Hoera na 10 maanden mag ik ook hier een berichtje plaatsen! Ben nu ongeveer 4 weken zwanger en het moet nog een beetje landen!
Proficiat!! Wat fijn.. Ik ben er sinds vrijdag ook achter dat ik zwanger ben (na 7 maanden). Ben nu ongeveer 4,5 week. Erg spannend en leuk, maar ook nog onwerkelijk... Ik heb gisteren in de winkel Davitamon Mama Compleet gehaald om te slikken. Alleen ben ik echt een slechte pillen slikker, en ook deze pillen zijn dus te groot voor mij om in 1 keer door te slikken. Heeft iemand er ervaring mee of je deze pillen in stukjes kunt slikken? Of mag dat niet? Zo nee, heeft iemand dan een andere tip? Groetjes Mirthe
Pff lieverd * een dikke (virtuele) knuffel * Ik zie dat je een tijdje bezig bent. Ik wens je veel sterkte toe, dat je de volgende ronde zwanger mag worden van een klein wondertje. Ik heb ook een wondertje verloren, was mijn eerste zwangerschap. Ik heb daarna met veel hoop zwanger proberen te worden. En het lukte pas toen ik het losliet met de gedachte dat als het zijn of haar tijd is dan komt het er wel. Hup naar de volgende ronde meid!