Zwanger van mijn sport leraar

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door SasjaStel, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

    Alita Niet meer actief

    jeetje .... ik hoop maar dat alles goed is dan!
    Want ze zou denk ik wel even komen als ze kon he....niet dat ik haar ken natuurlijk ... maar zo komt ze wel over.
     
  2. Priscilla4

    Priscilla4 Fanatiek lid

    30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    ben ook benieuwd idd..
     
  3. Ellamalou

    Ellamalou Fanatiek lid

    22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik maak me een beetje zorgen... ik hoop dat alles toch goed gaat met je(jullie!)
     
  4. SasjaStel

    SasjaStel Lid

    8 dec 2011
    60
    0
    0
    Sales en marketing
    Zaandam
    Hai meiden!!! sorry dat ik een tijdje niets van me heb laten horen....
    Ik zal jullie een update geven..
    Afgelopen maandag was ik dus weer voor de second opinion naar het ziekenhuis om te kijken of mn kindje zich verder had ontwikkeld. De vruchtzak was een stuk groter. Het kindje was helaas maar 0.4 mm. gegroeid. Er was nog steeds hartactie.
    Erg teleurstellend. Had het zooooo graag anders gezien.
    Nu moet ik morgen weer heen omdat ik zogenaamd bedenktijd had voor de abortus. Het heeft dus geen kans op leven en toch mocht ik vorige week geen vervolg eraan geven. Wettelijk gezien moet je 5 dagen wachten. Morgen dus weer een echo, gewoon om te zien hoe het er nu uitziet. Ben toch wel weer heel nieuwsgierig. Heb verder nog geen bloedingen gehad.
    Morgen ook 2 opties bespreken. Curretage of abortuspil. Iemand ervaring? Ik neig toch naar de abortuspil.
    Het gaat redelijk goed met me.. nog niet helemaal.. echt mn ups en downs. En dan het idee dat ik dit allemaal meemaak en de verwekker hier helemaal niets van meekrijgt. Dat vreet toch ook aan me. oneerlijk.
    Ik ben erg blij als ik dit hoofdstuk kan afsluiten.
    Bedankt allemaal voor jullie luisterend oor en jullie goedbedoelde adviezen

    xx
     
  5. SasjaStel

    SasjaStel Lid

    8 dec 2011
    60
    0
    0
    Sales en marketing
    Zaandam
    Ik lees nu pas de laatste berichten door.. en ja inderdaad. Hoe kun je als mens veranderen in een korte tijd. In het begin dacht ik echt in hokjes.. hoe heb ik ooit aan de verwekker kunnen denken, rekening met zijn gevoelens kunnen houden... me daar druk om kunnen maken. Het is het allemaal niet waard geweest. Ik ben erachter gekomen dat dit kindje zo ontzettend welkom was. De wereld kan me echt gestolen worden. Ik ben het gaandeweg allemaal in een ander perspectief gaan bekijken en ik geloof dat ik hierdoor ook een stuk wijzer ben geworden.
     
  6. me83

    me83 Niet meer actief

    ach meis wat jammer.. heb je zo gevochtend voor je kindje en dan mag het helaas niet zo zijn!

    ik wens je veel sterkte de komende tijd en veel succes met het maken van je keuze..ik kan je hierbij niet helpen helaas.. maar er zijn vast wel andere meiden die wel een curretage of abortuspil hebben gehad..

    knuf!!
     
  7. Nen87

    Nen87 VIP lid

    17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Pff jeetje wat heftig zeg! Eerst al zo'n vervelende start en nu dit nog. Ik wil je heel veel sterkte toewensen!
     
  8. Alita

    Alita Niet meer actief

    aaahhhh sterkte
     
  9. Dana

    Dana Niet meer actief

    sterkte, :(
     
  10. WeGeMiJe

    WeGeMiJe Actief lid

    19 jun 2011
    323
    0
    16
    Beverwijk
    Ik wil je ook heeel veel sterkte wensen!!
     
  11. Rosa5

    Rosa5 VIP lid

    21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ook van mijn kant heel veel sterkte gewenst. ´Fijn´ dat je hier nog even komt vertellen hoe het is afgelopen. Heel jammer dat het zo´n afloop heeft.:( Sterkte meid!
     
  12. babyhope

    babyhope VIP lid

    23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Nou meid mischien wil je dit wel niet horen.
    Maar het feit dat je kindjes hartje nog klopt en toch wel wat groeit kan in mijn ogen niet teleurstellend zijn. Geef de hoop nog niet op meid. En besluit aub nog helemaal niks pas als het hartje echt gestopt is. Wie weet groeit je kleintje door daar valt nu helemaal nog niks over te zeggen. Het hartje klopt dus het doet zijn best. Pf ik heb gewoon tranen in mijn ogen. Wat zit jij in een achtbaan zeg.
    Maar echt neem nog geen besluit. Vertrouw op je beebje dat het zijn/haar best aan het doen is.

    Xxxxx
     
  13. MvS

    MvS VIP lid

    19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Helemaal mee eens.

    Heel veel sterkte!
     
  14. Troel

    Troel Niet meer actief

    Jeetje mooi gezegd.... Hier krijg ik tranen van in mn ogen..... :(

    Geef niet op nog indd!
     
  15. lioness74

    lioness74 Niet meer actief



    ja hier dacht ik ook al aan toen ik het berichtje van ts las!
    Verder heel veel sterkte,ben benieuwd hoe het nu uiteindelijk afloopt.
     
  16. twinkle star

    twinkle star Niet meer actief

    Idd dat dacht ik ook.

    Maar ik last net dat je bedenktijd had over bedenktijd voor abortus. Betekend dat dat je hier eigenlijk voor naar het ziekenhuis ging?
     
  17. Rosa5

    Rosa5 VIP lid

    21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    .....
     
  18. lioness74

    lioness74 Niet meer actief

    Wat leest ze dan niet goed?Er staat toch dat er nog steeds hartaktie is?
     
  19. Rosa5

    Rosa5 VIP lid

    21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Oeps ik zie nu pas dat ik het zelf niet goed gelezen heb...:):):)
    Sorry!!!
     
  20. lioness74

    lioness74 Niet meer actief

    haha kan gebeuren toch?
     

Deel Deze Pagina