Hoi hoi, ik snap je reactie, maar ik denk dat ze dit zulk soort reactie kan verwachten. Want zij zette er zelf er al in dat ze niet netjes de pil slikte, thja dan krijg je zulke reacties denk ik. En sowieso snap ik ook wel dat je gevoel soms gaat waar je het liever naar toe wilt laten gaan. Maar om nou met een getrouwde man te gaan. Denk is in zijn vrouws schoene. Zal jij het tof vinden als het bij jou gebeurt. Dat bedoelde ik meer mee te zeggen. Ennuh ik wil de TS niet aan vallen hoor. want die getrouwde man is net zo schuldig vind ik. Die had of moetens cheiden eerst van die vrouw of gewoon totaal niet vreemnd gaan. Snap je? Ik wil haar ook niet aan vallen hoor (de TS) xxxx
Positief natuurlijk, ik probeerde je wakker te maken op de vroege ochtend Kan ook zijn dat ik jou niet goed begreep, maar ben een beetje grieperig en totaal niet wakker te krijgen momenteel @ Steffie: Slim is het inderdaad niet, maar ik denk dat je dat zelf ook wel bedacht hebt ... Ik zou zeggen: kom voor jezelf op! Als hij nu niet voor jou kiest zal hij dat ook nooit doen. En stel dat hij het wel doet.... Misschien is hij wel zo op je uitgekeken en zoekt hij weer ergens anders een scharrel. Ik zou inderdaad eerst eens goed praten en kijken wat jullie van elkaar verwachten. Nogmaals heel veel sterkte en hou ons op de hoogte!
Nu begin ik me toch af te vragen hoe het gesprek is gelopen Steffie? Zijn jullie er samen uitgekomen en weten jullie elkaars verwachtingen? Ik hoop echt voor je dat hij voor jou en jullie kindje kiest of in ieder geval zijn verantwoording neemt en het kindje erkent.
Ik denk niet " in die vrouws schoenen ". Ik spiegel haar situatie niet aan mijn situatie. Ik heb namelijk geen idee hoe ik zou reageren omdat ik het nog nooit heb meegemaakt. Daarbij komt dat de vrouw van deze man op de hoogte is van het feit dat hij vreemdgegaan is. Zij had ook de keuze kunnen maken om bij hem weg te gaan. Steffie draagt geen verantwoordelijkheid voor het huwelijk tussen haar vriend en diens vrouw. Zij heeft immers geen verplichtingen en is vrij om te doen wat ze wil. De man daarintegen is gehuwd en heeft een kind. Hij zou beter moeten weten. Misschien is TS wat naief geweest. Heeft zich misschien laten leiden door gevoelens en mooie woorden. Dat ze een paar maal de pil vergeten is, was inderdaad niet handig, maar misschien had ze daar bewust of onbewust een reden voor. Hoe dan ook: Het kalf is verdonken, en de put dempen is te laat. Gedane zaken nemen geen keer. Ze is zwanger. Aangezien we dat dus niet kunnen veranderen, denk ik dat het beter is om in de toekomst te kijken, en TS een hart onder de riem te steken, ipv met een belerende vinger te wijzen. Ik snap je verhaal Bloempje , ik zie het alleen anders
Tijgetje, ik had haar en paar dagen terug al een PB gestuurd, maar ze reageert niet meer. Ik denk dat ze er midden in zit
Mischien denk ik zo, omdat mijn ex ook vaak vreemnd was gegaan. Dat ik het daarom zie :S...Dat ik daarom fel kan reageren over dat vreemnd gaan gebeuren xxx
Dat begrijp ik dan Bloempje. Dan komen er toch allemaal negatieve gevoelens boven wanneer je zo'n verhaal leest
ja dan kan ik kwaad worden op zo iemand, en dan heb ik het over die man ook he Maak het eerst uit voor dat je buiten de deur neukt ...of zoek een singel iemaznd haha xxx
ik kan alleen maar zeggen arme vrouw van die man..... als ze te horen gaat krijgen dat haar man een kind krijgt met een ander dat moet gewoon verschrikkelijk zijn.
precies wat ik zelf ook denk, arme vrouw van die man :S...Lijk me zo erg om in haar schoeen te staan (van die vrouw) haar man gaat vreemnd en krijg ook nog is een kindje.