Het is zo onwerkelijk... Voor mn dochter hebben we 5 jaar moeten vechten, 4 mks, talloze onderzoeken in 4 zkh, als klap op de vuurpijl moest 1 eileider eruit en was de ander broken beyond repair, nooit meer een spontane zwsc zei het zkh.. Bij de 2e ivf poging was ik goed zwanger en mochten we eindelijk ons kindje in onze armen houden En nu? Nu is ze 10mnd, ik gebruik geen a/c want ik kan niet meer zwanger worden en geef nog bv... En toch, toch voel ik me zwanger... Gister en vandaag: een knaltest Ik denk precies 4w nu... Hoe onwerkelijk.. na al die jaren.. nu nog een keer zwanger, een ongelukje eigenlijk , nog een wonder, mss nog wel meer wonder dan onze dochter.. we zijn helemaal overdonderd!
Wauw! Van harte gefeliciteerd! Zo zie je maar hoe wonderlijk het ontstaan van nieuw leven is, geen vat op te krijgen. Geniet ervan!
Gefeliciteerd!Een echt wonder! Grappig wij hebben ook een meisje uit augustus 2013! en nu bijna gelijk weer zwanger!
Wow wat bijzonder!! Dan hoort dit kindje gewoon echt bij jullie! Gefeliciteerd en een goede zwangerschap!!