor iemand die altijd met haar gewicht bezig is en altijd op moet letten dus geen succes... na die 2 weken vakantie was ik dus ook 3 kilo aangekomen. Die wilde ik met mijn dieet producten eraf halen maar toen ik na een week die test deed.. wist ik dat dat dus niet meer kon.. tijdens de zwangerschap 14 kilo aangekomen.. na de bevalling was de helft eraf.. heel veel gesport na die 8 weken en het hielp allemaal niks... Met sinterklaas, kerst.. mijn verjaardag.. oud & nieuw heb ik me dus ook echt niet ingehouden.... hihi resultaat... 3 kilo erbij.. bij mij gaat dat dus heel snel.. Toen begonnen met mijn dieet. Na 2 weken had ik mijn 1e doel bereikt.. de 3 kilo eraf van de feestdagen.. mijn volgende doel is dan ook de 7 zwangerschapskilo's eraf te halen.. nu ben ik dus weer 2 weken verder en heb ik er 2 af... dus totaal 5 eraf.. en dus nog 5 te gaan voor mijn zwangerschapskilo's.. dan komt mijn volgende doel.. de 3 vakantie kilo's eraf... en dan ben ik terug op mijn oude gewicht.. verder wil ik eigenlijk nog net iets meer eraf zodat ik een marge heb.. we zullen zien.. ik moet nog ff door. Ben jij al veel aangekomen? En hoe zit dat met de rest van de meiden?
Ik zit nu al op 20 kg terwijl ik normaal eet etc. Was ook afgelopen week 2,5 kg aangekomen daar schrok ik van en gynaecoloog ook. Waarschijnlijk vocht, maar zie het alleen duidelijk in mijn vingers en polsen en dat heb ik toch al wel twee maanden. Verder was mijn bloeddruk hoger dan normaal. Dat moet ik even in de gaten houden. Ben blij dat ik sowieso niet veel langer dan 37 weken moet. Ik denk zelf niet zo ver te komen. Had vanavond weer redelijk wat harde buiken. Nu weer rustiger. Morgen maar weer even in de gaten houden. Ze kwamen in ieder geval niet regelmatig en ook niet snel achter elkaar. Ikzelf zit er nu flink doorheen. Maar ja 3 weken dat lukt me nog wel als de kleintjes het maar goed hebben en het niet te krap vinden.
Na 13 rondes, eindelijk zwanger geworden tijdens de 5e iui. Gelukkig niet zo supermisselijk hoor, wel heel lichtjes af en toe in de ochtend. Maar na wat eten gaat het weer goed. Merk wel dat ik echt stukken minder energie heb. Kon met gemak tot 2 uur in de nacht opblijven. Nu haal ik 23:00 nog niet eens, want zit om 21:00 al te gapen. Hoe is dat bij jullie ?
Hallo ladies! Hier inmiddels bijna 35 weken! De jongens zullen, op 38 weken exact gehaald gaan worden als ze niet uit zichzelf besluiten te komen. Nog 23 dagen! Nu inmiddels 9 kilo aangekomen, dus valt reuze mee! Maar de 1e 16 weken flink aan het spugen geweest, en ook helemaal geen energie gehad hoor! Lekker toegeven aan de vermoeidheid, lekker slapen! Hier is slapen nu een ramp, liggen, draaien, zitten.... Mn hele lijf doet pijn! Plus flinke verkoudheid eroverheen en ik voel me dus ellendig! Hihi! Maar nog even tandjes op elkaar en doorgaan!
Linssiejj, ik heb wel kleertjes gekocht maat 44, voor het geval dat. Als je ze nodig hebt, laat maar weten, want dat gaan die van ons niet passen, haha. Gewicht: ik ben nu zo'n 13 kilo aangekomen. Maar dat is veel vocht ook, want ik hou vocht vast als een gek. Maar wel een goede bloeddruk, dus het zal wel...
Ha meiden! Lang geleden dat ik wat van me heb laten horen maar heb nog wel af toe meegelezen. Gefeliciteerd alle meiden die bevallen zijn! En er zijn er een hoop met de laatste loodjes bezig las ik. Heel veel sterkte en vergeet ook niet te genieten van alle (al dan niet verplichte) rust want ik kan je vertellen een tweeling is retedruk. Maar wel superleuk! Ik ben met 37.6 bevallen van 2 jochies van 2540 en 3120 Gr. Hadden direct mee naar huis gemogen als ik niet had moeten blijven vanwege keizersnede. Dus een tweeling hoeft niet altijd te vroeg te komen. En nog meer positief nieuws, ik was 13kg aangekomen en binnen 4 weken alweer 18kg kwijt zonder moeite terwijl ik altijd ruzie heb met mijn gewicht en zelfs als ik zware griep heb geen grammetje afval... De jongens zijn alweer 3 maanden, tijd gaat heel hard en moet morgen weer aan het werk. Daar heb ik onwijs veel zin in! Afgelopen vrijdag bij cb geweest en daar bleek dat S zijn broer met een cm heeft ingehaald (60 en 59 cm) en met gewicht nog maar 45gr scheelt met D (5745 en 5790) precies op gemiddelde curve. Ondanks dat jongens goede gewichten hadden, hadden ze de eerste 3 weken romper maat 46. Ik had alleen maat 50 voor kleding maar dat slobberde echt om die lichaampjes heen. Als ik dat geweten had had ik meer 46 ingeslagen want vooral op foto's zie je dat ze steeds hetzelfde aan hadden. Nogmaals heel veel sterkte meiden!
Ik had voor ieder een pakje en romper maat 44.. daar hebben we nog wat van bijgehaald want ze waren met de geboorte 41 en 41,5 cm... Nu zitten ze sinds een week in maatje 56 maar ik denk dat dat ook niet lang meer duurt voordat ze naar 62 gaan. Wolfin, wel fijn dat je boys het zo goed doen. Wat groeien ze goed zeg! Ik moet zeggen dat ik de verzorging van de meiden echt reuze mee vind vallen. Ik had gedacht veel minder tijd te hebben voor mezelf maar ik kan tot nu toe nog doen wat ik wil. Alleen als ik aan het sporten ben thuis laten ze zich horen.. haha... Maar goed... Dus jij moet bijna beginnen? Ik heb gelukkig nog een maandje ongeveer. En daar ben ik super blij mee. Ik heb nog totaal geen zin om te werken. Maar het komt wel steeds dichterbij.. Meiden met de laatste loodjes! Succes nog ff en vooral met de bevalling als hij eraan komt. Linsiejj hou nog ff vol he!
Mijn mannen zijn nu 3.5 week en dragen sinds een paar dagen kleertjes. Ze waren 41 cm bij de geboorte en ze dragen maatje 44 en dat past goed... Ze groeien prima alle twee over de 4 pond en baby M bijna 5 pond!!!!
Marlies echt super zeg! Met hoeveel weken ben jij ook alweer bevallen? Echt veel te vroeg toch? Je kids waren net zo groot bij de geboorte als die van mij Maar ze groeien goed! Gaat de goede kant op. Liggen ze in een open couveuse of nog in een dichte? Of zelfs in een baby bedje? Ik weet het zo ff niet hoe vroeg je was.. sorry.
Bedankt meiden. Ga woensdag even langs prenatal om wat kleine maatjes te kopen. Vandaag even voor extra controle geweest ivm hoofdpijn die niet weg wilde gaan. Gelukkig bloeddruk goed, dus dan door verkoudheid. Er is ook nog bloed geprikt voor zekerheid maar niks van gehoord, dus zal goed zijn geweest.
Hier hebben ze toch wel een week of 5 maatje 44 aan gehad. Daarna is het wel heel vlug gegaan. Jaylinn heeft nu maatje 62 en Danylo al 68. Verder wil ik de aanstaande moeders die met de laatste loodjes bezig zijn heel veel succes wensen en geniet er lekker van als ze er straks zijn.