Onverwacht, maar erg gewenst!!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Kleinepoekie, 4 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kleinepoekie

4 mei 2015
    8
    0
    0
    Twente
    Hoi allemaal,

Ik ben zwanger!! :D
    Het was niet gepland en de timing is heel slecht, maar toch ben ik er echt super blij mee!

Op goede vrijdag een zwangerschapstest gedaan en ja hoor, twee streepjes.. De schok was in eerste instantie best groot, maar vorige week toch besloten dat ik toch echt de stap moest zetten richting de verloskundige. Vandaag de eerste echo gehad, wat ontzettend bijzonder en mooi. Ik heb sinds het zien van mijn kindje helemaal vlinders in mijn buik, ik ben echt in de wolken.
    Ik ben al even op weg, 16w5d, dus het was al echt een kindje.

18 mei de 20 weken echo, ik heb er nu al geweldig veel zin in!

Ik kan het nog met niemand delen, dus heb besloten dat ik hier graag dit blijde bericht wilde delen ;)

2. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Van harte gefeliciteerd :)
    Maar hoe kun je het nog verbergen dan? Knap hoor!

3. Kleinepoekie

4 mei 2015
    8
    0
    0
    Twente
    Bedankt ! Ik heb eigenlijk nog amper een buikje

4. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Fijn. Heb je enig idee hoe de omgeving gaat reageren? Weet de vader het al? Spannend hoor voor je :)

5. Kleinepoekie

4 mei 2015
    8
    0
    0
    Twente
    Ja, de vader weet het al wel! Hij is ook mee geweest! Alleen zijn we helaas sinds vorige week uit elkaar. We woonden bij mijn schoonouders op het erf en mijn schoonmoeder maakt mij het leven zo zuur dat ik voor mezelf heb gekozen en weg ben gegaan..

Ik ben dus ook erg bang voor hun reactie, evenals die van de broer/ zussen van de vader. En al is het onze keuze om het te houden, ik denk dat mijn ouders het ook niet echt een goede timing vinden.

6. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oh wat naar zeg dat de familie omstandigheden nu zo zijn :( Die kun je juist nu zo goed gebruiken.
    Fijn dat je het kindje wilt houden! Je zou het geslacht zelfs al kunnen zien :p

7. Kleinepoekie

4 mei 2015
    8
    0
    0
    Twente
    Gelukkig is er nog wel 100% sprake van liefde tussen mij en de vader dus we gaan er beide van uit dat het goed komt. Alleen hoe weten we nog even niet.

Ik heb er vandaag wel naar gevraagd, maar moest helaas wachten tot de 20 weken echo! Spannend!! Ik wil het heel graag weten!

8. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Gefeliciteerd meid!

9. Drieka

Drieka Niet meer actief

Proficiat!!!