zwanger tussen de 20 en 25 jaar

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lynnetjee, 8 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynnetjee

lynnetjee Bekend lid

30 jan 2014
    647
    0
    16
    verzorgende ig
    limburg
    Hallo!
    We hadden bij het zwanger worden ook een topic met deze naam.
    Lijkt me leuk om hier verder te kletsen met de mensen die al zwanger zijn en hopelijk heel snel ook de rest van het clubje!
    Ook zijn natuurlijk nieuwe mensen welkom!!!

Ik zal mezelf even voorstellen,
    Ik ben lynnetjee, 23 jaar oud en we hadden het geluk snel zwanger te mogen worden!
    Ondertussen de eerste echo gehad en je hartje klopt :)!

2. Frumelke

Frumelke Actief lid

29 mei 2013
    188
    2
    18
    limburg
    Leuk topic!
    Niet eerder gezien, anders had ik al eerder gereageerd.
    Ik werd op mijn 21e zwanger van de eerste (niet gepland, hartstikke welkom) 3 dagen voor mijn 22e verjaardag geboren.
    Vriend en ik zijn nu beide 23 en ging begin dit jaar voor een tweede, en nu is het raak!

Ik wil graag mee kletsen :)

3. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Heeey 25 jaar zwanger van tweede. Een meisje. Moet nog 8 weken ongeveer.heb dochtertje van 6 jaar

4. lynnetjee

lynnetjee Bekend lid

30 jan 2014
    647
    0
    16
    verzorgende ig
    limburg
    Wat leuk! Proficiat! Heb je al een echo gehad, of weet je al wanneer je mag gaan?

5. Tipseltje

Tipseltje Lid

9 mrt 2014
    51
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik ben Tipseltje, 24 jaar. Nu 12 weken + 1 zwanger. Vorige week een mooie echo gehad van een prachtig kindje. We hebben in februari besloten voor een kindje te gaan en 3 weken later had ik een positieve test in handen. Super dankbaar en blij dat het zo snel mocht gaan. Genoeg voorbeelden in mijn omgeving waarbij het helaas niet zo vlot mag gaan. We genieten van de zwangerschap en het wordt steeds 'echter' allemaal. Leuk topic!

6. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Oh leuk dat je dit topic aangemaakt hebt lynnetje:)
    Ik ga mn best doen om me hier snel bij te mogen voegen;)
    Lieve dames die hier al mee mogen kletsen: Hele fijne voorspoedige zwangerschap en bevalling toegewenst!

7. Frumelke

Frumelke Actief lid

29 mei 2013
    188
    2
    18
    limburg
    Heb in totaal al 3 echo's gehad, maar tot nu toe nog geen hartje gezien. Waarschijnlijk word ik terug gezet in de duur (dit had ik met dochter ook)
    Volgende week mag ik weer naar de vk voor een echo en over 2 weken bij de gyn weer een echo.
    het blijft dus nog even spannend hier :)
    Bij jou tot nu toe ook alles goed gegaan?

8. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Indy hoop dat snel lukt :)

9. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Frummelde is dat niet ff schrikken als je niets hoort ? Hoe ging dat destijds bij je dochter ?

10. sther3

sther3 Niet meer actief

Ik ben 24, inmiddels alweer 37 weken zwanger van de eerste, dus ik hoef nog maar even! Voor jullie bijna allemaal nog een spannende tijd zo in het begin!

11. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ik kom ook even om het hoekje spieken.
    4 dagen voor mijn 24ste verjaardag positief getest en over 3 weekjes komt ons eerste kindje!

12. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Hier een aanstaande mama van 20 jaar. Ik moet nog 4 weekjes, dus ben er bijna! Nog eventjes...:D
    Het was niet gepland, maar wel zeer welkom

13. poisson1987

poisson1987 Bekend lid

23 okt 2013
    643
    0
    0
    Huisarts in opleiding
    't Gooi
    Oeps! Wilde net heel gezellig reageren toen ik me bedacht dat ik al 26 ben... Hihihi.... Succes meiden!

14. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Ik ben Natascha , 25 jaar en ben nu bijna 15 weken zwanger van mijn eerste kindjes.

Gefeliciteerd meiden met jullie zwangerschap! ;)

15. tifa

tifa Bekend lid

6 jan 2014
    512
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben over een paar weken 22 en bijna 13 weken zwanger van ons eerste kindje.

16. Frumelke

Frumelke Actief lid

29 mei 2013
    188
    2
    18
    limburg
    Bij de eerste had ik de eerste echo vrijwel direct na de positieve test. Toen was er alleen maar een vruchtzakje te zien. 2 weken later een pinda met een knipper hartje.

Nu had ik 1 dag voor nod een echo omdat ik een cyste in mijn eileider heb. Toen was er nog niks te zien wel al positieve testen gehad en mijn hcg was op dat moment 105.
    Dat was 2 weken geleden ongeveer. Bij de verloskundige een echo uitwendig ze zag een vruchtje met zakje en dooiertje.
    In het ziekenhuis zelfde geval. Ik mocht me echt geen zorgen maken het zag er allemaal heel erg goed uit. Kwestie van afwachten dus en hopen dat het goed komt.
    Zeker schrik je! Maar goed is het mis is er niks aan de doen, als het allemaal wel goed is dan ik dat volgende week en de week daarop vast wel duidelijk.
    Toch word je geduld behoorlijk op de proef gesteld!
    Ik ben tegenwoordig tegen vroege echo's! Hihi

17. lovieyou

lovieyou Niet meer actief

Ik ben 21 en zwanger van ons eerste beepje. Vind het heel spannend!!

18. Rxy88

Rxy88 Actief lid

7 jan 2014
    324
    0
    0
    Hoi hoi
    Ik ben Roxanne en ben 25 en 15 weken zwanger van ons 2e kindje.
    Hebben al een zoontje van 4 jaar.

19. lovieyou

lovieyou Niet meer actief

Wat leuk zo'n topic! Kunnen we ook wat ervaringen delen. Waar ik benieuwd naar ben.. worden jullie wel eens raar aangekeken met een blik van "zo jong al mama?!"

20. LaDebs

LaDebs Actief lid

6 jan 2014
    443
    2
    18
    Amersfoort
    Hoi! Ik ben 25 en zwanger van de eerste (mag nog net meedoen, yes!) Blij dat er een topic is voor deze leeftijdsgroep die 1. Door de overheid worden gestimuleerd om lekker jong zwanger te worden maar 2. Vreemd worden aangekeken door hun omgeving (vast niet gepland he....*zucht*)

Deel Deze Pagina