Hoi, Mijn geluk kan niet meer op!! 5 maanden geleden bevallen van mijn eerste zoontje, waar we 2.5 jaar over gedaan hebben. Na vele onderzoeken en van alles gedaan te hebben zijn we gewoon op de natuurlijke manier zwanger geworden. Nu na mijn bevalling gekozen om nog voor een klein babytje te gaan...het zou immers toch wel weer heel erg lang duren (zit er in je hoofd)!! Nou mooi niet...ik ben alweer 5 weken zwanger van mijn 2e! Zo snel was ook weer niet de bedoeling...maar zeer en zeker welkom! Alleen nu het dan toch echt zo is...een beetje bang voor wat komen gaat straks met 2 hele kleintjes! er zal precies 13 maanden tussen zitten. Afwachten dus...
He gipsy! Van harte met je zwangerschap! Hier een zoontje van 8 maanden en nu ook ong 5 weken zwanger van de 2e. We gaan een heerlijke maar vast ook zware tijd tegemoet. Klets je gezellig mee in het januari 2015 mamma's topic?
Zeker weten een mooie maar zware tijd hihi... dat komt helemaal goed! Ja ik ga gezellig mee kletsen :-D tot daar!!
Gefeliciteerd! Mijn zoontje zal straks 17 maanden zijn als de kleine komt. Zal zwaar zijn, maar overleven we wel. En jullie natuurlijk ook!
Gefeliciteerd, wat leuk! Het is snel, maar je gaat je weg er wel in vinden. Trouwens, Aaf Brandt Corstius heeft hier een heel leuk boek over geschreven, het jaar dat ik (2x) moeder werd. Tussen haar zoon en dochter zitten ook 13 maanden.
Ohhhh ik zie meerdere moeders die snel na bevalling weer zwanger zijn...het lijkt me erg zwaar, maar inderdaad ook hier gaan we een draai in vinden! Komt helemaal goed. Vanmiddag afspraak bij de verloskundige maken...spannend allemaal weer
hey meiden, ik ben van mn eerste zoon bevallen op 8 april 2011 en wou nog meer kinderen, dus de tweede werd geboren op 7 aug 2012, ze schelen 14 maanden ! IEderen zei: je bent gek hartstikke druk, maar t valt echt reuze mee. Ze gaan samen in bad/douche, ze gaan tegelijk naar bed, de een gaat naar de peuterspeelzaal en de andere heb je dan ff lekker rustig alleen. en om iedereen nog gekker te maken haha... ik ben zwanger (weet het net een weekje) van de derde !! Whoeheoeeeeee !!! ben super blij !! ben bijna 7 weken (as zondag) waarschijnlijk, dus eind dit jaar zullen we met 3 kids zijn ! Komt allemaal wel goed, gewoon relax blijven.. ! SUCCES !
Hier nog een! 5 december bevallen, 2x ongesteld en nu alweer zwanger. Ontzettend in shock in het begin maar zo welkom. Had gewoon niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Lekker kletsen!!!
Komt allemaal goed het is druk en vraagt wat organisatie maar het is het dubbel en dik waard... Mijn oudste en middelste schillen 10 maand... De middelste Schilde 11 maand met de jongste zou het zo opnieuw doen
Leuk! Gefeliciteerd Hier zullen jongste en baby ook (als er niks geks gebeurd) 13mnd schelen!! was niet helemaal de bedoeling, en na de eerst schrik zo blij!! Tuurlijk het zal druk worden... maar ik zie nu eigenlijk alleen maar voordelen!! Enigste nadeel... dat ik die eerste weken ècht vreselijk moe ben geweest!! Ik had t ff niet meer... we hebben nog een zoon van nu 4, die slaapt overdag niet meer, en is natuurlijk heel energiek en wil vanalles ondernemen, omdat ik zo moe was en de zorg voor zn zusje (die de eerste 4 tot 5 mns vreselijk gehuild heeft) voelde ik me naar hem toe wel eens schuldig. nu gaat hij naar de basisschool en kan daar zn energie enzo lekker kwijt!! Nu kan ik dus lekker mn rust momentjes pakken, krijg mn energie weer terug en kan ik leuks doen met de kids
gefelicteeeeeeeeeeeerd meid! Mijn dochtertje is vandaag 6 maanden en 5 dagen dus daar zit precies 15 maandjes tussen!
Gefeliciteerd! Ben je ook meteen van de luiers af rond dezelfde tijd! Ik moet weer helemaal wennen aan het babygebeuren en als ik de keus had gehad had ik t ook zo kort op elkaar gedaan.
Leuk om hier te lezen, Zelf een dochter van 7 maand & ook zwanger! Maar geen idee hoelang, ben er vandaag achter gekomen!