Ben het ff zat!

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door jessy77, 21 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ik weet het allemaal niet meer..heb vandaag gewoon ff een baaldag denk ik. Ik vind het zo erg om te zeggen maar heb nog nooit iemand zo erg gehaat als de vader van mijn kindje op dit moment.

Die jongen heeft me gebruikt, voorgelogen, bedonderd, vernederd en noem maar op. Ik had voor mezelf een tijdje terug al besloten dat ik dan ook helemaal nix meer met hem te maken wilde hebben. Dat lukt me dan een paar dagen en dan koel ik wat af en dan begint het bij mij te knagen he. Niet of ik er wel goed aan doe om niet meer met hem verder te gaan hoor, want dat is voor mij nu wel heel duidelijk maar ik voel me dan gewoon zó klote! Als ik er aan denk hoe "lief" hij kon zijn, de dingen dat ie tegen me zei (al blijkt achteraf dat ie ze net zo goed tegen iemand anders zei)..hij weet je zo goed te manipuleren en kan glashard liegen , op zo'n manier dat je t dan ook echt gelooft! Hij heeft zo'n masker op, hij doet zich echt als de aardige, lieve, goedzak voor, dat kan ie zo goed dat mensen echt met hun oren zouden staan gaan klapperen als ze zouden horen hoe ie in werkelijkheid is..maar goed.
    Hij zegt regelmatig dat ie er voor de kleine wil zijn maar dat zegt ie op de momenten dat ie wat van me nodig heeft blijkbaar. Ik ben zo stom geweest om iedere x in zn mooie praatjes in te trappen en elke x kom ik er verdomme bedrogen uit (tja, je wéét dat het zal gebeuren maar toch verlang je ff naar geborgenheid, al weet je dat t waarschijnlijk alleen maar gelul is).
    Ik wil absoluut niet dat ie iets met de kleine krijgt te maken en dat zal ook echt niet gebeuren maar waar ik me aan stoor is het feit dat ie doet alsof ie echt geen flauw idee heeft waarom ik dat zo besloten heb! Dan begint ie weer op mn gevoel in te spelen en dat het toch erg verdrietig is dat ie er nix mee te maken kan krijgen terwijl ie er zo blij mee is, en dat ie er zó graag voor mij en de kleine wil zijn, dat ie alles fout heeft aangepakt..bladibladibla dus..want als je m dan een keer nodig hebt is meneer te druk om iemand anders te nemen (sorry hoor). T is dus alleen wanneer t hem uitkomt en daar pas ik voor!

Maar er zijn dus van die dagen, zoals vandaag, dat ik het echt fftjes niet meer zie zitten. Ondaks alle steun die ik van mn ouders krijg, familie en vrienden, blijf ik me toch klote voelen. Je ziet dan al die leuke stelletjes die samen zwanger zijn en daar kom ik aankakken. Dan zit ik vol zelfmedelijden en vraag ik me af..waarom ik? Waar heb ik dit aan verdiend? Ik ben een doodgewoon simpel meisje die het altijd lekker op de "ouderwetse" manier heeft gewild..gewoon huisje boompje beestje en een lieve man die er 100% voor je is. Maar nee nix van dat alles..

2. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Lieve lieve schat, ik snap precies hoe je je voelt. Jeetje, zoals jij die man beschrijft, zou hij zo mijn ex kunnen zijn :confused:

Je moet er niet intrappen hoor, die praatjes. Die man klinkt echt niet als iemand die er klaar voor is om een goede vader te zijn. Of überhaupt een vader te zijn, wat voor soort dan ook. Het klinkt echt als een eersteklas manipulerende bedrieger, en zo'n lieve en slimme meid als jij, hoeft daar niet meer in te trappen! Na alles wat hij jou heeft aangedaan heeft hij wel bewezen dat hij er al niet voor jou kan zijn, dus zeker niet voor het beebje dat op komst is.
    Mijn advies is: ga lekker genieten van je zwangerschap, VER bij die &@!$%%@!#! uit de buurt.

Ik snap hoe moeilijk het is. Net als iedereen, heb ook jij behoefte aan liefde, warmte, geborgenheid...precies wat je zelf al aangeeft dus. Maar lieve schat, bij die man zul je dat NIET vinden. En diep in je hart weet je dat zelf ook. Je hebt veel meer aan jezelf dan je denkt, en je baby ook!
    Ik zit op het moment in een soortgelijke situatie. Voel me soms ook precies zo, je ziet al die gelukkige geplande zwangere stellen, stralend van geluk en liefde... en idd, daar komen wij aankakken, als alleenstaande moeders met luldebehangers van vaders!

Maar jij hebt voor je beeb gekozen, dat vind ik al een hele goeie zaak. En natuurlijk voel je je soms in de steek gelaten, alleen, maar geloof me, dat kindje heeft veeeel meer aan jou alleen, dan aan jou die onder de plak zit bij zo'n kwal van een vent.

Geniet van je zwangerschap, zet je over je nare gevoelens heen, het is idd een moeilijke tijd maar je sleept jezelf er wel doorheen. Als je het zo lang hebt volgehouden met zo'n kwal, kun je dit ook doen! Sterkte & veel succes!

3. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Bedankt! Dat had ik dus echt ff nodig he...zit dan wel te janken achter mn pc maar meer omdat ik me zo begrepen voel..Lucht toch wel lekker op hoor! Dus bedankt voor je lieve woorden!

En ik zie dat je uit Apeldoorn komt? Dus helemaal leuk om ff een opkikkertje te krijgen van een plaatsgenoot! :D

Liefs Jessy

4. ThunderAngel

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Ah je komt ook uit Apeldoorn? Leuk! :D

5. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Yep..grappig he! En nu maar hopen dat we niet dezelfde ex hebben hahahahaha...maar dat zal wel niet! ;)

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik heb ook zo'n ex gehad.. hij kon alles zo mooi verdraaien en dan begon je aan je zelf te twijfelen.. vreselijk. Een arrogante kwal is t.. en die van jou ook ;) .. en geen ballen, wat n stelletje (&*%^&%&*&&(.. Zó, dat lucht ook weer op) en mijn ex komt uit Cuyk. ;) Heel veel sterkte en ik vind dat je n wijze beslissing maakt wanneer hij geen deel uit zou maken van de beeb zijn leven. Die word straks ook alleen maar teleurgesteld. Dan liever geen vader hoor! *kiss*

7. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Precies..en daarom doe ik het ook..Hij heeft mij al vaak genoeg teleurgesteld en bedonderd en me in de steek gelaten en dat heb ik dan maar allemaal gepikt..maar ben écht niet van plan om mijn kindje te laten teleurstellen. Ik wil dat hij/zij (goh ben zó benieuwd naar t geslacht trouwens :p ) een onbezorgde jeugd krijg zoals ik heb gehad, met minder neem ik geen genoegen..dan idd maar geen vader, heb genoeg echte mannen in de familie die het over kunnen nemen! ;)

Liefs Jessy

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    En zo is t maar net! Lekker laten barsten die vent.. 8)

9. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Bij mijn eerste zoon heeft de vader mij ook in de steek gelaten en ik heb hem ook zo gehaat en aan de andere kant voelde ik mij wel eenzaam. Ik had geen huis, niks . Gelukkig heeft mijn moeder mij toen opgevangen en zij was bij mijn bevalling. Maar toch dan lig je op de kraamafdeling en zie je allemaal van die trotse vader die fruit komen brengen aan hun vrouw en ik lag daar, net 20 was ik. Maar door de liefde van mijn zoon intresseerde het mijn op een geven moment niet meer. Je krijg zon verliefd gevoel als je kindje is geboren en dan denk je, haha sukkel je weet niet was je mist. En ooit komen jullie ook de ware tegen, net zo als ik :)

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ze weten dan idd niet wat ze missen. Jouw prachtige kindje. T mooiste wat je kan overkomen. Geniet nog lekker van je zwangerschap en trap niet (meer) in zijn 'verhaaltjes'. Dumpen die handel en laten stikken. Zo en nu ga ik slapen. :)

11. ThunderAngel

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Begint zijn voornaam met een M.? 8)

12. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    hahahaha nee...maar dat zou wat zijn zeg! ;)

13. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113

En daar kan ik me ook zo druk om maken..Niet dat ik nu bezig ben met mannen, moet er zelfs niet aan denken. Maar ooit zal ik er wel weer aan toe zijn..maar dan denk ik..wie wil er nou een vrouw met een kind (onzin natuurlijk)..en waar vind je zo'n man in godsnaam..(ja ja die komen naar je toe wanneer je t niet verwacht :p )..Maar toch..t houdt me wel bezig

14. ThunderAngel

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Haha, ja dat zou zeker wat zijn :)

Deel Deze Pagina