Die van mij denkt daar ook echt niet aan hoor! Ik kan alles krijgen wat ik wil als ik het vraag, maar uit zichzelf, nee, dat zit er helaas niet in. Wel krijgt hij dit jaar een vaderdag kadootje. Onze kleine zou er dan kunnen zijn. Maar wel of niet, ik ga het morgen halen. Ik wil niet nog op pad moeten als ik elk moment kan gaan bevallen. In ieder geval zal hij wel verrast zijn.
Hier ook niets, al had ik er stiekum wel een ietsiepietsie op gehoopt Maar ja, mannen zijn daar toch anders in dan vrouwen, en tot nu toe heb ik de hele ochtend met de was lopen sjouwen terwijl hij achter z'n pc zat. Pffff!
Ik had het niet verwacht maar werd vanmorgen verrast met een moederdag cadeau. Volgens papa had uk hem vanuit mijn buik gebeld om te vragen of hij een cadeau wilde regelen. Ik kreeg een blad cadeau (abo op tijdschrift). Zo lief!
Ik heb vanmorgen een ontbijtje op bed gehad en een hele mooie tekening van zoonlief!! En nog een hanger voor buiten in hartje vorm (waar kaarsje in kan) en die was beschilderd door ons zoontje en was ook een beetje van onze 2e spruit!! Ik zei vanmorgen nog tegen mijn man ; volgend jaar ligt er nog zo"n klein hummeltje bij in bed.. zal druk worden dan met het ontbijtje op bed hihi fijne moederdag allemaal!!
Hier heeft hij drie kansen gehad: - Vorige week zondag: Moederdag in Spanje, waar we wonen - 10 Mei: Moederdag in Mexico, waar mijn man vandaan komt - Vandaag: Moederdag in Nederland, waar ik vandaan kom Maar hier echt geen cadeautje, ontbijtje, kaartje o.d. Hij zal het nog niet echt zo zien dat ik al een moeder ben...
Ik heb vandaag een enorm boeket bloemen gekregen, op het kaartje stond: Voor de nu al liefste moeder! Zoo schattig!
Hier niks gehad. Want, zo vind hij, je bent nog geen mama tot hij geboren is.. Tja. Had ook niet anders van hem verwacht ken hem langer dan vandaag. Wel gaan we van de week eindelijk de videocamera kopen die ik zo graag wil hebben. Word ik toch niet helemaal overgeslagen
Hier word er ook niet zo heel veel aandacht aan besteed...Woensdag een blackberry gekocht en vriendlief heeft bijgelegd en zei me: dit is voor uw moederdag, daar heb je meer aan dan een bouquet bloemen vond wel lief! En ik heb vrijdag op mijn zoontje zijn school moederfeest gehad en daar heeft hij met zijn klasje een versje voorgedragen en een liedje gezongen voor mij. En dat was gewoon een van de mooiste momenten in mijn hele leven!! IK WAS ZO TROTS OP HEM! Ook had hij een ingepakt cadeau mee naar huis genomen maar dat heeft hij vrijdag al opengemaakt voor mij en hij gaf het aan mij en gaf me een hele dikke knuffel en een kusje erbij! En ik heb een prachtig bloempje in een potje van hem gekregen (een echte). Het zijn van die kleine dingetjes van mijn zoontje wat moederdag zo prachtig maken!!!
manlief had me nog gevraagd deze week als hij nu ook wat moest kopen had gezegd van niet (moet ie toch uit zichzelf doen) Vond het ook niet erg hoor .. Van mijn moeder een bos rozen gekregen met een kaartje eraan omdat je kleine mannetje het zelf nog niet kan regelen van mij een bosje bloemen voor moederdag zodat je er alvast een beetje aan kan wennen . Liefs (o)ma(ma) haha lief toch van dr
Het is wel super leuk als je man/vriend eraan denkt. Al vind ik ook wel dat moederdag pas te vieren is als het kind er is. En ik vond mezelf ook echt pas moeder toen onze zoon geboren was
IK ben gisteren wel verrast met een ontbijtje op bed, een mooie bos bloemen en een leuke dvd.... juist de verrassing vond ik het allerleukst er aan! Ben wel met jullie eens dat zelfgemaakt kadootjes van de kids het allerleukst zijn, daarom doe ik het ook nog ieder jaar op school, zelfs in de bovenbouwgroepen....
Ik heb van de week een aantal keer tegen vriendlief gezegt dat het a.s. zondag moederdag was....maar hij was het hele weekend weg met de voetbal en kwam pas gisteravond thuis...Ik heb hem wel enkele tips gegeven wat ik leuk zou vinden (zoals de mama mok van Blond Amsterdam) maar daar ging hij niet op in haha. Totdat hij donderdag opeens een mail stuurde met de de bijenkorfsite weer korting had en hij wel wat van Blond Amsterdam gezien wat ik misschien wel leuk vond, ik kijken en zei; Ja zeker! Hij zei; nou dan bestel je dat maar met mijn pas en krijg je dat van mij voor moederdag. hahahahahaha... Maar eigelijk is het natuurlijk het leukste als je echt verrast word (heb het nu een beetje opgedrongen). En ik vind omdat er al een kindje in mijn buik zit dat ik al moeder ben...het kindje leeft (weliswaar in mijn buik maar toch). Van mijn moeder heb ik een boekje gehad (maar die had ik al) en van mijn schoonmoeder rozen met een kaart gehad en leuke rompertjes
Hier ook niets gehad of gedaan, haha. Man vindt dat ik nog geen moeder ben en dat ie dus nog een jaartje uitstel krijgt. Wel een cadeautje aan mijn moeder gegeven (namens de baby) en 's avonds uiteten geweest met mijn ouders.
Vorig jaar heb ik niets gehad, manlief had er niet bij nagedacht dat hij misschien wat had kunnen halen (Jesse was toen 4 mnd). Dit jaar een bosje bloemen gehad, maar enkel omdat we bij de bloemist waren om wat voor zijn moeder te halen en hij 'spontaan' bedacht dat hij dan voor mij ook maar meteen een bosje moest meenemen, scheelde alweer een ritje... Hoezo verrassing??
Ik had al wel lopen "zeuren" om een cadeautje maar niks verwacht. Kreeg ik zondag ochtend in bed toch maar liefst 2 cadeautjes van mijn schat. Hij had bij de prenatal 2 setjes kleding gekocht voor de baby, de lieverd!
Hier ook niets ... Zelfde verhaal, je bent toch nog geen moeder?! Haha, mannen... Drie weken geleden was ik jarig.. Ook helemaal niets! Die van mij denkt er gewoon niet aan Beetje jammer maar ben het onderhand al gewend