Hallo! We hadden bij het zwanger worden ook een topic met deze naam. Lijkt me leuk om hier verder te kletsen met de mensen die al zwanger zijn en hopelijk heel snel ook de rest van het clubje! Ook zijn natuurlijk nieuwe mensen welkom!!! Ik zal mezelf even voorstellen, Ik ben lynnetjee, 23 jaar oud en we hadden het geluk snel zwanger te mogen worden! Ondertussen de eerste echo gehad en je hartje klopt !
Leuk topic! Niet eerder gezien, anders had ik al eerder gereageerd. Ik werd op mijn 21e zwanger van de eerste (niet gepland, hartstikke welkom) 3 dagen voor mijn 22e verjaardag geboren. Vriend en ik zijn nu beide 23 en ging begin dit jaar voor een tweede, en nu is het raak! Ik wil graag mee kletsen
Ik ben Tipseltje, 24 jaar. Nu 12 weken + 1 zwanger. Vorige week een mooie echo gehad van een prachtig kindje. We hebben in februari besloten voor een kindje te gaan en 3 weken later had ik een positieve test in handen. Super dankbaar en blij dat het zo snel mocht gaan. Genoeg voorbeelden in mijn omgeving waarbij het helaas niet zo vlot mag gaan. We genieten van de zwangerschap en het wordt steeds 'echter' allemaal. Leuk topic!
Oh leuk dat je dit topic aangemaakt hebt lynnetje Ik ga mn best doen om me hier snel bij te mogen voegen Lieve dames die hier al mee mogen kletsen: Hele fijne voorspoedige zwangerschap en bevalling toegewenst!
Heb in totaal al 3 echo's gehad, maar tot nu toe nog geen hartje gezien. Waarschijnlijk word ik terug gezet in de duur (dit had ik met dochter ook) Volgende week mag ik weer naar de vk voor een echo en over 2 weken bij de gyn weer een echo. het blijft dus nog even spannend hier Bij jou tot nu toe ook alles goed gegaan?
Ik ben 24, inmiddels alweer 37 weken zwanger van de eerste, dus ik hoef nog maar even! Voor jullie bijna allemaal nog een spannende tijd zo in het begin!
Ik kom ook even om het hoekje spieken. 4 dagen voor mijn 24ste verjaardag positief getest en over 3 weekjes komt ons eerste kindje!
Hier een aanstaande mama van 20 jaar. Ik moet nog 4 weekjes, dus ben er bijna! Nog eventjes... Het was niet gepland, maar wel zeer welkom
Oeps! Wilde net heel gezellig reageren toen ik me bedacht dat ik al 26 ben... Hihihi.... Succes meiden!
Ik ben Natascha , 25 jaar en ben nu bijna 15 weken zwanger van mijn eerste kindjes. Gefeliciteerd meiden met jullie zwangerschap!
Bij de eerste had ik de eerste echo vrijwel direct na de positieve test. Toen was er alleen maar een vruchtzakje te zien. 2 weken later een pinda met een knipper hartje. Nu had ik 1 dag voor nod een echo omdat ik een cyste in mijn eileider heb. Toen was er nog niks te zien wel al positieve testen gehad en mijn hcg was op dat moment 105. Dat was 2 weken geleden ongeveer. Bij de verloskundige een echo uitwendig ze zag een vruchtje met zakje en dooiertje. In het ziekenhuis zelfde geval. Ik mocht me echt geen zorgen maken het zag er allemaal heel erg goed uit. Kwestie van afwachten dus en hopen dat het goed komt. Zeker schrik je! Maar goed is het mis is er niks aan de doen, als het allemaal wel goed is dan ik dat volgende week en de week daarop vast wel duidelijk. Toch word je geduld behoorlijk op de proef gesteld! Ik ben tegenwoordig tegen vroege echo's! Hihi
Hoi hoi Ik ben Roxanne en ben 25 en 15 weken zwanger van ons 2e kindje. Hebben al een zoontje van 4 jaar.
Wat leuk zo'n topic! Kunnen we ook wat ervaringen delen. Waar ik benieuwd naar ben.. worden jullie wel eens raar aangekeken met een blik van "zo jong al mama?!"
Hoi! Ik ben 25 en zwanger van de eerste (mag nog net meedoen, yes!) Blij dat er een topic is voor deze leeftijdsgroep die 1. Door de overheid worden gestimuleerd om lekker jong zwanger te worden maar 2. Vreemd worden aangekeken door hun omgeving (vast niet gepland he....*zucht*)