Zwanger van nieuwe vriend

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door moon0810, 5 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sopann

Sopann Niet meer actief

Gefeliciteerd!!! :D

Met mijn vorige vriend hebben we twee jaar zonder bescherming gevreeën en gebeurde er niets. Achteraf blij toe, maar goed. Ik leerde twee weken nadat die relatie voorbij was mijn huidige vriend (en liefde van mijn leven :D) kennen. Was een ideetje van ons beider beste vriendin om ons te koppelen. En het werkte direct! Daar had onze omgeving ook vooral een hééle duidelijke mening over.

Dit is zo'n ruim jaar geleden ;) Ook supersnel dus :) En we zijn er zó gelukkig mee :D
    Mijn ouders zijn na een half jaar getrouwd en tien maanden later kwam ik. Nu zijn ze alweer bijna 30 jaar getrouwd ;)

Mijn doel van dit hele verhaal: tijd zegt niets :) Wél kwaliTEIT ;)

2. moon0810

moon0810 Actief lid

2 feb 2009
    323
    0
    0
    Winterswijk
    Dank jullie wel :)

Mijn ex heeft vlugs mij geen vaste vriendin. Hij heeft er altijd meerdere tegelijk :(.
    Maar gelukkig ben ik nu wel gelukkig!

3. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Ik heb ook een nieuwe vriend en we verwachten ook samen een kindje. Mijn tip trek je niks aan van de buitenwereld!! Tis jullie leven samen.! Mijn ex reageerde helaas niet erg enthoasiast maar das zijn eigen. In mijn omgeving is er nooit openlijk gezegt dat het te vroeg was en als ze dat wel zouden doen is mijn antwoord heel makkelijk tis onze keuze geweest en daar moeten wij mee leven.

Succes meid!

4. Stephanie87

Stephanie87 Niet meer actief

Ik zit ook in zo'n situatie al was het bij ons nog sneller...
    Ik heb geen kind,maar na een slopende relatie heb ik 16 juni echt de liefde van mijn leven gevonden!
    Zo voelt het voor ons alle 2...in augustus ben ik zwanger geraakt toen we dus terug gerekend 2 maanden hadden!!!
    En ja ook bang voor de reacties geweest...maar je moet er boven staan...
    Jullie weten beter...jullie voelen de liefde...jullie zijn blij met de baby...wat is dan het probleem?
    Echt vrienden en familie die om je geeft zal het begrijpen!!!
    Uit eigen ervaring niet altijd even makkelijk maar jè hebt elkaar!!

5. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Ik hou het simpel: GEFELICITEERD!!!

6. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    Van harte gefeliciteerd meid!!
    Hier zo'n zelfde situatie: na 18 jaar in jan uit elkaar,eind feb mijn vriend ontmoet, eind april zwanger! Heb 1 dochter, was onvruchtbaar verklaard en "ineens" heel snel zwanger van mijn vriend...en ontzettend gelukkig ermee!!!

Omgeving reageerde heel goed, iedereen ziet hoe goed het me doet dat ik van mijn ex af ben en nu gelukkig ben en weer mama word!!

Heel veel geluk gewenst allebei!!!!

7. Aleisha

Aleisha Actief lid

28 dec 2011
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!!!!
    Succes met alle regeldingen. En als het goed voelt van beide kanten zit het ook vaak goed, dus geniet van dit mooie cadeau!

8. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    ook ik hou het simpel,,gefeliciteerd!!!:D:D

9. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Hier ook nu zwanger van mijn nieuwe partner.

Bij ons was het totaal onverwachts, ik bleek zwanger te zijn geraakt na een antibioticakuur.

We kennen elkaar ook nog helemaal niet zo lang, dus ik ging ook gelijk denken, wat zal de buitenwereld hier wel niet van denken.

Maar ach, nu heb ik daar lak aan, we zijn er beide heel erg blij mee. En het heeft gewoon zo moeten zijn, en dat is bij jullie net zo. Alles heeft een reden, hoe dingen in je leven lopen.

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

10. raspberry

raspberry Niet meer actief

Idd snel, maar lekker belangrijk wat anderen daarvan vinden...
    Blijkbaar heeft je lijf iig door dat je met deze man beter matcht, dat je zo vlot zwanger bent geraakt nu... ;)

11. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    Dit heb ik van de week dus ook al gehoord.
    Zou het waar zijn dat je lijf zich afsluit wanneer het niet goed voelt in een relatie?
    Ik bedoel, psychisch kun je vast lopen maar zou dit lichamelijk ook zo zijn?

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou dat denk ik niet hoor......als je verkracht wordt kun je ook gewoon zwanger raken toch....lugubere vergelijking sorry...:)

13. raspberry

raspberry Niet meer actief

Nou, zo bedoelde ik het eigenlijk niet, meer dat TS met haar nieuwe vriend blijkbaar niet alleen emotioneel, maar ook genetisch gezien een betere match vormt dan met haar ex... :)
    Maar 't was luchtig bedoeld, niet heel ontzettend serieus ;)

14. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    Ik zie nu idd je smiley;).
    Ik was wel serieus omdat ik het daar van de week over heb gehad met iemand.
    maar dat is iets voor een ander topic;)

15. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    er is altijd wel wat aan te merken... mensen zullen altijd wat ze zeiken hebben.
    oke het is wel snel maar als het kind toch wordt opgevoed door een liefdevolle en gelukkige mama en papa dan is het toch prachtig?

16. gefeliciteerd meis! Het maakt niet uit of je jong bent of oud, al 10 jaar of 3 maanden met je partner bent, er is altijd commentaar! Kijk daar gewoon lekker voorbij en geniet! Zeker als het van beide kanten hartstikke welkom is!

17. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gefeliciteerd meid :D
    Als jullie er beide gelukkig mee zijn dan is het toch goed.
    Ga er maar van genieten!

18. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

23 jan 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!

Meid als jullie er maar achter staan komt het goed.. en er zijn altijd mensen die wel iets te 'zeuren' hebben.

Nen87 vindt dit leuk.
  19. chihuahuatwins

chihuahuatwins Actief lid

28 aug 2012
    292
    1
    0
    nederland
    gefeliciteerd.. echt super voor jullie hoor..maar heel herkenbaar verhaal :)(zelfde situatie)

20. MamavanK

MamavanK Bekend lid

25 aug 2010
    526
    81
    28
    Natuurlijk.. Heel veel mensen zullen het te snel vinden. Maar als jij gelukkig bent, je vriend gelukkig is? Ga genieten! Van harte gefeliciteerd met dit mooie wonder!

Deel Deze Pagina