Eigenlijk is alles al gezegd en gedaan, maar wilde toch even herhalen dat je ex inderdaad zijn kans heeft gehad en heeft weggegooid. Dat hij je nu zo "bewerkt" vind ik ook eigenlijk echt niet kunnen. Hij weet dat jij een goede relatie hebt en dat je zwanger bent. Waar is zijn respect naar jou en je nieuwe relatie dan????? Ok jij bent met hem mee naar huis gegaan, maar dat geeft nog geen recht om te stoken in een goede relatie. Je hebt hem 2 jaar de kans gegeven voor een hele grote wens waar hij alles vanaf wist. En nu opeens wil hij wel?? TO LATE!!!!! Ik vraag me eigenlijk af of hij JOU mist of gewoon de herinnering. Hoe dan ook, volg je hart meid. Jij bent de enige die hier uiteindelijk een oplossing voor heeft. Maar als ik in jouw schoenen stond dan vergat ik mijn ex, deed er alles aan om hem niet tegen te hoeven komen en prees mezelf gelukkig met wat ik had. Succes!!
Lastig hoor, gevoelens die je het liefst niet zou hebben maar die verander je niet zomaar. Je huidige vriend lijkt me een fantastische vent, daar zijn er niet veel van, daar zou ik maar zuinig op zijn. Wat betreft je ex, die heeft ongetwijfeld ook nog gevoelens voor jou, dus ik kan me voorstellen dat het er dan wel heel makkelijkuitkomt dat hij toch wel kinderen met je had gewild. En misschien meent hij het ook wel, maar dat maakt eigenlijk niets uit. Als ik jou was zou ik afstand nemen van je ex en je richten op je vriend en je zwangerschap. Je zal hem vast nog wle eens tegenkomen maar dan hoef je ook niet meer dan hem te groeten. Geef je huidige relatie in ieder geval een kans. Per slot van rekening hebben jullie ook een goede relatie opgebouwd! Heel veel sterkte en geniet van je zwangerschap, ondanks alles.