Helder bloedverlies.

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Patjuh2010, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patjuh2010

Patjuh2010 Actief lid

25 feb 2010
    424
    0
    0
    Beste verloskundigen.

Ik ben ruim 7 weken zwanger. Gister na een hele avond op de bank tv te hebben gekeken had ik opeens helder bloedverlies toen ik naar het toilet ging op het toiletpapier.. Het was niet heel erg veel, maar ook geen veegje (weet niet hoe ik het anders moet uitleggen). Daarna was het over. Vanmorgen kwam er wat bruin, oud bloed. Ik heb geen last van krampen erbij gehad. Ik heb verder geen zwangerschapsverschijnselen, alleen zere borsten en die zijn nog steeds gevoelig.
    Ik maak me heel erg zorgen... Hoop dat jullie antwoord kunnen geven

Groetjes!!

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi patjuh,

Heel begrijpelik dat je hier van schrikt, het komt heel vaak voor in de jonge zwangerschap! En hoeft absoluut niet te betekenen dat het misgaat. Je baarmoedermond word nu zoooo goed doorbloed dat het ook een stuk kwetsbaarder is en er soms een haarvatje kan knappen. Dat het zo snel gestopt is en er nu nog wat oud bloed uit komt is een goed teken. Wanneer heb je je eerste controle? Vast al heel snel! Het blijft nog even spannend!

Imke

3. Patjuh2010

Patjuh2010 Actief lid

25 feb 2010
    424
    0
    0
    Hoi,

Bedankt voor het antwoord! Ben vandaag geweest. Ze wilden eigenlijk met 12 weken de eerste echo, maar dat word nu met 10 weken. Maar ze zeiden inderdaad ook dat het een goed teken was dat het gelijk stopte!
    Heb er ook helemaal geen last meer van gehad, dus ga er van uit dat er niks aan de hand is!!

Bedankt!

Groetjes Patjuh2010

Deel Deze Pagina