Daar ben ik dus wel benieuwd naartot wanneer vonden jullie het fijn? En hoe ging daar na de bevalling?
Euhm... nog steeds En na de bevallingen van onze dochter en zoon heeft het geloof ik een week of 3 hooguit 4 geduurd
Bij alle twee tot de 36 weken, dit omdat we een dag later onze prachtige kinderen in onze armen hadden, Als ik later bevallen was dan zouden we ook nog seks gehad hebben! Bij de eerste 5 weken gewacht met seks na de bevalling omdat het allemaal beurs en pijnlijk aanvoelde ook last van pijnlijke aambeien, De tweede hadden we na 2 weken weer seks, ik bloedde niet meer en had een dag na de bevalling al nergens last van qua beursheid en pijnlijke vagina oid
Tot mijn weeen begonnen was het altijd lekker hoor haha je moet alleen een beetje origineel zijn in de posities. Na de bevalling van de 2e duurde het een week. Bij de eerste weet ik het niet, volgens mij duurde het toen wel wat langer. Moest echt even wennen aan het "moeder zijn" en had daar toen geen behoefte aan.
Tot 39 weken paar dagen erna bevallen en met 7 weken weer. Voelde me in t begin 99% moeder en 1% partner haha dus AFBLIJVEN hah
Eh gister nog gedaan. Maar daarna urenlang oefenweeen... erg pijnlijk dus zie het nu niet zo meer zitten.
Bij mijn eerste zwangerschap tot 39 weken (ingeleid met 39.2 ) Erna wel pas met 3 maanden weer wegens wond die niet genas. Maar nu bij de tweede heb ik nu al veel minder zin en is alles heel gevoelig op de een of andere manier... ben benieuwd hoelang ik het vol ga houden...
Ik heb ook een aantal keren na de sex voorweeen gehad, maar niet elke keer. Maar hier gebeurt het ook nog steeds. Wordt wel lastiger hoor. En eigenlijk maar 1 standje, achterlangs . Dit wil tenminste nog haha!
De vrijdag voor ik ging bevallen (zondag bevallen) nog seks gehad. Maar de vlk zei dat je pas zes weken na de bevalling weer seks mag hebben? Ik vloei niet meer dus zou het nu al mogen?
Laatste keer was een paar uur voor de weeen begonnen met 40+4... Eerste keer erna weer na 3 weken. Was weer als vanouds ondanks dat ik nerveuzer was dan voor mijn ontmaagding
bij de 1ste zeker tot 37 week en na 1,5 a 2 week weer. nu........ sinds 6 week weer(6wk terug harde buiken) maar nu ontzettend last van 1 heup ben bang mijn banden al de hele dag pijn. dus voorlopig hoef ik even niet meer/
Dat is ivm infectiegevaar. Als je nu al niet meer vloeit en je man doet 'm een regenjasje aan dan zou ik niet weten waarom niet
Ik weet niet meer wanneer wij weer seks hadden na de geboorte van L. Heel lang heeft het in ieder geval niet geduurd. Nu vind ik het niet prettig meer. Heb het gevoel dat er een hoofd tussen mijn benen hangt en het voelt ook verschrikkelijk blauw plus een heel erg drukkend gevoel alsof ze zich eruit aan het drukken is. Dus vanaf nu moet er eerst iets uit voor er weer wat in gaat
Bij de eerste tot op de dag van de bevalling nog gedaan hihi en na de bevalling 3 weken later, vanaf het moment dus dat het vloeien was gestopt. Bij de tweede ook 3 weken na de bevalling, maar ik bloedde nog een heel klein beetje was toch te vroeg want ik heb daarna nog weken steeds gebloed dan weer niet, dan weer wel pff... En nu tja, ik heb eigenlijk nu al geen zin meer in seks.... mijn buik is nu al net zo dik als bij mijn zoontje met 40 weken onderhand en ik weet me ook gewoon geen fijne houding te vinden.
Bij de eerste tot vlak voor de bevalling. Nu helaas amper, maar dat ligt niet aan mij. Door mijn BI is het best lastig om het zonder pijn te doen, dus dat houdt hem tegen. Maar ik vind het echt zoveel intenser als je zwanger bent. Erna: zodra de littekens het weer een beetje konden hebben
Bij mijn vorige zwangerschap volgens mij gewoon tot het einde En zodra ik niet meer bloedde hadden we weer seks, na een week of 4 volgens mij.. Nu ben ik van plan om het gewoon weer te blijven doen tot aan de bevalling, zolang het lichamelijk allemaal nog lukt
Bij de eerste wel tot het einde, maar echt niet meer vaak, haha. Meestal lag ik zoveel eerder in bed en meteen in coma, dus het kwam er niet echt meer van. Plus dat het de laatste weken heel warm weer was en dat haat ik echt (en al helemaal als ik zwanger ben) dus dan moet je me echt met rust laten. Na de bevalling wel gewacht tot ik niet meer vloeide, maar dat duurde helaas wel een maand of 2. Wel al een beetje gerotzooid voor die tijd hoor, maar echt all the way was pas na twee maanden dus. Eerder vond ik het ook een beetje eng door hechtingen, aambeien en dat soort narigheid. Voelde me daardoor ook helemaal niet sexy ofzo...
Wow dit is fijn om te lezen! Ik weet net een week dat ik zwanger ben maar wij durven niet echt. Zo raar nu haha. Normaliter zijn we allebei erg lustig maar nu.... Hebben jullie geen kramp na een hoogtepunt? Dit had ik wel de laatste 2x voor de test, las elders op het forum dat dit kan kloppen. Vond het best pijnlijk
Ik weet niet meer precies tot wanneer met met mijn eerste zwangerschap. Maar weet wel dat het tijdens de hele zwangerschap op 1 hand te tellen was. Ben met 38+1 bevallen maar we woonden al 4 weken bij mijn ouders omdat wij nog steeds midden in een verbouwing zaten. Ook was de zin er helemaal niet. Gelukkig vond mijn man het niet erg. Was denk ik al een week of 12 bevallen toen wij voor het eerst seks hadden. Vond het heel erg eng (er was een hechting los geschoten waardoor de wond is gaan wijken en het is op deze manier genezen) en was erg onzeker. Manlief moest ook heel erg zijn best doen. Nu bij mijn tweede zwangerschap hebben we het al vaker gedaan dan tijdens de hele vorige zwangerschap. Al heb duurt het soms heel erg lang voordat ik zin heb en duurt ook heel lang voordat ik echt kan ontspannen.