hallo, ben 14 weken zwanger en heb erg last van afscheiding(wit)en kan nu ook niet zegen dat het stinkt, wie heeft dit nog meer of wie heeft een tip? Groetjes Deng
hoi heb ik ook. volgens mij kunnen we er niets aan doen, dan misschien een paar keer per dag ondergoed verschonen.
Jep wordt normaal dat het zo veel is. Het wordt ook veel wateriger. Inlegkruisjes zijn een oplossing. Liefs nance158
Het is "normaal" de afscheiding ... zeker niet prettig. Vaak ondergoed wisselen is geen optie bij mij...fulltime aan het werk. Inlegkruisjes zijn een goed alternatief ...pff denk je daar 9 maanden vanaf te zijn
Het blijkt dat inlegkruisjes 00k niet g0ed zijn , mijn gyn vertelde dat je beter vaker sch00n 0nderg0ed k0n aand0en , want met inlegkruisjes werd het alleen maar erger.
Heb ik over het algemeen geen problemen tot nu toe mee gehad. Maar het kan natuurlijk. Het liefste doe ik ook gewoon een schone onderbroek aan. is ook frisser.
Hoi hoi, Ook ik heb hier last van. Hoort er gewoon bij. Ik doe nu gewoon een paar keer per dag een schone onderbroek aan. Groetjes Sil
hoi ik herken het ook.. ik heb het namelijk nog steeds en ook uit mijn doosie komt veel groenig slijm.. ben meerdere malen naar de dok geweest die heeft gekeken en kon niets vinden uiteindelijk op allerlei schimmels getest en daar kwam ook niets uit.. afscheiding schijnt zelfs goed te zijn in een zw omdat het infecties tegen zou gaan.. het hoort erbij maar mocht het gaan stinken of branderig of jeuk moet je ook ff naar de dok.. dan zou het een schimmel kunnen zijn grtn
ik heb het ook tis beetje tegen het geel aan ,,en dikker geworden ik ga morgen naar de ha om alles even na te kijken ben een beetje bang
Ik heb er ook last van maar het hoort erbij hoor.Zolang het maar niet jeukt is er volgens mij niks aan de hand.ben je al bij de dok geweest? inleg kruisjes maakt het bij mij erger.Katoenen ondergoed is het beste bij mij.Geen mooie maar degelijke dus hihi.
`Het blijkt dat inlegkruisjes 00k niet g0ed zijn , mijn gyn vertelde dat je beter vaker sch00n 0nderg0ed k0n aand0en , want met inlegkruisjes werd het alleen maar erger.` Oke, heb ze in de prullenbak gegooid. Alsof we nog niet genoeg te wassen hebben.....
Ik gebruik wel inlegkruisjes, ondanks dat ik weet dat ze eigenlijk niet goed zijn. Het is gewoon even niet anders hoor, ik kan tijdens mijn zwangerschap niet zonder. Ik vind het ZO verschrikkelijk smerig voelen, zo'n natte onderbroek, je kan mij niet chagrijniger krijgen eigenlijk. Het voelt koud, zo'n natte plek, bah! Als je je vaak verschoont, dan beperk je de kans op een schimmelinfectie. Er gaan hier heel wat pakken alldays doorheen. (die hebben nog een enigszins hippe paarse kringelopdruk op het papiertje )
Hier geen jeuk, maar volgens de huisarts toch echt een schimmelinfectie.. Dus wel of geen jeuk zegt ook niet altijd alles Groetjes Bessy
ik heb het ook.. bij mij is het zelfs net alsof ik weer een eisprong moet krijgen dus ik kon weer een soort draatjes uit trekken! het is vervelend! maar ach