Zwanger van mijn sport leraar

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door SasjaStel, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa5

    Rosa5 VIP lid

    21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Haha ja dom hè. Maar goed dat jij gelijk reageerde.;)
    Verderop in het berichtje van TS staat .. Het heeft dus geen kans op leven.. misschien dat ik dat door elkaar heb gehaald.
     
  2. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.489
    5.572
    113
    Vrouw
    Als er nog hartactie is geen verdere stappen ondernemen hoor!!!
    Ook niet als het niet zoveel groeit oid...

    Je hoort vaak genoeg verhalen dat t toch ineens wel goe gaat met het kindje!

    Alsjeblieft onderneem niks zolang het hartje nog klopt!!
     
  3. Alita

    Alita Niet meer actief

    dan heb ik het ook fout gelezen?
     
  4. holiday

    holiday Actief lid

    25 aug 2011
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    helemaal mee eens... zolang het hartje klopt niks doen!! ... mss is het wel een klein kindje?? laat de natuur zijn werk doen en neem geen medicijnen! dat kun je altijd nog besluiten mocht het kindje zelf besluiten te stoppen met leven! heel veel sterkte, wijsheid en kracht en hou ons op de hoogte.
     
  5. Rosa5

    Rosa5 VIP lid

    21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik snap jullie gedachtengang over de hartslag. Maar als ik het goed begrepen heb, was de hartslag heel onregelmatig.
    En als de arts zegt dat het geen kans op leven heeft, zal de arts dat vast wel niet voor niks zeggen.

    SasjaStel als het goed is had je vandaag nog weer een echo, ben heel benieuwd hoe het vandaag is gegaan.
     
  6. Alita

    Alita Niet meer actief

    idd hoe is het gegaan.....
     
  7. babyhope

    babyhope VIP lid

    23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Echt meis elk kindje is anders. Mischien gruei kindje iets later begonnen of groeit het idd wat langzamer maar dat zegt helemaal niks over de kwaliteit van je beebje.

    Niks doen echt niet gewoon afwachten en vertrouw erop dat het goed komt. Xxxxx
     
  8. Rosa5

    Rosa5 VIP lid

    21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Maar als het nog alle kanten op kan, waarom zegt een arts dan dat het geen kans op leven heeft?
    Is gewoon nieuwsgierigheid hoor, wil geen discussie veroorzaken.
    Maar dan mag een arts toch niet zo´n uitspraak doen?
     
  9. Alita

    Alita Niet meer actief

    nee dat denk ik ook niet....

    Maar soms maken ze ook fouten he...mijn jongste zou ook een ma zijn en nu is ze al 1 jaar
     
  10. Rosa5

    Rosa5 VIP lid

    21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Dat verhaal kan ik mij nog wel herinneren, dus dat hou ik ook wel in mijn achterhoofd hoor. Dat zoiets ook een mogelijkheid zou kunnen zijn.
    Maar ze heeft al eerder een echo gehad, dus ik denk dat er in die bepaalde tussentijd wel dingen zouden moeten veranderen/verbeteren qua groei ed. moet het een goede zwangerschap zijn. (rare zin, hoop dat je snapt wat ik bedoel)
    Ik vind het eigenlijk wel heel erg dat een arts zegt dat het geen kans van leven heeft, terwijl dit misschien wel zo is-


    Enne over het herinneren van jouw verhaal.. ik had toen een ander account.;)
     
  11. Alita

    Alita Niet meer actief

    zat al na te denken....maar weet nu niet wie je bent...en ben toch nieuwschierig nu hahahaha

    Ja is ook wel een verschil met mij natuurlijk;) maar ik zou altijd nu een paar echo.s afwachten:)
     
  12. SasjaStel

    SasjaStel Lid

    8 dec 2011
    60
    0
    0
    Sales en marketing
    Zaandam
    Nee er was echt geen kans op leven na vorige week. Het was namelijk in vergelijking met die week ervoor niets verder ontwikkeld. Het hartje klopte inderdaad nog wel maar langzaam en in 1 week tijd was het maar 1 mm. gegroeid. Bij 10 weken zwangerschap zou je toch echt al iets moeten zien! Maargoed, omdat het hartje klopt mag je niet meteen actie ondernemen. Je moet wettelijk 5 dagen wachten. Ach en dat wilde ik ook.

    Gister was ik weer heen, en inderdaad het hartje was gestopt met kloppen. Ik moet jullie eerlijk bekennen, ik was opgelucht. Eindelijk rust. Vrede. Het voelt toch niet goed om abortuspillen te slikken terwijl het hartje nog klopt, ook al geven de doktoren het geen kans op overleving. Het blijft natuurlijk een gevoelskwestie. En stiekem hoop je toch dat jij de eerste op de wereld bent die een wonder gaat creeeren haha..

    Maargoed. Ik heb gekozen voor de abortuspil. Geen gefroet in mn lichaam.. maar ik help de natuurlijk een beetje.. :) de abortuspil wekt de abortus op. (Ook al heb ik hier niet voor gekozen, het wordt evengoed een abortus genoemd)

    Vanavond de voorbereidingspil innemen en vrijdag dagje ziekenhuis. Net zolang tot mijn lichaam het heeft afgestoten..

    Ik hoop snel leuke vent te ontmoeten die wel 100 kinderen wil!!!!

    Ik zal jullie reacties nog allemaal lezen, maar denk niet dat ik er verder nog veel op zal zitten. Wel zal ik jullie in het weekend nog laten weten hoe dat in zn werk is gegaan de abortuspil en hoe ik het ervaren heb.

    Voor nu nogmaals echt super bedankt voor al jullie steun.. en ik hoop dat ik snel weer online ben voor een nieuw wondertje :)

    Want zoals jullie begrijpen heb ik er nu aan geproefd, en dat vraagt naar meer :)

    xxx
     
  13. Netje89

    Netje89 Actief lid

    4 okt 2011
    104
    0
    0
    Lieve Sasja, wat een nachtmerrie is het hele verhaal als je het zo bij elkaar optelt..

    Nogmaals, ik vind je ontzettend sterk. Ik kan me voorstellen dat je 'blij' bent dat het hartje niet meer klopt. Zolang dat nog klopt zou ik ook zoiets hebben van 'dokters, let op hier gaat een wonder geschieden'... Maar goed, het is al eerder gezegd dat zo'n arts niet zomaar mag zeggen dat er geen kans op overleving is voor je kleintje...

    Wat ontzettend heftig allemaal... Ik wens je heel veel sterkte en succes in het ziekenhuis vrijdag.

    En ik ga voor je mee hopen dat je een mega leuke kerel tegen het lijf loopt die wél kinderen wil.. Jij hebt er van mogen 'proeven' .. Je zal er wel komen meis... Alleen even dat ziekenhuisbezoek doorlopen he, dat lijkt me wel moeilijk hoor... Maar ik had ook voor die pil gekozen denk ik.. Curettage hoor ik toch wel eens een 'horror' verhaal over..

    Succes meid, ik zal voor je duimen vrijdag!

    Liefs, Netje
     
  14. MvS

    MvS VIP lid

    19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Sterkte, meis. Ik hoop dat je lichaam goed meewerkt (klinkt een beetje raar, maar je snapt hopelijk wat ik bedoel).
    Hopelijk zien we je gauw weer hier, maar dan onder fijnere omstandigheden.
     
  15. marjon 2

    marjon 2 VIP lid

    23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Heel veel sterkte meid , ik hoop dat de pil zijn werkt doet en dat dat genoeg is ...kknuuffffffffffffffff
     
  16. Channes

    Channes Fanatiek lid

    24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Heel veel sterkte.
     
  17. Mamajuf

    Mamajuf Fanatiek lid

    22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    Dikke knuffel !!!
     
  18. Debster82

    Debster82 Actief lid

    29 mei 2007
    170
    0
    0
    Ik wou je heel veel sterkte toewensen voor de komende tijd.
     
  19. nanette77

    nanette77 VIP lid

    11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik heb je verhaal zo af en toe gevolgd en wil je veel sterkte toe wensen..
    En ik hoop dat je snel een echte vent ontmoet;)
     
  20. twinkle star

    twinkle star Niet meer actief

    Ah meid...... Echt dat het zo is afgelopen!! Maar ik kan me je gevoel enorm goed voorstellen. Op naar een leuke vent, die wel voor jou en een kleine gaat en je het dan wel allemaal samen kan gaan doen!!
     

Deel Deze Pagina