Hallo allemaal Al een poosje lees ik gezellig mee, tot op heden nog niets gepost maar bij deze nu mijn eerste post. Al een poosje ben ik bezig om zwanger te worden en na 2 miskramen en een missed abortion kwam gister het nieuws dat ik opnieuw zwanger ben. Klein en voorzichtig feestje, tegelijk met de grote onzekerheid of het ditmaal wel zo mag zijn. Twijfel wat nu anders te "moeten"doen dan de voorgaande keren.. en daarmee zal ik veel lezen en waarschijnlijk ook wel veel gaan vragen.
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik duim voor jullie mee, dat dit kindje wel bij jullie mag blijven
Van harte gefeliciteerd!! Ook ik ben er net achter gekomen dat ik na 2 miskramen weer zwanger ben Zit nog 5 dagen voor nod dus al snel positief getest met clearbleu 1-2 weken. Nu hopen dat de kleine wil blijven zitten... Het blijft voorlopig nog spannend
Ik hoop dat jullie over 8 maanden een gezond kindje in jullie armen mogen hebben! Maar jeetje, zijn jullie al sinds 2000 bezig met zwanger worden? (Gezien je handtekening )
Spannend! ik vraag me ook af of er nu iets is wat ik anders zou moeten doen. of dat het echt aankomt op domme pech. Hier inmiddels 3 dagen na NOD
Ja dat ga je je idd afvragen na mijn vorige miskraam heb ik het nagevraagd aan de VK en volgens haar is het echt domme pech wel gaf ze mij het advies om na de eisprong tarwekiemolie te slikken dit blijkt de innesteling te bevorderen! Dacht zelf wat een onzin en deze maand toch maar eens geprobeerd en met resultaat Of het daar door kwam geen idee maar baad het niet schaad het niet
@Raggy81 @elena1988 Gefeliciteerd met jullie zwangerschap, hopelijk blijven deze wondertjes zitten waar ze zitten!