brandend gevoel

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sabrinab1986, 31 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabrinab1986

sabrinab1986 Fanatiek lid

9 okt 2012
    1.180
    278
    83
    NULL
    NULL
    ik heb al een paar weken een brandend gevoel links boven mijn buik en trekt over mijn ribbenkast! ik denk dat het een spier is die uit elkaar getrokken word

herkend iemand dat?????

2. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Hoe is je bloeddruk?
    Ik had daar ook pijn en bleek uiteindelijk zwangerschapsvergiftiging te hebben.

Maar je beebje kan ook soms vaak tegen die kant aantrappen,soort gekneusd gevoel

3. sabrinab1986

9 okt 2012
    1.180
    278
    83
    NULL
    NULL
    ik kan mijn baby van buiten voelen en ligt steeds met de voetjes na beneden! en mijn baarmoeder komt nog niet zo hoog!
    heb mijn vriend net met urine na de dokter gestuurd mijn bloeddruk was dinsdag 120/60 en 5 weken ervoor 130/65 toen had ik net 6 km gefietst! ben niet iemand die snel aan de bel trekt maar toch even vriend weg gestuurd en dan hoor ik het wel weet niet of ze standaard op eiwit kijken of alleen blaasontstekking

4. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Klinkt niet fijn! Goed dat je even je urine wegbrengt! Beter een keer teveel dan te weinig laten controleren.

Als je je urine bij de ha brengt, testen ze het met een stick waarop ze ook kunnen zien of er eiwitten in je urine zitten. Mocht dat zo zijn en het best veel is (zien ze aan de intensiteit van de kleur) zullen ze je doorsturen naar het ziekenhuis voor extra onderzoeken.
    Bij mij zat er ook iet wat eiwit in laatst, maar m'n bloeddruk is echt perfect dus vk maakte zich daar geen zorgen over. Kan namelijk ook een klein beetje afscheiding zijn wat is vermengd met je urine.

5. mb90

mb90 Bekend lid

17 feb 2013
    706
    25
    28
    Vrouw
    Dat heb ik ook. Al lang hoor. Maar van mij zit ze wel al altijd met haar voetjes daar. Dus van mij komt het dus door het stampen dat mijn ribben verduwd worden denk ik.
    Ook als ik een harde buik heb doet dat aan mijn ribben heel veel zeer. Ik rek me dan wat languit in de hoop dat het weggaat...

Maar is goed dat je even laat controleren, kan nooit kwaad he. Mssh is het haar hoofd die daar duwt?

6. sabrinab1986

9 okt 2012
    1.180
    278
    83
    NULL
    NULL
    mijn urine was gelukkig goed dus ben weer wat gerust ze dacht mis een groeispurt van mijn buik maar zag er geen rare dingen in als het erger word moet ik wel weer langs komen

Deel Deze Pagina