Zwanger van mijn sport leraar

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door SasjaStel, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

    Alita Niet meer actief

    sterkte hoor....
     
  2. Ellamalou

    Ellamalou Fanatiek lid

    22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat jammer... Toch fijn om te lezen dat je toch positief naar de toekomst kijkt. Ik gun je die man die 100 kindjes wil. ;)
    x
     
  3. debby82

    debby82 VIP lid

    18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wat raar van die bedenktijd? Door de hartactie denk ik?
    Ik heb voor de pil gekozen. Vruchtje is losgekomen maar er bleef restweefsel achter. Toen nog een keer die pillen genomen maar daarna bleef ik bloeden dus alsnog een curretage gehad. Daar keek ik enorm tegenop maar dat is me alles meegevallen.
    Die pillen vielen me wel tegen (sorry wil je niet bang maken maar dat deed dus echt pijn, kreeg echt weeen, gelukkig maar een kwartiertje ofzo hoor). maar ik ben wel blij dat ik het vruchtje gezien heb.
     
  4. debby82

    debby82 VIP lid

    18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    zit je bij het zmc? Bij mij was er ook nog heel lichte hartactie (niet echt noemenswaardig, 10 a 20 hartslagen per minuut).
    Heb toen voor de curretage nog een controle-echo laten maken en toen was er echt niks meer.
    Maar ik was daar op maandag en kon op vrijdag terecht. Of telt dat ook als 5 dagen?

    Als je bij het zmc zit kom je op de kraamafdeling te liggen als je de pillen wilt. Wel een kamertje achteraan.
    De eerste dosis pillen brengen zij in. Daarna kan je ze oraal innemen. Je moet geloof ik de eerste 3 uur minimaal daar blijven en daarna mag je beslissen of je daar wilt blijven of het thuis af wilt maken. Maar ik geloof dat niet elke arts je naar huis laat gaan. Hangt er een beetje van af wie je hebt...

    Als je voor curretage kiest kom je op de afdeling dagopname. Dat is een hele andere afdeling. Ik moest me s middags om half 2 melden en om half 6 was ik weer thuis aan de wandel. De narcose zag ik zoooo tegenop. Maar echt, ben een half uurtje "out" geweest en daarna eigelijk gewoon weer wakker. Niet zoals na mijn galblaasoperatie dat je nog uren bij moet komen.

    Als je nog meer wilt weten over dit ziekenhuis (heb alle gynaecologen, artsen in opleiding en afdelingen inmiddels wel gezien :)) hoor ik het wel.
     
  5. ukoldaatje

    ukoldaatje VIP lid

    2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ik kreeg het alle 5 de keren beiden. En cytotec en een curretage.
    Omdat door de cytotec de baarmoedermond open komt te staan en de kans op beschadigingen aan de baarmoeder dan minder is als zonder.
     
  6. Priscilla4

    Priscilla4 Fanatiek lid

    30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    sasja... wat enorm K*T meis... heel veel sterkte!!! en hopelijk lezen we je gauw weer...
     
  7. x0x0

    x0x0 Actief lid

    17 jan 2012
    114
    0
    0
  8. Abri

    Abri VIP lid

    16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    :(??
     
  9. SharonR

    SharonR Actief lid

    17 jan 2012
    468
    0
    0
    Heel veel sterkte toegewenst. :(
     
  10. Melkan

    Melkan Lid

    13 feb 2012
    59
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ben het met je eens!!!

    Kom op, gatver one night stands met een tennisleraar, volgens mij kun je vast veel beter krijgen dan dat. Je bent niet z'n geliefde, los van het feit dat je niet weet hoe hij leeft, is hij hygienisch en heeft hij niet ook met andere vagina's het bed gedeeld, hij houdt niet van je. Het klinkt allemaal erg puberaal. Leuke start voor een kind, te weten misschien niet gewenst te zijn door de vader en sowieso in een gebroken gezin terecht te komen. Hoe kun je stiekem blij zijn, vraag ik mij af. Dit is geen aanval maar puur mensen interesse, ik kan er met mn hoofd niet bij namelijk. :(

    Ik zou het hem niet vertellen. Hij zit er niet op te wachten, dat heeft hij al duidelijk genoeg gemaakt. Straks wenst hij dat je een abortus ondergaat en dan opeens heeft de man niets te zeggen en doen we het allemaalwel zelf. Want eerlijk is eerlijk, waarom zou hij dan geen zeggenschap hebben over of het kind ter wereld komt? Kun je net zo goed gelijk alles zelf doen. Hooguit kun je peilen wat hij er van zou vinden een kindje te hebben nu. ;)
     
  11. Alita

    Alita Niet meer actief

    ik zou even verder lezen want ondertussen is er een hoop gebeurd
     
  12. babyhope

    babyhope VIP lid

    23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Uhmm melkan ik denk dat je even de laatste 2 pagina's moet lezen meid;)
     
  13. Melkan

    Melkan Lid

    13 feb 2012
    59
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ooops, jullie hebben gelijk! Ik las alleen de eerste pagina's! De ellende is uitgegroeid tot nog meer ellende :(

    Heel veel sterkte en als je moedergevoelens toch oprakelen, zou ik goed op zoek gaan naar een lieve betrouwbare man of langs een zaaddonor!
     
  14. Troel

    Troel Niet meer actief

    Langs een zaaddonor?! Ik denk niet dat ze op dit soort advies zit te wachten nu.....
     

Deel Deze Pagina