Hallo allemaal, Na onze dochter ( 2,5) vonden wij het tijd voor een broertje of een zusje. Gisteren zijn we naar de gyn geweest en tot onze grote verbazing waren daar 2 prachtige kloppende hartjes!!! whaaa dat was schrikken daar hadden we geen rekening mee gehouden maar na dat we wat van de schrik bekomen waren. zijn wij uiteraard bijzonder blij met deze wondertjes! ik ben nu 7 weken zwanger het is dus nog ontzettend pril maar het gaat niet lang meer duren voordat mensen er achter gaan komen aangezien ik nogal hard groei. Zijn er meer aanstaande mama's die er 2 verwachten? Waren jullie ook zo totaal verrast? groetjes mini
Wauw, wat leuk!!! Gefeliciteerd! De kinderen laten hier nog even op zich wachten, maar de tweelingen zitten bij mij in de familie. Dus ik houd er rekening mee dat de kans wat groter is dan gemiddeld (en stiekem hoop ik er soms een beetje op, want het lijkt me zó gaaf...)
Gefeliciteerd!!!!Wat bijzonder he! Wij verwachten er 1 maar als je ziet hoe ik groei.. hahaha. zou je denken meer. Maar dat is ook altijd wat iedereen om je heen zegt. Maar wat leuk!!!! Nogmaals gefeliciteerd! en geniet ervan!!
bedankt voor de felicitaties. wij weten dat het een 2 eiige tweeling is . de baarmoeder was ook mooi gescheiden. jullie ook allemaal gefeliciteerd en voor de mensen die nogwachtende zijn succes! ik hoop met jullie mee. 7k vind 2 eel super spannend. bij mijn dochter ging alles van een leien dakje. dat zal hopelijk nu ook zo zijn. ik ben deze keer geholpen dmv clomid te gebruiken. ze hebben pcos geconstateerd en na 1 ronde clomid is het gewoon raak. ggroetjes
Van harte gefeliciteerd! Ook hier een tweeling zwangerschap! Het was inderdaad bij ons ook een grote verrassing. Maar we zijn er hartstikke blij mee en inmiddels ook klaar voor. Er is ook een onderwerp speciaal voor mama s die zwanger zijn van een tweeling. Zie ik je daar misschien?
Van harte gefeliciteerd!! Zelf ben ik 6 weken geleden bevallen van een tweeling, het is zo mooi en bijzonder. Anneke zei het al, er is een speciale topic voor tweeling zwangeren. Daar kun je zeker ook even een kijkje nemen!! Ik wens je een hele fijne zwangerschap.. en, denk vooral om jezelf, neem je rust maar ook de tijd om te genieten van de wel zo speciale zwangerschap!!
Hier is-ie! http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/360045-zwanger-tweeling.html Gefeliciteerd met je tweelingzwangerschap! Hier ook twee onderweg...