Hoera wij zijn zwanger van de 2de. Als alles goed mag gaan ben ik 19okt. uitgerekend. Zo ongelooflijk en ow zo blij!
gefeliciteerd meid miss. heb je zin om hier mee te kletsen? http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/257587-wie-meer-net-zwanger-tweede.html
Gefeliciteerd Hier ook zwanger van de tweede Hoe oud is je eerste kindje? Hier als alles goed gaat 26 okt uitgerekend. Vind je het ook weer zo spannend? Ik ben zo bang dat het mis gaat. Al heb ik duidelijke kwaaltjes, gespannen borsten, gespannen buik. s ochtends misselijk en helemaal geen trek meer in koek wat ik normaal zo lekker vind, wel trek maar als ik dan eet dan gaat het er met moeite in. Ik wil heel graag hier mee gaan schrijven. Groetjes
Hey proficiat , hoe voel je je? Ik ben ook net (heel pril) zwanger van tweede , afgelopen okt miskraam gehad dusssssssss heel spannend geniet ervan!
@wesdaan, Hoe gaat het met jou, veel klachten, en hoe oud is je eerste kindje? @Silke, jij ook zwanger, super gefeliciteerd @DaanQuintie, Jij ook Hihi, leuk he zwanger van de tweede? @Flippo, Ik zie dat jullie al erg lang bezig zijn! Ik hoop dat jullie ook erg snel zwanger mogen zijn!! @ vrouwjtes, Voor jou extra spannend dus omdat je vorige keer mk hebt gehad Ik hoop dat we het allemaal mooi uitdragen hier. Heb nog nooit een mk gehad, en kan me niet inbeelden hoe het moet zijn, maar toch ben ik dr bang voor dat het mis gaat Vinden jullie het ook zo spannend? Vind het nu misschien nog wel spannender dan bij de eerste. Want hoe gaat deze zwangerschap lopen(eerste was pittig) En hoe gaat ons eerste kindje hierop reageren, ga ik genoeg van beiden houden. Gek allemaal he. Dit dacht ik op voorhand, maar ik denk dat dat wel goed komt, want voel me nu al beetje samen 1 met ons hele kleine ukkie haha. Nou meiden, genieten allemaal!