Hoi allemaal!! Wij gaan weer voor ons 1e kindje!! We hadden even een pauze voor ons zelf. Iedere maand weer de teleurstelling is niet goed voor je. Ook had ik zelf last van cystes bij mij eierstokken, stress op het werk dus hadden we besloten een pauze in te lassen. Maar nu na 1 jaar gaan we er weer voor!! We gaan er met goede moed tegen aan en onze instelling: we zien het wel Groetjes
wij zijn nog maar net begonnen eigenlijk. dus moet men lichaam nog een beetje leren kennen. en hebben jullie onderzoeken ofzo gehad om te zien of er iets mis is buiten de cystes op je eierstokken? nieuwe moed nieuwe kansen ik duim alvast voor jou !
oooo spannend! Maar je lichaam leren kennen is eigenlijk wel erg leuk maar ook frustrerend Nee geen onderzoeken gehad. ik ben 28 en mijn vriend 30. Als het dit keer na een jaar ook niet gaat lukken dan gaan we ons aanmelden bij de HA. Ik had pijn mijn eierstokken en werd niet ongesteld. negatieve testen gehad.. opslot na 2 wkn overtijd werd er gekeken en zagen ze de cystes zitten. Dat moet dan vanzelf weg gaan grrrrr. Maar ja wat jij zegt nieuwe kansen! Hoelang ben je al bezig met ontpillen? of had je wat anders??
ja idd ik ben nog maar mijn eerste cyclus nu na de pil en ik DENK deze week mijn eisprong gehad te hebben , maar ben niet 100% zeker . ik vind het wel leuk en spannend allemaal . ik word ook 28 dit jaar en men vriend ook 30 . ( en ik ben van België , nederlandse grens ) wat erg van de cystes , moet dat altijd vanzelf weggaan ? zijn ook onzekere periodes geweest dan voor jou! en nu heb je dan wel een regelmatigere cyclus ? of ? en heb je in dat jaar dat jullie er niet meer voor gingen dan terug de pil gepakt of gewoon zo gelaten? ben benieuwd he
ooo leuk!! zelfde leeftijd Ik woon in Noord Holland dus dat is stukkie verder op! met heel veel dingen ga je afvragen: is dit begin van nieuwe ongi of zou t toch..? Je eisprong kan je ook herkennen aan je wit verlies he! Normaliter gaan ze vanzelf weg. Mocht dat niet zo zijn dan moet het weg gehaald worden. Doen ze niet zo snel want dat kan beschadiging veroorzaken aan je eierstok. Ik had dat gekregen door de pil. 1 op de 10.000 vrouwen krijgt dat. Niet om je bang te maken hoor hahaha Nee ik heb geen pil meer aangeraakt. mocht het raak zijn dan was het zowiezo heeel erg welkom en anders moet je lichaam weer wennen aan de pil en daarna weer ontpillen... Op dit moment 5 dagen overtijd.. ongi gevoel wat ik had is weg.. eergister negatieve test.. pff haha is jouw vriend er ook mee bezig? ik bedoel mijn vriend is liever gister vader dan morgen hahaha
ja ik kan me al voorstellen dat het heel onzekere tijden gaan worden je lichaam kan je flink voor de gek houden ook dus ik bereid me al voor ja ik heb vooral heel veel pijn gehad een hele week in men buik onderaan en dan gisteren wat witverlies en nu weer minder dus denk dat ie geweest is men buikpijn is nu ook minder en men tepels doen pijn . (had ook ovutesten gedaan om eens te kijken en die was gisteren zo goed als positief ...) van die cystes ... hopelijk hier niet het geval , maar niets aan te doen als het wel zo zou zijn wist niet dat je dat dor pilgebruik kon krijgen . o 5 dagen overtijd ... spannend spanned !! hopelijk voor jou is het raak ! jaja mijn vriend ook liever vandaag dan morgen hebben het er net nog over gehad , ik zei van STEL dat het nu zou raak zijn (waar ik niet van uitga maar stel) dan gaan we moeten bevallen rond 28 februari wat een datum ... een schrikkelkind ! hij zei ach zo rapper zo liever laat maar komen hij is er helemaal klaar voor en ziet het helemaal zitten. vind wel fijn dat men vriend er ook zo mee bezig is zijn jullie al lang samen?
wist ik ook niet hoor!! Ahhh wel lief van je vriend. En het is inderdaad fijn dat hij er ook mee bezig is en er helemaal klaar voor is! Haha ja een schrikkelkind.. maarja wel een datum die iedereen onthoudt Wij zijn volgende maand 9 jaar samen. Nadeel is wel dat eigenlijk iedereen om ons heen het verwacht dat we zwanger worden.. sommigen geven al subtiele hints. Houd ik niet van. En jullie??
haha ja vind het ook fijn heb wel een hele lieve vriend , kan me geen beter voorstellen heb 7 jaar samengeweest voor hem met iemand anders en toen heb ik wel andere dingen meegemaakt. spijt dat ik zo lang toen bij men ex gebleven ben , dan hadden we nu al veel verder gestaan maar ja . wij zijn nu bijna 2 jaar samen en het zit helemaal goed dus laat maar komen we kunnen het allemaal aan . ja als je al zolang samen bent gaan ze er maar vanuit dat het nu maar eens moet gaan gebeuren he , frustrerend dat ze dat dan zo vaak vragen en hints geven, ze weten niet hoe de situatie is . probeer je het maar niet te erg aan te trekken ! (makkelijker gezegd dan gedaan) jullie tijd komt zeker nog !!