Zwanger van kindje 7

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Kersje7, 4 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TmvD

TmvD Bekend lid

10 jan 2013
    795
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wat leuk gefeliciteerd.
    Ik kom zelf uit een gezin van 7 wat is nooit als onprettig heb ervaren.
    Ik zie dat bij jou de leeftijden wel wat meer uiteen liggen. Bij ons thuis zit 8 jaar verschil tussen de oudste en de jongste.

2. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Dankjewel allemaal!!

Susy26 het is ook maar net hoe 'moeilijk' of makkelijk je zelf daarin bent. Kinderen hebben helemaal niet zoveel nodig als veel mensen denken.

Maris dankjewel. Wat leuk zoveel grote gezinnen bij elkaar! Wat gezellig lijkt me dat ja! Jammer dat het voor jullie niet meer weggelegd is om er nog eentje te krijgen.

TmvD wat leuk om te lezen, dankjewel!

3. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Super tof!! Gefeliciteerd!
    Kom uit een gezin met 10 kinderen en hoewel er ook vaak meer zorgen zijn, is er ook veel meer liefde!
    Zo ontzettend leuk om zoveel stoere grote broers te hebben die je beschermen, en het voor je opnemen ;)
    En heerlijk om alles, maar dan ook echt álles, met m'n lieve zussen te kunnen bespreken!! Van elkaars cyclussen bijhouden tot.. Tja noem maar op! Haha!! Niets is te gek! Had er geen 1 willen missen! 😊
    En had altijd iemand om mee te spelen of ruzie te schoppen! 😂
    Tegenwoordig vinden mensen een gezin met 3 kinderen al groot! 😂

Fijne zwangerschap!!

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Oh wauw! Gefeliciteerd! Lekker genieten van je plof buikje 😊 laat anderen maar raden.... Hihi leuk hoor 7 kindjes, vraag me dan altijd af waar doen ze het van. En waar laten ze die! Hier 2 en wens voor 3e maar wij hebben onze zolder al verbouwd om een tweede slaapkamer te krijgen...dus straks moeten ze delen.

Groetjes

5. A je to

A je to Bekend lid

7 feb 2016
    944
    1.259
    93
    Wauw, gefeliciteerd.!!! Wat geweldig zeg, zo'n prachtig groot gezin, ik ben een beetje jaloers.. :)
    Geniet van je zwangerschap.!

6. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Bedankt allemaal!!

Wat leuk om die verhalen te lezen van meiden die zelf in een groot gezin zijn opgegroeid!!

7. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Wat leuk om te lezen dat je zoveel liefde heb met je broers en zussen,en zeker fijn om te lezen dat je ook alles kan delen,dat heb ik ook met me broer en zusje,ben er super blij mee!
    Idd,bij ons werd er na de geboorte van onze jongste ook vaak gezegt,zo nu is het zeker wel klaar? Auw,dat doet zeer... en mijn zusje verwacht nu de 4e in nov en nou die reacties zijn ook zeker niet voor de poes:$
    Zie dat je zwanger bent,fijne zwangerschap gewenst! :D

8. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Wauw, gefeliciteerd! Ik ben ook wel een beetje jaloers hoor, het lijkt me ontzettend bijzonder. Je bent ook vast een dame die weet van aanpakken met zo'n 'bedrijf' thuis.

9. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Hahaha dankjewel!

Het klopt wel een beetje hoor, ik heb altijd erg veel energie en ben ook wel een doorpakker hihi

10. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Dat lijkt me vooral erg pijnlijk als je zelf het gevoel hebt misschien nog niet compleet te zijn! En erg jammer ook voor je zus, zo lijkt t bijna alsof je jezelf moet verantwoorden over je zwangerschap! Zo stom hoe mensen dit soort dingen gewoon durven zeggen!
    Het duurde bij ons iets langer met in verwachting raken, en dan kregen we ook vaak van die ondoordachte opmerkingen.. "je bent er teveel mee bezig".. En nu ik in verwachting ben zeggen ze:"zie je, ik zei toch dat.... " pff.. Vervelende betweters. Ze moesten t zelf eens meemaken!

Gezinnen met meer dan 3 kinderen zijn tegenwoordig echt uitzonderlijk! De meeste mensen aan wie ik vertel dat ik uit zo'n groot gezin kom geloven me niet eens! Moet dan dan echt "bewijzen" met foto's of alle namen snel op te noemen!

Dankjewel! 😁 ben ook heel erg gelukkig met m'n zwangerschap!

11. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Ook nog gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Stom he dat mensen je gewoon niet geloven. Dat is hier ook. Omdat ik gewoon een slank postuur heb en geen striae geloven veel mensen vaak ook niet dat ik 6 kindjes gekregen heb. Dan moet ik idd ook foto's laten zien om t te bewijzen haha

12. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.828
    8.484
    113
    Vrouw
    Wauw gefeliciteerd! Heb je je eerste echo al gehad?

13. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Dankjewel!!

Nee nog geen echo, 30 mei pas ;)

14. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Nogmaals gefeliciteerd! :D ik kom zelf uit een gezin van 4 meisjes en zou zelf ook graag zo'n groot gezin hebben, dus wie weet :D wbt niet genoeg slaapkamers hebben, wij hebben 3 slaapkamers en 1 grote zolderkamer, maar de jongens wilden perse samen op 1 kamer! <3 dus zo erg is het blijkbaar niet om je kamer te delen. Als ze groter zijn kunnen ze allebei op een eigen kamer en evt gaan wij naar zolder. Of we laten van de 3 slaapkamers 4 slaapkamers maken ofzo, als wij er 4 mogen krijgen. Of we winnen de loterij en kopen een kasteel, wie niet droomt :cool:

15. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    oncologie verpleegkundige
    Hey kersje!

Gefeliciteerd!!! Hebben een tijdje terug samen in een nod topic gezeten en nu zie ik je naam ineens voorbij komen!!! Geniet ervan!!

16. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Bedankt meiden!!

Vlinder dat is zo, onze kinderen vinden het ook totaal niet erg om een slaapkamer te delen

17. Islah

Islah Niet meer actief

Mijn oudste dochter kijkt ook echt naar het moment uit dat ze samen met haar zusje op één kamer mág slapen, haha.

18. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Wauw!
    Gefeliciteerd, en een hele fijne zwangerschap <3

19. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    Liggen de kids meg zijn 2 en of met meer op de kamer.hier 4 kids en ze liggen 2 aan 2.super gezellig en gaat met slapen echt heel goed

20. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Alleen de jongste twee slapen op 1 kamer, de rest heeft een eigen kamer

Deel Deze Pagina